Yritän olla kaipaamatta sinua. Täytän päiväni tekemisellä ja pidän itseni kiireisenä, jotta en ajattelisi sinua niin paljon. Silti en onnistu. Ei ole väliä, kuinka kovasti yritän sivuuttaa ajatukset sinusta – ne löytävät aina tiensä takaisin. Kaiken kiireen keskellä olet yhä se ajatus, johon palaan kerta toisensa jälkeen.
Mieleni löytää aina sinut
50
716
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä palaat. Halusit irl niin paljon pahaa.
- Anonyymi00022
Samat sanat mitkä minäkin kuulin s mieheltä tosi usein. Harjoiteltuja puheita aina. Kun kuuntelee usein. Toistaa samaa. Lopulta se vanhus ei huomannut että puhuu sadatta kertaa samaa..alkaa muiti pettää äijällä🤣 kauheita raivareita kun tajus itekki että alkaa toine jalka pettää alta.
- Anonyymi00023
Kerrotko erikoinen kirjoittelija netissä esimerkkejä tästä pahuudesta, kun kerran taas aloitit psykedeelisen horinan guben ketjussa. Minä jo luulin että joku ois ns säälistä vetänyt suomut pois silmistä missä sopassa lillut, mutta ei
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kerrotko erikoinen kirjoittelija netissä esimerkkejä tästä pahuudesta, kun kerran taas aloitit psykedeelisen horinan guben ketjussa. Minä jo luulin että joku ois ns säälistä vetänyt suomut pois silmistä missä sopassa lillut, mutta ei
Ihan hyvä laulaja tästä lopulta tulee ja kun ”talonmies” vielä neuvoo, että ei kannata kommunikoida kuin ns videoyhteyden välityksellä jos ns sitäkään, niin entistä parempi
- Anonyymi00002
Joka päivä ; )
- Anonyymi00003
Miksi taistelet tunteitasi vastaan?
- Anonyymi00025
Onko sulla palstaäijän teennäiseen ja yligeneeriseen kaunokirjallisuuteen kommentoiva tapaus kaikki ihan kunnos?
- Anonyymi00004
Sulla on sitten sama ongelma kun mulla. Tulen aina mieleesi, koska tiedät sisimmässäsi tämän olevan oikein.
- Anonyymi00005
Joka ikinen päivä etsin täältä merkkejä hänestä. Siitä, että kaipaisi minua.
- Anonyymi00010
Kaipaan sinua, mutta en sitä tänne kirjoita, koska löydän sinut somesta. Muutaman kerran olen laittanut viestiä somessa, mutta et vastaa, vaikka olet kiinnostunut minusta, joten mitä voin enään tehdä?
- Anonyymi00013
Minä teen tuota samaa... Jotenkin säälitäävää, mutta minkäs voit.
Sivusta - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä teen tuota samaa... Jotenkin säälitäävää, mutta minkäs voit.
SivustaSurkuhupaista…ja silti teen niin, koska ei ole enää mitään muutakaan. En voi luopua ainoasta toivon rippeestä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaipaan sinua, mutta en sitä tänne kirjoita, koska löydän sinut somesta. Muutaman kerran olen laittanut viestiä somessa, mutta et vastaa, vaikka olet kiinnostunut minusta, joten mitä voin enään tehdä?
Ei koske minua tuo viestisi.
- Anonyymi00006
Toivottavasti tunnet saman tuskan, minkä aiheutit hänelle. Karma.
- Anonyymi00007
En nykyään edes yritä olla kaipaamatta, koska tiedän, ettei siitä mitään tule...
- Anonyymi00008
Etkö ymmärrä mitä universumi sinulle sanoo? Kuulumme yhteen.
- Anonyymi00009
Ymmärrän, hän ei. -sivusta
Minäkin muistan aina omaani,
ja muistelen hänen olemustaan.
Kaivaten, ja taas kaivaten.- Anonyymi00011
Aika auttaa varmasti.
- Anonyymi00012
Kuinks paljon sitä aikaa tarvitaan? Vuosi? Viisi? Kymmenen? Viisitoista? Puolisataa?
(ihan vaan kaverin puolesta kysyn)
- Anonyymi00014
Miekään en saa ajatuksia irti...viestiä en silti uskalla laittaa.
- Anonyymi00038
Miksi koet hänet pelottavaksi?
- Anonyymi00017
Sama täällä...
- Anonyymi00018
Ihmiset pitää itseään kiireellisinä, jotta eivät joudu kohtaamaan omia tunteitaan. Ja kun niitä ei ole kohdannut, niin kaikki sekoilu jatkuu. Kunnes väsyy.
- Anonyymi00020
Nimenomaan tämäkin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nimenomaan tämäkin.
Ja väsyy se toinenkin osapuoli siihen sekoiluun.
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja väsyy se toinenkin osapuoli siihen sekoiluun.
Ihanko palstaäijän proosailujen psykedeeliseen ja voimakkaaseen tulkintaan perustuu tämä ymmärrys todellisuudesta? Hyih
- Anonyymi00019
Parissa kuukaudessa unohdat ja ihastut johonkin uuteen.
- Anonyymi00037
Tunteet olleet jo yli 10 vuotta, ei aika eikä etäisyys ole auttanut.
Ap - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tunteet olleet jo yli 10 vuotta, ei aika eikä etäisyys ole auttanut.
ApMissä nähtiin viimeksi?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Missä nähtiin viimeksi?
Kerro sinä milloin nähtiin viimeksi, vastaan sitten missä nähtiin, jos täsmää.
Ap - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
ApOlit kaupassa toisen kanssa. Joku viikko takaperin.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
ApViime keskiviikko.
Sivusta - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Olit kaupassa toisen kanssa. Joku viikko takaperin.
Ohi 🥲
Ap
- Anonyymi00026
Miksi ihmiset haluaa eroon rakkaudesta. En ymmärrä. Sitten kuolinvuoteella katuu
- Anonyymi00029
Sanopa se.
- Anonyymi00028
Samoin. Kuulumme yhteen ❤️.
Mn tumma - Anonyymi00030
Millaista se tekeminen on?
- Anonyymi00031
Miksi on kiire?
- Anonyymi00032
Kaiken kiireen keskellä eli on lapsia työssä talollinen
- Anonyymi00033
Opiskelee työn ohessa ym.
- Anonyymi00034
Sijoittaa eli bisneksissä mukana normityön ja opiskelun lisäksi. Hattua nostan.
- Anonyymi00035
Rakentaa taloa piha aluettaan opiskeöee on vakivirassaan onnea..... ;).....
- Anonyymi00036
Kova kundi
- Anonyymi00044
Millä tavalla hän on kova kundi?
- Anonyymi00045
Aika masokisti saa olla, että estää itseltään rakkauden, sen oikean.
- Anonyymi00046
Kuka esti?
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kuka esti?
Et taida ymmärtää sanaa masokisti, kun tuollaisia edes kysyt 😂
- Anonyymi00047
No en.minä sille mitään voi tyhmä olit kun kiusasit nyt ollaan sitten lopun elämä erillään olisit tajunnut käyttäytyä mut et osannu
- Anonyymi00049
Taidat olla itse jumissa ajatuksesta hänestä, kun hoet tuota koko ajan. Koet ehkä syyllisyyttä omasta toiminnasta, mutta et ole valmis ylpeydeltäsi edes keskustelemaan asioista saadaksesi selvyyden. Siinä, vankila on valmis. Haluatko elinkautisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2442165- 1891644
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461302Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501005- 41816
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25746Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647