Voiko uskoa Jeesukseen

Anonyymi-ap

Pitää järjellisenä järki ihmisten
analysoitu ja lähde .
Jos ihmisten muutos elämässä
Kuten pois rikollisuudesta ym.
Täytyy olla alitajuinen vaikutus.
On myös muissa uskonnoissa.
Kiitos seuraa ankkurina.
Islam on myös yhtä keskittyvä
Ja muuttuu valoksi hyväksi.
Ei uskosta ainakaan haittaa ole

12

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jeesus usko ei välttämättä kohtaa jos on menestynyt ja rikas. Mutta jos on lapsuudessa saanut uskosta maskun askon kodin. On järki mukana.

      Kaikissa uskonnoissa on joku johdatus.
      Jos se hän on elävä ihminen. Moi
      Niin pitää pinnistää kyllä voimakkaasti

      Ateismin nimissä tähän ei voi uskoa.
      Ei muihinkaan ns. Pyhiin.
      Joiden eteen puolesta polvistutaan.
      Se on kuitenkin vallitsevaa.
      Ennen kuolemaa monet ripittäytyvät.
      Kyllä. Uskominen itseämme suurempaan

    • Anonyymi00002

      Koska usko on tunne ja sen kohde on "makuasia" voit uskoa mihin tahansa.
      Voit siis uskoa vaikka saunatonttuun ja siihen että hernekeitto on hyvää, vaikka et olisi koskaan maistanut hernekeittoa.

    • Anonyymi00003

      Uskon, että Jeesus oli isätön skitsofreeninen narkkari ja homoseksuaali. Sillä raamattu on ainoa jonkinlainen tietolähde hepusta.

    • Anonyymi00004

      Hyvin pieniä lapsia on tutkittu, ja heillä on havaittu luontaista myötätuntoa ja oikeudenmukaisuutta. Se on meille laumaeläimille kehittynyt ominaisuus, josta on ollut hyötyä lajimme säilymiselle.

      Voi toki olla, että yksilöiden ja heimojen välillä on variaatiota näiden ominaisuuksien määrässä. Pääsääntöisesti kuitenkin hyvät ja yhteistyökykyiset yksilöt pärjäävät paremmin, ainakin esihistoriassa pärjäsivät. Nykyään voi toki olla, että paha vie parhaat päältä.

    • Anonyymi00005

      Tämä on hyvin vajakki usko.
      Myös uskovat ovat vajakkeja
      Mielisairaita. Tiede todistaa.
      Rankka deluusio. Todellisuus
      hämärä. Kaikki uskonnot myös.
      Erottakaa lapset kirkosta.
      Liekinheittimellä. Tieteellisesti
      Dawkins ja Charlie Enkeli Darwin
      harhaa kertoo kaikki yhteen ääneen
      Mielisairaalat täynnä potilaita.
      Ateismi totuus lopettaa harhat.
      Ensin Islam nurin, seuraa Hinduismi
      Muutamassa päivässä nurin. Totta.

      • Anonyymi00006

        Noi on jaylenox75 juttuja, ei normi
        ateisti näin syvissä


    • Anonyymi00007

      Adventistien uskoon kuuluu terveelliset elämäntavat telkkarissa oli ohjelma heidän elintavoistaan. Elävät terveenä pitkään sekä henkisesti että fyysisesti.

    • Anonyymi00008

      Jeesukseen uskoa opetetaan
      yliopistoissa, mutta kyllä usko
      voi iskostua ilmankin. Jo nuorena.
      Ja perintönä. Ihmettelen miksi
      meitä solvataan harhaluuloisiksi.
      Yliopisto ja monta muuta koulua.
      Evoluutio menee läpi rajoitetusti.
      Jeesus on monelle myös todellinen.
      Lahja. Ei deluusio.

    • Anonyymi00009
      UUSI

      Jokainen järkevä uskoo Jumalan poikaan.
      Raamatussa on paljon todistajia, että poikkesi 33 v ajaksi maan päälle!

      • Anonyymi00011
        UUSI

        Jumalan Poika ? Vai Lähetti ?
        Jumala lisääntyisi, jos olis poika.
        Minulle Poika on symbolinen
        käsite, niin että asia tulisi sekä
        selvemmäksi. Myös lähemmäksi
        ihmismieltä. Biologisesti ei voida
        arvioida. Ehkä jo neitseestä synty
        on jo aivan liikaa monelle.


    • Anonyymi00010
      UUSI

      Muslimit uskovat, että Jeesus on pelkkä profeetta

    • Anonyymi00012
      UUSI

      Järki sanoo, että omat havainnot on totta. Ett ehtollisella viini ei muutu Jeesuksen vereksi eikä leipä Jeesuksen ruumiiksi. Jossain tarussa Dionysosksenkin ruumis syötiin se kuoleman jälkeen.

      Uskoa voi, se on kokemus, mystiikkaa, ei järjellistä, omakohtaista. Toimii vähän niinkuin vara-akkuna . Mutta eipä sillä ketään halua vaivata eikä käydä teeskentelemässä sellaisten joukossa, joila ei ole omakohtaista uskoa. Saati sellaisten jotka ottaa raamatun sadut ja myytit kirjaimellisesti.
      Aatami ja Eeva. Naiko niitten lapset sitten toisiaam ja kuinka monta sukupolvea?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe