Onko persuus tai persuuntuminen mielentila, joka tekee onnelliseksi? Ihmettelen tätä asiaa siksi, koska siinä puolue joka ei aja kenenkään asiaa. Silloin sitä ei ole syytä äänestää. Silloin syy äänestämiseen löytyy mielentilasta, joka on persuuntuminen. Muuta selitystä ei voi olla!
Tekeekö persuus onnelliseksi ihmisen?
65
167
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten vihapuolue voisi muka edustaa onnellisuutta? Koko joukko kun on täynnä kaiken sortin oman elämänsä luusereita esim. rikostuomittuja, ääriajattelijoita, muista puolueista pihalle potkittuja tai niihin soveltumattomia, syrjäytyneitä Kela-pummeja, peräkamarin vinksahtaneita aikamiespoikia, häiriköitä, korruptiota haikailevia ja talousrikollisuuteen taipuvaisia, venäläisiä perhearvoja ihailevia patriarkkoja jne.
Ja kun persut puhuvat prropagandassaan olevansa "ainoana Suomen ja suomalaisten asialla", niin ihmetellä täytyy tätä suomalaisuuden narratiivia, millä vihapolitiikalla ratsastava koijaripuolue tekisi suomalaisista onnellisia. Asiassa on siis kaksi pointtia.
-persut pitävät ainoastaan itseään suomalaisina ja Suomea ainoastaan heille kuuluvana
-valtaosa suomalaisista (viimeisimmän gallupin mukaan yli 86 suomalaisista) ei kannata tätä poliittista päänaukomisliikettä, jonka perimmäisimmät tavoitteet näyttäisivät olevan mm. ihmis- sekä kansalaisoikeuksien polkeminen, hyvinvointivaltion tuhoaminen viemällä toimintaedellytyksiä esim. julkiselta terveydenhuollolta (rankaisevat siis kansalaista), oikeusvaltion murentaminen jne. Eli lopullisena tavoitteena mini-Venäjän kaltainen peräreikävaltio, ulkona EU:sta- Anonyymi00002
Onnistuit sitten taas viettämään juhannuspyhät 24/7 suoIi24 palstoilla persujen perään itkemisen parissa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onnistuit sitten taas viettämään juhannuspyhät 24/7 suoIi24 palstoilla persujen perään itkemisen parissa.
Älä yritä trollata ropeli. Minulla ei ole aikaa jauhottaa sinua, koska minulla on vielä lapset ja lapsenlapset käymässä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä yritä trollata ropeli. Minulla ei ole aikaa jauhottaa sinua, koska minulla on vielä lapset ja lapsenlapset käymässä.
Et sinä th ole poistunut hetkeksikään tietokoneen luota juhannuksen aikana etkä sinä edes muista miten monta vuotta siitä on, kun viimeksi olet jälkikasvuasi. Jotka pitää sinuun etäisyyttä ilman yhteydenottoa sattuneesta syystä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et sinä th ole poistunut hetkeksikään tietokoneen luota juhannuksen aikana etkä sinä edes muista miten monta vuotta siitä on, kun viimeksi olet jälkikasvuasi. Jotka pitää sinuun etäisyyttä ilman yhteydenottoa sattuneesta syystä.
Enitenhän sinä Kopiopersu täällä olet viettänyt aikaasi. Ei ole vaikeakaan asia havaita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Enitenhän sinä Kopiopersu täällä olet viettänyt aikaasi. Ei ole vaikeakaan asia havaita.
Älä jauha vttuileva luotsi p..skaa sinun tietäessä tasan tarkkaan missä määrin minä olen juhannuspyhien aikana s24 palstoilla vierallut. Koska itse olet tavoillesi uskollisena viettänyt juhannuspyhät s24 palstoilla odottaen kuin pieni lapsi joulupukkia että joku tekisi sinulle seuraa edes hetkeksi. Ettei sinun aina tarvitsisi väitellä omien mielikuvituskavereittesi kanssa. Sinun antaenssa minulle bannit kun minä eilen kävin s24 palstoilla katsomassa oletko taas itkemässä persujen perään juhannuspyhät vain todetakseni sen, että olit paikalla. Sensuoiden pää märkänä jauhottajiesi viestejä kuten aina ennenkin sinun viettäessä kaiken valveilla olemasi ajan s24 palstoilla oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä jauha vttuileva luotsi p..skaa sinun tietäessä tasan tarkkaan missä määrin minä olen juhannuspyhien aikana s24 palstoilla vierallut. Koska itse olet tavoillesi uskollisena viettänyt juhannuspyhät s24 palstoilla odottaen kuin pieni lapsi joulupukkia että joku tekisi sinulle seuraa edes hetkeksi. Ettei sinun aina tarvitsisi väitellä omien mielikuvituskavereittesi kanssa. Sinun antaenssa minulle bannit kun minä eilen kävin s24 palstoilla katsomassa oletko taas itkemässä persujen perään juhannuspyhät vain todetakseni sen, että olit paikalla. Sensuoiden pää märkänä jauhottajiesi viestejä kuten aina ennenkin sinun viettäessä kaiken valveilla olemasi ajan s24 palstoilla oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.
Sinä puhut totena isä-Timosta keksimiäsi juoruja. Juoruakka pahimmasta päästä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Monen moni elämäänsä vttuuntut piruparka on viettänyt juhannuksen persujen facebook sivuilla. Mikä on äärimmäisen surullista ettei elämässä ole muuta sisältöä kuin persujen stalkkaaminen ja maalittaminen somessa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Monen moni elämäänsä vttuuntut piruparka on viettänyt juhannuksen persujen facebook sivuilla. Mikä on äärimmäisen surullista ettei elämässä ole muuta sisältöä kuin persujen stalkkaaminen ja maalittaminen somessa.
Sinä kerrot totena, että Soini keksi soten. Eihän väitteellesi voi kun nauraa!
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Päätit sitten vielä todistaa asian rykaisemällä aidon arkistokopiokommenttisi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinä kerrot totena, että Soini keksi soten. Eihän väitteellesi voi kun nauraa!
Samat skitsoilut vuoden jokaisena päivänä pakkomielteisesti. Esim. edellisestä harhainen väitteesi että Soinilla olisi ollut jotain tekemistä soten kanssa jolta Sipilä ja Stubb ei kysynyt edes mielipidettä asiaan. Ja kun minä vaadin sinua esittämään todisteita väittämiesi tueksi sinä et niitä koskaan kykene esittämään koska väittämäsi on foliohatun harhoja vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Samat skitsoilut vuoden jokaisena päivänä pakkomielteisesti. Esim. edellisestä harhainen väitteesi että Soinilla olisi ollut jotain tekemistä soten kanssa jolta Sipilä ja Stubb ei kysynyt edes mielipidettä asiaan. Ja kun minä vaadin sinua esittämään todisteita väittämiesi tueksi sinä et niitä koskaan kykene esittämään koska väittämäsi on foliohatun harhoja vailla minkäänlaista todellisuuspohjaa.
Kierrät aihetta kuin kissa kuumaa puuroa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinä puhut totena isä-Timosta keksimiäsi juoruja. Juoruakka pahimmasta päästä.
