KOKOOMUS VALEHTELEE AINA!

Anonyymi-ap

Tämä on syytä muistaa kyseisen järjestön kanssa asioidessa.

23

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ikinä ei saa päästää Kokoomusta valtaan Suomessa

    • PasiToivonen5

      Kokoomus mukana seuraavassa hallituksessa.

      Jos ei kelpaa voi muuttaa muualle.

      😊😊😊😊😊

      • Anonyymi00002

        Jos muut kuin koijarit muuttaisi muualle, joutuisi koijarit sotimaan keskenään. Mainiota.


      • Anonyymi00003

        Mitä Kokoomus lupaa seuraavissa vaaleissa?

        - 100 000 työpaikkaa?
        - lopettaa velkaantumisen
        - koulutuksesta ei leikata
        - jokainen osallistuu, heikoimmista pidetään huolta (= yli 100 000 saivat ison veroalen

        Puhuuko ohi suun
        - hoitojonoista
        - työttömien määrästä

        - Orpo 2023 "velkaantuminen aloitettiin jo ennen pandemiaa ja sotaa, vuonna 2019."
        Orpo 2019: Orpo 20.9.2019
        "Koska leikkaamalla ja sitä kautta kutistamalla tämä meidän maamme ei nousuun lähde. Siksi teimme sen valinnan, että vaikka velkaannumme huolestuttavan paljon, niin emme lähteneet tekemään uusia leikkauksia, koska ne olisivat pois hyvinvointiyhteiskunnasta"
        https://yle.fi/a/3-9178650
        - kuka siis halusi velkaantua 2019?

        Orpo: "Kokoomus haluaa mieluummin panostaa palveluihin, kuin maksaa korkoja pankkiireille." Tämä tarkoittanee, että Kokoomus haluaa panostaa kalliiseen yksityiseen terveydenhuoltoon julkisen kustannuksella ja haluaa antaa yhteisöveroalennusta 140 miljoonaa pankeille.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Mitä Kokoomus lupaa seuraavissa vaaleissa?

        - 100 000 työpaikkaa?
        - lopettaa velkaantumisen
        - koulutuksesta ei leikata
        - jokainen osallistuu, heikoimmista pidetään huolta (= yli 100 000 saivat ison veroalen

        Puhuuko ohi suun
        - hoitojonoista
        - työttömien määrästä

        - Orpo 2023 "velkaantuminen aloitettiin jo ennen pandemiaa ja sotaa, vuonna 2019."
        Orpo 2019: Orpo 20.9.2019
        "Koska leikkaamalla ja sitä kautta kutistamalla tämä meidän maamme ei nousuun lähde. Siksi teimme sen valinnan, että vaikka velkaannumme huolestuttavan paljon, niin emme lähteneet tekemään uusia leikkauksia, koska ne olisivat pois hyvinvointiyhteiskunnasta"
        https://yle.fi/a/3-9178650
        - kuka siis halusi velkaantua 2019?

        Orpo: "Kokoomus haluaa mieluummin panostaa palveluihin, kuin maksaa korkoja pankkiireille." Tämä tarkoittanee, että Kokoomus haluaa panostaa kalliiseen yksityiseen terveydenhuoltoon julkisen kustannuksella ja haluaa antaa yhteisöveroalennusta 140 miljoonaa pankeille.

        Vaalilupauksethan ovat meillä aina vain toiveita siitä mihin suuntaan lähdetään jos saadaan mahdollisuus. Jos joku puolue saisi yksin määräenemmistön eduskuntaan niin silloin voitaisiin ehkä jo alkaa puhumaan oikeasta lupauksesta mutta kun moista tilannetta tuskin tulee eteen niin on parempi ymmärtää ne vaalitoiveina! Nykyisen hallituksen linjaa pitäisi jatkaa edelleen seuraavankin vaalin jälkeen!


      • Anonyymi00005

        Ja jos ei kelpaa että kokkareet eivät enää pääse hallitukseen voit aivan hyvin muuttaa vaikka Albaniaan, emme ikävöi !


    • Anonyymi00004

      Valehtelee AINA! Mistäs tiedät!

      • Se tuppaa vaan olemaan siten, että sosialisti esittää kaikkea mitä ei ymmärrä valheeksi! Selvitystä on turhaa kysyä, koska ei ymmärtämätön voi mitään selvittää


      • Anonyymi00006
        YXKAXEX kirjoitti:

        Se tuppaa vaan olemaan siten, että sosialisti esittää kaikkea mitä ei ymmärrä valheeksi! Selvitystä on turhaa kysyä, koska ei ymmärtämätön voi mitään selvittää

        Sinulle kolmen nikin pellelle on turha selittää koska olet niin tyhmä ettei se kannata.


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Sinulle kolmen nikin pellelle on turha selittää koska olet niin tyhmä ettei se kannata.

        YXKAXEX on aina vain YXKAXEX, jos muuta kuivittelet olet väärässä. Se jos muitakin fiksuja löytyy ei ole ongelma vaikka teidän Anaalien joukossa se ihmeeltä näyttääkin!


    • Anonyymi00008

      KOKOOMUKSEN PROPAGANDAA!!!

    • Anonyymi00009
    • Anonyymi00010

      Kier Starmer has agreed to resign after his own Labour Party colleagues gave him an ultimatum - leave or we will force you out.

      kokoomus sais pakottaa orpon pihalle.
      Aivopestyjä lampaita

    • Anonyymi00011

      Mikäli Orpo erotetaan niin samanlainen astuu tilalle tai vielä kamalampi, sadisti kun Kokoomuksesta on kyse.

      • Kokoomuksen päätarkoitushan on vain saada talous tolpilleen eli menot tuloja pienemmiksi! Sen pitää olla kaikkien valtaa hamuavien päätarkoitus, jos joskus todella halutaan hyvinvointia!


      • Anonyymi00018
        YXKAXEX kirjoitti:

        Kokoomuksen päätarkoitushan on vain saada talous tolpilleen eli menot tuloja pienemmiksi! Sen pitää olla kaikkien valtaa hamuavien päätarkoitus, jos joskus todella halutaan hyvinvointia!

        Menoja on vaikea saada tuloja pienemmäksi, kun tuloja pienennetään.


      • Anonyymi00021
        YXKAXEX kirjoitti:

        Kokoomuksen päätarkoitushan on vain saada talous tolpilleen eli menot tuloja pienemmiksi! Sen pitää olla kaikkien valtaa hamuavien päätarkoitus, jos joskus todella halutaan hyvinvointia!

        "saada talous tolpilleen eli menot tuloja pienemmiksi"

        Juurikin näin, koijarin oma talous aina ja vain se!


    • Anonyymi00012

      Vasuri polveutuu Venäläisen kasakkarosvon ja muulin lemmenhetkestä.

    • Anonyymi00013

      Monia askarruttaa, miksi Sekoomuksen naiset tuppaavat olla hiema tai jopa useinkin "huolimattomia"?
      Olen aika varma, että johtuu sekoomuksen "miehistä", ovat nähdäkseni varsin usein aika neitimäisiä, jopa naisellisia...semmoisia virkamieshiiriä, kännykänhipojia, hinkaten köpöttelijöitä, selän takaa kurkistelijoita.
      Ei niistä oikein ole...juuri mihinkään...

    • Anonyymi00015
    • Anonyymi00016

      Suomalainen koijari on persukinen pummi.

      Rahaa, arvopapereita ja kiinteistöjä omaavat puhuvat ruotsia :-I

    • Anonyymi00019

      Koijarina todistan, että koskaan en valehtele ilman syytä!

    • Anonyymi00020

      Politiikko valehtelee aina

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe