Tämä on syytä muistaa kyseisen järjestön kanssa asioidessa.
KOKOOMUS VALEHTELEE AINA!
23
51
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ikinä ei saa päästää Kokoomusta valtaan Suomessa
Kokoomus mukana seuraavassa hallituksessa.
Jos ei kelpaa voi muuttaa muualle.
😊😊😊😊😊- Anonyymi00002
Jos muut kuin koijarit muuttaisi muualle, joutuisi koijarit sotimaan keskenään. Mainiota.
- Anonyymi00003
Mitä Kokoomus lupaa seuraavissa vaaleissa?
- 100 000 työpaikkaa?
- lopettaa velkaantumisen
- koulutuksesta ei leikata
- jokainen osallistuu, heikoimmista pidetään huolta (= yli 100 000 saivat ison veroalen
Puhuuko ohi suun
- hoitojonoista
- työttömien määrästä
- Orpo 2023 "velkaantuminen aloitettiin jo ennen pandemiaa ja sotaa, vuonna 2019."
Orpo 2019: Orpo 20.9.2019
"Koska leikkaamalla ja sitä kautta kutistamalla tämä meidän maamme ei nousuun lähde. Siksi teimme sen valinnan, että vaikka velkaannumme huolestuttavan paljon, niin emme lähteneet tekemään uusia leikkauksia, koska ne olisivat pois hyvinvointiyhteiskunnasta"
https://yle.fi/a/3-9178650
- kuka siis halusi velkaantua 2019?
Orpo: "Kokoomus haluaa mieluummin panostaa palveluihin, kuin maksaa korkoja pankkiireille." Tämä tarkoittanee, että Kokoomus haluaa panostaa kalliiseen yksityiseen terveydenhuoltoon julkisen kustannuksella ja haluaa antaa yhteisöveroalennusta 140 miljoonaa pankeille. Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä Kokoomus lupaa seuraavissa vaaleissa?
- 100 000 työpaikkaa?
- lopettaa velkaantumisen
- koulutuksesta ei leikata
- jokainen osallistuu, heikoimmista pidetään huolta (= yli 100 000 saivat ison veroalen
Puhuuko ohi suun
- hoitojonoista
- työttömien määrästä
- Orpo 2023 "velkaantuminen aloitettiin jo ennen pandemiaa ja sotaa, vuonna 2019."
Orpo 2019: Orpo 20.9.2019
"Koska leikkaamalla ja sitä kautta kutistamalla tämä meidän maamme ei nousuun lähde. Siksi teimme sen valinnan, että vaikka velkaannumme huolestuttavan paljon, niin emme lähteneet tekemään uusia leikkauksia, koska ne olisivat pois hyvinvointiyhteiskunnasta"
https://yle.fi/a/3-9178650
- kuka siis halusi velkaantua 2019?
Orpo: "Kokoomus haluaa mieluummin panostaa palveluihin, kuin maksaa korkoja pankkiireille." Tämä tarkoittanee, että Kokoomus haluaa panostaa kalliiseen yksityiseen terveydenhuoltoon julkisen kustannuksella ja haluaa antaa yhteisöveroalennusta 140 miljoonaa pankeille.Vaalilupauksethan ovat meillä aina vain toiveita siitä mihin suuntaan lähdetään jos saadaan mahdollisuus. Jos joku puolue saisi yksin määräenemmistön eduskuntaan niin silloin voitaisiin ehkä jo alkaa puhumaan oikeasta lupauksesta mutta kun moista tilannetta tuskin tulee eteen niin on parempi ymmärtää ne vaalitoiveina! Nykyisen hallituksen linjaa pitäisi jatkaa edelleen seuraavankin vaalin jälkeen!
- Anonyymi00005
Ja jos ei kelpaa että kokkareet eivät enää pääse hallitukseen voit aivan hyvin muuttaa vaikka Albaniaan, emme ikävöi !
- Anonyymi00004
Valehtelee AINA! Mistäs tiedät!
Se tuppaa vaan olemaan siten, että sosialisti esittää kaikkea mitä ei ymmärrä valheeksi! Selvitystä on turhaa kysyä, koska ei ymmärtämätön voi mitään selvittää
- Anonyymi00006
YXKAXEX kirjoitti:
Se tuppaa vaan olemaan siten, että sosialisti esittää kaikkea mitä ei ymmärrä valheeksi! Selvitystä on turhaa kysyä, koska ei ymmärtämätön voi mitään selvittää
Sinulle kolmen nikin pellelle on turha selittää koska olet niin tyhmä ettei se kannata.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sinulle kolmen nikin pellelle on turha selittää koska olet niin tyhmä ettei se kannata.
YXKAXEX on aina vain YXKAXEX, jos muuta kuivittelet olet väärässä. Se jos muitakin fiksuja löytyy ei ole ongelma vaikka teidän Anaalien joukossa se ihmeeltä näyttääkin!
- Anonyymi00008
KOKOOMUKSEN PROPAGANDAA!!!
- Anonyymi00009
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012093185.html
Tuolla lienee muita kuin koijarikellokkaita edunsaajina, sillä Kokoomus pettää, huijaa ja valehtelee ihan aina! - Anonyymi00010
Kier Starmer has agreed to resign after his own Labour Party colleagues gave him an ultimatum - leave or we will force you out.
kokoomus sais pakottaa orpon pihalle.
Aivopestyjä lampaita - Anonyymi00011
Mikäli Orpo erotetaan niin samanlainen astuu tilalle tai vielä kamalampi, sadisti kun Kokoomuksesta on kyse.
Kokoomuksen päätarkoitushan on vain saada talous tolpilleen eli menot tuloja pienemmiksi! Sen pitää olla kaikkien valtaa hamuavien päätarkoitus, jos joskus todella halutaan hyvinvointia!
- Anonyymi00018
YXKAXEX kirjoitti:
Kokoomuksen päätarkoitushan on vain saada talous tolpilleen eli menot tuloja pienemmiksi! Sen pitää olla kaikkien valtaa hamuavien päätarkoitus, jos joskus todella halutaan hyvinvointia!
Menoja on vaikea saada tuloja pienemmäksi, kun tuloja pienennetään.
- Anonyymi00021
YXKAXEX kirjoitti:
Kokoomuksen päätarkoitushan on vain saada talous tolpilleen eli menot tuloja pienemmiksi! Sen pitää olla kaikkien valtaa hamuavien päätarkoitus, jos joskus todella halutaan hyvinvointia!
"saada talous tolpilleen eli menot tuloja pienemmiksi"
Juurikin näin, koijarin oma talous aina ja vain se!
- Anonyymi00012
Vasuri polveutuu Venäläisen kasakkarosvon ja muulin lemmenhetkestä.
- Anonyymi00013
Monia askarruttaa, miksi Sekoomuksen naiset tuppaavat olla hiema tai jopa useinkin "huolimattomia"?
Olen aika varma, että johtuu sekoomuksen "miehistä", ovat nähdäkseni varsin usein aika neitimäisiä, jopa naisellisia...semmoisia virkamieshiiriä, kännykänhipojia, hinkaten köpöttelijöitä, selän takaa kurkistelijoita.
Ei niistä oikein ole...juuri mihinkään... - Anonyymi00015
Aina vain sekopäisempää tämä koijarihäseltäminen:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012093875.html - Anonyymi00016
Suomalainen koijari on persukinen pummi.
Rahaa, arvopapereita ja kiinteistöjä omaavat puhuvat ruotsia :-I - Anonyymi00019
Koijarina todistan, että koskaan en valehtele ilman syytä!
- Anonyymi00020
Politiikko valehtelee aina
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592