Olet sinä huvittava ja samalla äärimmäisen surullinen tapaus Soinia isäksi kutsuva ap. Joka sinulle selkänsä käänsi sillä samalla sekunnilla kun teidän maalaisjunttien äänillä salkkunsa sai. Minkä vielä toisti hajottamalla persut loikaten rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan sen jälkeen kun kannatus suli alta KAIKKIEN vaalilupausten rikkomisen jälkeen. EI edes hikistä huvikuunariveroaan saanut eduskunnassa läpi vaikka möi Sipilälle p..rsettä salkkua vastaan aivan kaikessa. Jatkaen p..rseen myymisen parissa loikkauksen jälkeen sinisten kanssa. Jotka jätti kuin nallin kalliolle kun ei enää heitä tarvinnut oman poliittisen aseman säilyttämiseen. Tuplakusetus ja sinä Halla persujen perään itket 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa joka nosti persut hallitukseen asti alennustilasta mihin Soinin sen jätti. Tehden Purran kanssa historiaa joka oli ENSIMMÄINEN persupomo joka on saanut eduskunnassa persujen kärkihankkeita läpi. Ja sekös sinua Soinia isäksi kutsuvaa antipersua vtuttaa koska se sinun ISÄ ei saanut ensimmäistäkään puoluehanketta läpi 20 vuoden aikana mitä politiikassa mukana oli.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet sinä huvittava ja samalla äärimmäisen surullinen tapaus Soinia isäksi kutsuva ap. Joka sinulle selkänsä käänsi sillä samalla sekunnilla kun teidän maalaisjunttien äänillä salkkunsa sai. Minkä vielä toisti hajottamalla persut loikaten rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan sen jälkeen kun kannatus suli alta KAIKKIEN vaalilupausten rikkomisen jälkeen. EI edes hikistä huvikuunariveroaan saanut eduskunnassa läpi vaikka möi Sipilälle p..rsettä salkkua vastaan aivan kaikessa. Jatkaen p..rseen myymisen parissa loikkauksen jälkeen sinisten kanssa. Jotka jätti kuin nallin kalliolle kun ei enää heitä tarvinnut oman poliittisen aseman säilyttämiseen. Tuplakusetus ja sinä Halla persujen perään itket 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa joka nosti persut hallitukseen asti alennustilasta mihin Soinin sen jätti. Tehden Purran kanssa historiaa joka oli ENSIMMÄINEN persupomo joka on saanut eduskunnassa persujen kärkihankkeita läpi. Ja sekös sinua Soinia isäksi kutsuvaa antipersua vtuttaa koska se sinun ISÄ ei saanut ensimmäistäkään puoluehanketta läpi 20 vuoden aikana mitä politiikassa mukana oli.
Purra:"Se ei meille käy"
Ja heti kontillaan Kokoomuksen edessä. - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tulenko saunottamaan sinut?
- Anonyymi00019
Anonyymi00002 kirjoitti:
Persujen trollitoimisto on ollut täydessä iskussa koko juhannuksen. Tosin tuloksetta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kierrät aihetta kuin kissa kuumaa puuroa.
jauhotin sinut skitsoluotsi kuten aina ennenkin minkä sinä myös tiedät.
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja heti kontillaan Kokoomuksen edessä.Jos jokin on kontillaan niin kokoomus, kd ja rkp jotka joutuu painamaan JAA anppia joka saatanan kerta kun persut tuo eduskunnan äänestykseen mamupolitiikan kiristyksiä. Joita vuosia sitten vastustivat osan edellisistä vastustaessa niitä edelleen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tulenko saunottamaan sinut?
Eiköhän sinulle vttuileva luotsi riitä se, että hoitajat vaihtaa sinulle kuivat alle kun käyvät antamassa sinulle iltalääkkeesi. Ettet sinä taas istu kuuman kiukaan päälle..
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eiköhän sinulle vttuileva luotsi riitä se, että hoitajat vaihtaa sinulle kuivat alle kun käyvät antamassa sinulle iltalääkkeesi. Ettet sinä taas istu kuuman kiukaan päälle..
Tee saunavihta valmiiksi ropeli.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tehdään sinusta punapersepaviaani kun tulen.
Kiitos kommentista.Siinä peruSSuomaisuus sellaisena kuin se todellisuudessa on.
Karua tekstiä mutta totta,valitettavasti.Tapio-Tre kirjoitti:
Kiitos kommentista.Siinä peruSSuomaisuus sellaisena kuin se todellisuudessa on.
Karua tekstiä mutta totta,valitettavasti.''Miten vihapuolue voisi muka edustaa onnellisuutta? Koko joukko kun on täynnä kaiken sortin oman elämänsä luusereita esim. rikostuomittuja, ääriajattelijoita, muista puolueista pihalle potkittuja tai niihin soveltumattomia, syrjäytyneitä Kela-pummeja, peräkamarin vinksahtaneita aikamiespoikia, häiriköitä, korruptiota haikailevia ja talousrikollisuuteen taipuvaisia, venäläisiä perhearvoja ihailevia patriarkkoja jne.''
