Naisen esittely

Anonyymi-ap

Kiihottaako muita vaimon esittely. Minua kiihottaa suunnattomasti kun esittelen alastonta vaimoani vieraille miehille live kamerassa.vaimo myös kiihottuu kun vieraat miehet runkkaa ja laukeevat hänen pillulle.

20

758

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juu kyl kiinnostaa ukm 57

• Anonyymi00002

Ainakin haluun katsoo kun joku esittelee vaimoaan😍 eilen näin wherebyssä kun mies esitteli vaimoaan,levitteli ja sormetti pilluu,lopuksi viel nussi vaimolleen orkut. Se kyllä kiihottaa. Olikon joku hottis muistaakseni

• Anonyymi00004

Kiihottaa! Milloin ja missä tällaista herkkua tarjolla?

• Anonyymi00005

Täällä olisi valtavassa paineessa kyrpä vaimollesi. Lasti herkässä...

• Anonyymi00006

Tässä alkuillasta voisin näyttää wherebyssä, hottis2

• Anonyymi00007

Ois kiimaista katsella ja tyydyttää samalla :) Kerro kun....

• Anonyymi00020

Siitäkö pitäisit?

• Anonyymi00008

N.20min niin avaan hottis2

• Ei taida olla enää auki?

• Anonyymi00009

Olishan se ihanaa kun laukeisitte vaimoni pilluun kunnon lastit. Kiimasta olisi katsoa

• Anonyymi00010

Kiihottavaa katsella vierasta rouvaa...!!!

• Anonyymi00019

Täällä on iso ja paksu kyrpä joka haluaa vaimoosi ja sakeat siemenet syvään purkautuen. M.53

• Anonyymi00024

On kyllä kaunis tuo Suomalainen muija tuossa videolla.
        Hyvä video, harvoin sitä pääsee näkemään, kun joku panee toisen vaimoa.
        Eikö tuo muija pelkää, että hänen oma mies ja mahdollisesti kaikki hänen sukulaiset/tutut näkee tuon videon,voi tulla ero pariskunnalle.
        Vai onko tilanne sellainen, että tuon muijan mies on suostunut tuohon ja lainaa vaimoa nussittavaksi kaikille halukkaille.
        Kyll tuon näköistä muijaa kelpaa lainata ja polkea.
        Ihanan rohkea muija, kun jakaa videot kaikkien nähtäväksi nettiin ja antaa kaikkien nähdä, kun vieraat miehet panee häntä ihan paljaalta ilman kumia.

• Anonyymi00018

Mentiin Espanjan lomalla vaimon kanssa erääseen strippipaikkaan. Esiintyjät ei olleet mitään tyttömäisiä tyttöjä, vaan rohkeita aikuisia naisia, jotka veivät riisuutumisensa ujostelematta loppuun saakka. Huomasin kuinka voimakkaasti vaimoon vaikutti se tunnelma, jossa miesvoittoinen yleisö (oli pöydissä pariskuntiakin) hievahtamatta seurasi ja odotti esiintyjän tussun paljastumista. Ja kyllä, naisilla oli karvaiset, eri tavoin trimmatut tupsut. Kun päästiin takaisin hotellille ja naitiin, totesin ilokseni kuinka märkä vaimo oli jo valmiiksi. Olisiko hän mielessään samaistunut näihin lavalla esiintyneisiin haluttaviin naisiin?

• Anonyymi00025

Vaimosi ei ainoastaan samaistunut vain rohkeisiin, syntisiin, julkisesti riisuutuviin naisiin, vaan ennen kaikkea hän kiihottui alastonta naista ahmivien miesten kiihottumisesta. Se antoi vaimollesi luvan, tehtiinhän se yhdessä miehinä ja naisina. Naisen kiima peilaa miehen kiimaa, jos toki toisinkin päin.

• Anonyymi00021

Ooh tulisittepa nussiin vaimooni😍😍

• Anonyymi00022

Vaimon esittely kiihottaa. Vaimo vähissä vaatteissa, ilman liivejä, kimppasaunassa, alasti paljussa tai uimassa.

Sain eksän etelän lomalla olemaan koko ajan rannalla yläosattomissa. Kiihotti minua ja eksää kun miehet ja osa naisista katsoi pieniä kiinteitä paljaita tissejä.

• Anonyymi00023

Oispa kiihottvaa nähdä kuvia

• Anonyymi00026

Käytiin naisystävän kanssa torilla kahvilla, naisystävällä ei ollut rintaliivejä topin alla, kyllä näytti seksikkäältä ja kiihoittavalta kun naisystävä oli nännit kovina. Lupasi olla käyttämättä rintsikoita kesällä yleisellä paikalla eikä kuulema haittaa kun miehet katselee hänen rintoja julkisella paikalla.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      590
    4. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe