Kiihottaako muita vaimon esittely. Minua kiihottaa suunnattomasti kun esittelen alastonta vaimoani vieraille miehille live kamerassa.vaimo myös kiihottuu kun vieraat miehet runkkaa ja laukeevat hänen pillulle.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Juu kyl kiinnostaa ukm 57
- Anonyymi00002
Ainakin haluun katsoo kun joku esittelee vaimoaan😍 eilen näin wherebyssä kun mies esitteli vaimoaan,levitteli ja sormetti pilluu,lopuksi viel nussi vaimolleen orkut. Se kyllä kiihottaa. Olikon joku hottis muistaakseni
- Anonyymi00004
Kiihottaa! Milloin ja missä tällaista herkkua tarjolla?
- Anonyymi00005
Täällä olisi valtavassa paineessa kyrpä vaimollesi. Lasti herkässä...
- Anonyymi00006
Tässä alkuillasta voisin näyttää wherebyssä, hottis2
- Anonyymi00007
Ois kiimaista katsella ja tyydyttää samalla :) Kerro kun....
- Anonyymi00020
Siitäkö pitäisit?
- Anonyymi00008
N.20min niin avaan hottis2
Ei taida olla enää auki?
- Anonyymi00009
Olishan se ihanaa kun laukeisitte vaimoni pilluun kunnon lastit. Kiimasta olisi katsoa
- Anonyymi00010
Kiihottavaa katsella vierasta rouvaa...!!!
- Anonyymi00019
Täällä on iso ja paksu kyrpä joka haluaa vaimoosi ja sakeat siemenet syvään purkautuen. M.53
- Anonyymi00017
Kiihottavaa on myös katsella, kun vieras mies panee toisen miehen vaimoa.
https://www.moviefap.com/videos/b24aef04ee66eab3a4f2/finland-bitch-2.html?autoPlay=1
https://www.moviefap.com/videos/71f934491c7dc70f032b/sonja-bitch-2.html
https://www.xrares.org/album/10396/beautiful-slut-sonja-from-finland- Anonyymi00024
On kyllä kaunis tuo Suomalainen muija tuossa videolla.
Hyvä video, harvoin sitä pääsee näkemään, kun joku panee toisen vaimoa.
Eikö tuo muija pelkää, että hänen oma mies ja mahdollisesti kaikki hänen sukulaiset/tutut näkee tuon videon,voi tulla ero pariskunnalle.
Vai onko tilanne sellainen, että tuon muijan mies on suostunut tuohon ja lainaa vaimoa nussittavaksi kaikille halukkaille.
Kyll tuon näköistä muijaa kelpaa lainata ja polkea.
Ihanan rohkea muija, kun jakaa videot kaikkien nähtäväksi nettiin ja antaa kaikkien nähdä, kun vieraat miehet panee häntä ihan paljaalta ilman kumia.
- Anonyymi00018
Mentiin Espanjan lomalla vaimon kanssa erääseen strippipaikkaan. Esiintyjät ei olleet mitään tyttömäisiä tyttöjä, vaan rohkeita aikuisia naisia, jotka veivät riisuutumisensa ujostelematta loppuun saakka. Huomasin kuinka voimakkaasti vaimoon vaikutti se tunnelma, jossa miesvoittoinen yleisö (oli pöydissä pariskuntiakin) hievahtamatta seurasi ja odotti esiintyjän tussun paljastumista. Ja kyllä, naisilla oli karvaiset, eri tavoin trimmatut tupsut. Kun päästiin takaisin hotellille ja naitiin, totesin ilokseni kuinka märkä vaimo oli jo valmiiksi. Olisiko hän mielessään samaistunut näihin lavalla esiintyneisiin haluttaviin naisiin?
- Anonyymi00025
Vaimosi ei ainoastaan samaistunut vain rohkeisiin, syntisiin, julkisesti riisuutuviin naisiin, vaan ennen kaikkea hän kiihottui alastonta naista ahmivien miesten kiihottumisesta. Se antoi vaimollesi luvan, tehtiinhän se yhdessä miehinä ja naisina. Naisen kiima peilaa miehen kiimaa, jos toki toisinkin päin.
- Anonyymi00021
Ooh tulisittepa nussiin vaimooni😍😍
- Anonyymi00022
Vaimon esittely kiihottaa. Vaimo vähissä vaatteissa, ilman liivejä, kimppasaunassa, alasti paljussa tai uimassa.
Sain eksän etelän lomalla olemaan koko ajan rannalla yläosattomissa. Kiihotti minua ja eksää kun miehet ja osa naisista katsoi pieniä kiinteitä paljaita tissejä. - Anonyymi00023
Oispa kiihottvaa nähdä kuvia
- Anonyymi00026
Käytiin naisystävän kanssa torilla kahvilla, naisystävällä ei ollut rintaliivejä topin alla, kyllä näytti seksikkäältä ja kiihoittavalta kun naisystävä oli nännit kovina. Lupasi olla käyttämättä rintsikoita kesällä yleisellä paikalla eikä kuulema haittaa kun miehet katselee hänen rintoja julkisella paikalla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72589
- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522