Viittasin kirjoituksellani tuohon kommentiin.- Anonyymi00047
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja heti kontillaan Kokoomuksen edessä."Ja heti kontillaan Kokoomuksen edessä."
Meinaat, että ihan samalla tapaa, kuin vaikkapa KeskustaVasemmisto edellisessä hallituksessa!? Äärivasemmisto ja Hirveäthän ovat samaa puoluetta SSDP:n kanssa!!! - Anonyymi00048
Tapio-Tre kirjoitti:
''Miten vihapuolue voisi muka edustaa onnellisuutta? Koko joukko kun on täynnä kaiken sortin oman elämänsä luusereita esim. rikostuomittuja, ääriajattelijoita, muista puolueista pihalle potkittuja tai niihin soveltumattomia, syrjäytyneitä Kela-pummeja, peräkamarin vinksahtaneita aikamiespoikia, häiriköitä, korruptiota haikailevia ja talousrikollisuuteen taipuvaisia, venäläisiä perhearvoja ihailevia patriarkkoja jne.''
Viittasin kirjoituksellani tuohon kommentiin.''Miten vihapuolue voisi muka edustaa onnellisuutta? Koko joukko kun on täynnä kaiken sortin oman elämänsä luusereita esim. rikostuomittuja, ääriajattelijoita, .......''
Eiköös se kuitenkin ole hyvä, että heillekin on oma puolue, Äärivihervasemmisto!!?? - Anonyymi00063
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hienoa että Sinulka on sosiaalistakin elämää eikä vain Suomi24:n pläräämistä.
- Anonyymi00064
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jos jokin on kontillaan niin kokoomus, kd ja rkp jotka joutuu painamaan JAA anppia joka saatanan kerta kun persut tuo eduskunnan äänestykseen mamupolitiikan kiristyksiä. Joita vuosia sitten vastustivat osan edellisistä vastustaessa niitä edelleen.
Mamupolitiikkaa on tarpeen kiristää.
Muslimeja ei Suomeen tarvita. Eivät sopeudu tänne eivätkä ole mitään huippuosaajia. Halpatyövoimaa ovat, kun ei kyvyt parempaan riitä.
- Anonyymi00003
Persu tuntee vain vihaa lähimmäistään kohtaan.
- Anonyymi00005
Onko persulla muka sellaisia? Siis lähimmäisiä?
- Anonyymi00031
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko persulla muka sellaisia? Siis lähimmäisiä?
On aina yhtä naurettavaa kun sinun mielikuvituskaverisi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä Soinisti estät niiden häiritessä sinun persujen maalittamista s24 palstoilla.
- Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
On aina yhtä naurettavaa kun sinun mielikuvituskaverisi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä Soinisti estät niiden häiritessä sinun persujen maalittamista s24 palstoilla.
Kopiopersun ainoa lähimmäinen on FSB:n alaisen Pietarin trollitehtaan pomo, joka maksaa Kopiopersulle kopeekan jokaisesta palstalle lähetetystä viestistä. Tällä hetkellä Kopiopersu on jo ansainnut miljoona kopeekkaa eli 119,31 euroa.
- Anonyymi00018
Autuaita ovat puupäät persut, sillä he eivät ymmärrä mistään mistään.
- Anonyymi00020
Kyllä. Jeesus sanoo " "Autuaita ovat yksinkertaiset, sillä he perivät VALTAKUNNAN"
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyllä. Jeesus sanoo " "Autuaita ovat yksinkertaiset, sillä he perivät VALTAKUNNAN"
Saksassa he saivat Kolmannen Valtakunnan.
- Anonyymi00021
Ainakin antipersuus vie mielenterveyden.
- Anonyymi00028
Soinisti luetun perusteella tekee hulluksi. Ja ihmekkös tuo kyllä se sopeutumisrahalla loisiva hillotolppapakolainen kannattajansa petti.
- Anonyymi00035
Soinisti kopiopersu lähtee pian timppailemaan.
- Anonyymi00036
Persujen jutuista on hankala tulkita jotta puhuuko siellä ylä- vai alapää joutavia, samaa
maanlannoitetta sieltä tursuaa torven täydeltä! Humpuukiveikkoja ja -Helunoita koko
hulinakerho. - Anonyymi00037
Jos asiaa puhutaan niin tietääkö kukaan oikeasti ketään järkevää joka Persuja äänestää. Taisi tulla hiljaista?
- Anonyymi00049
"Jos asiaa puhutaan niin tietääkö kukaan oikeasti ketään järkevää joka Persuja äänestää. Taisi tulla hiljaista?"
Kohta Perussuomalaisten kannatusprosentti on15% eli samaan aikaan nousee kun SSDP:n laskee... kohdannee ennen vaaleja 18% kieppeillä. Nythän viimeisimmän kyselyn mukaan seuraavaksi pääministeriksi on kolme ehdokasta Antti, Riikka ja Antti suunnilleen samoilla kannatus %:lla!!!
- Anonyymi00038
Minä ihmettelen perussuomalaisten kannatusta , kun olen tarkkaillut Purran sanomisia ja käytöstä. "Kokoomus tekee sitä ja tätä, se ei meille käy" "Pienituloisilta ei leikata" "valtiovarain ministeri näyttää köyhille saksia ja leikkuulautaa TV:ssä"
"Käytännössä perussuomalaiset , ainakin Purra , leikkaavat nimenomaan pienituloisilta.
Minun näkökulmastani ainakin Purran politiikka muistuttaa Saksan kansallis-sosialisteja eli natseja. Miten puolueen puheenjohtaja on tällainen! Miten ihmeessä häntä joku kannattaa! Hallituksen toinen merkittävä puolue kokoomus ei vakuuta myöskään. Orpon ollessa pääministeri, Suomi on luisunut Euroopassa valtioksi, jossa on
Euroopan korkein työttömien määrä. Se on fakta, joka ei ole suositus, --- se on päinvastoin! Pääministeri ei vaikuta kovin etevältä tehtävässään, mutta Purra on avoimesti ilkeä ja se on vielä pahempaa. Näin nämä nykyisen johdon puolueet omaavat molemmat negatiivisia ominaisuuksia - työttömyys lisääntyy, vienti ei vedä, valtion velka kasvaa hyvää vauhtia, Suomen kehitys ei ole viime aikoina mennyt hyvään suuntaan - vaan täsmälleen päinvastoin. Suomi on taantunut! Perussuomalaisten mielentila - ainakin jos katsotaan se puheenjohtajasta käsin - on mennyt huonoon suuntaan. Leikkuulauta . sakset, "köyhiltä ei leikata" mutta leikataankin käytännössä kuitenkin. Tietysti turhat menot pitää karsia, mutta pitää katsoa, mitkä menot ovat niitä "turhia". Ainakin viennin pitäisi vetää! Työttömyyden pitäisi laskea, tyytyväisyys hallitukseen pitäisi parantua. Itse en pidä perussuomalaisia Suomelle hyödyllisenä puolueena ainakaan tällaisenaan. "Hyvä puu tekee hyvää hedelmää" sanotaan Raamatussakin. Se on totta!
Arvioi Xerxes 2 - Anonyymi00042
Persu on luuseri ja aina katkera ja syyttää muita omasta surkeudestaan.
- Anonyymi00046
"Tekeekö persuus onnelliseksi ihmisen?"
Näköjään ainakin Sinut on tehnyt onnelliseksi... wanha sanonta demuista "Ei huolet paina. Ei rasitu polla." - Anonyymi00051
Ei kannata huolestua suotta, seuraavassa hallituksessa sdp:n viisain kerma pistää hulinaksi, Lindtmannin ja Tuppuraisen johdolla meistä tulee universumin onnellisin kansa, kaikille 8000 e takuupalkka puhtaana lapaseen, 4 tunnin työpäivä, ilmainen terveydenhuolto ja sähkö-autoetu kuuluu myös suunnitelmiin. Pääministeriksi demareiden viisain ihminen Lindtman, valtiovarainministeriksi oikea talousguru Tuppurainen jolla onkin kokemusta esim. Uniperista 8 tuhannen miljoonan euron verran, liikenneministeriksi Räsänen ja eläinsuojeluvastaaksi Näkkäläjärvi.
Myös joulupukki tilattu.- Anonyymi00052
Olemme kohtalotovereita. Persuus on pilannut meidät.
- Anonyymi00053
Tulee niin hyvä olo kun saa käyttää politiikassa aivoja toisin kuin sosialisti.
- Anonyymi00065
Mikä se on se sosialisti?
- Anonyymi00054
Ovatko kaikki persut jollakin tavalla luonnehäiriöisiä ?
- Anonyymi00055
Persuilla on henkisesti kypsymättömien kostajamentaliteetti.
Mitä pahaa Suomen kansa on niille tehnyt ?
Rydin ymmärtää, se joutui lähtemää kokoomuksesta,
nyt se kostaa ja nöyrryttää Orpoa.
Samaa tekee Purra, Mistä syystä ?- Anonyymi00059
Demari ei ole Suomen kansa.
- Anonyymi00056
Persut rakastavat kurjuuden tunnetta
- Anonyymi00057
Vihervasemmisto; islam is pop.
- Anonyymi00060
kylä mää oon ihan onelinen presusumalanen koulusakin sanoo että taidat ola vähä onellinen tapauss
- Anonyymi00061
Tuoreen tutkimuksen mukaan persuilla on tapana pitää vitutussaikkuja.
- Anonyymi00062
Nautin suunnattomasti kun saan vetää vessasta alas vasemmiston saavutuksia vuosikymmenten aikana ihmisten hyväksi. Se aika on nyt ohi.
- Anonyymi00066
Ovatko kaikki demarit mielisairaita? Näitä lukiessa epäilys herää ettei kaikki ole älylaatikossa kohdillaan?
Saman toistoa, eli persu persu persu persu.
Apua mielenterveysongelmiin on saatavissa. - Anonyymi00068
Perussuomalainen on puolueen jäsen. Persujen äänestäminen ei persuksi tee. Olen äänestänyt muutamia eri puolueita elämäni aikana, enkä kertaakaan ole muuttunut miksikään.
- Anonyymi00071
Vastaus ap:n kysymykseen . Persuus ei tee ihmistä onnelliseksi, vaan katkeraksi ja vihaiseksi uhriutujaksi joka syyttää aina muita elämänsä kurjuudesta.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Vastaus ap:n kysymykseen . Persuus ei tee ihmistä onnelliseksi, vaan katkeraksi ja vihaiseksi uhriutujaksi joka syyttää aina muita elämänsä kurjuudesta.
Se ap olet edelleen sinä itse ap:lle vttuileva ap. Joka poistat taas muiden viestejä joissa sinulle ap lyödään jauhot suuhun naurettavimmillaan sensuuriisi riittäessä syyksi pelkästään se, että muut mainitsee sanan antipersu. 🤣🤣
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Miten onnelliseksi ja elämääsi tyytyväisenä sinä ANTIPERSU pidät itseäsi sinun käyttäessä kaiken valv eilla olemasi ajan suoIi24 palstoilla persujen perään itkemisen parissa? Istui persut hallituksessa tai oppostitiossa teki ne mitä tahansa tai jätti tekemättä aina yksi ja saman ranteiden availu 24/7 persut vainon ja maalituksen kohteina. Ilman mitään muuta elämää kuin em.
- Anonyymi00076
omaan pesään paskovat ex persut noloimpia pyhine sotineen persuja vastaan ilman ymmärrystä kuinka sitä seuraa se, että persut hallituksessa korvaa kohta Nasimat jne.
- Anonyymi00080
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kumpi oli ensin, vihaisuus ja katkeruus vai persuus? Tuntemani persut ovat olleet katkeria, vihaisia, kateellisia, rasittavia, jopa väkivaltaisia tyyppejä jo ennen persuutta. Persuus on vain kirsikka kakun päällä, henkinen koti, jossa on ihan luvalla ja jopa ylpeillen saanut olla just niin raskas ja rasittava kuin itsestä tuntuu. Monelle ainoa poliittinen puolue, jonka riveissä saavat olla.
Persuissa ei tarvitse yrittää esittää asiallista vaan voi avoimesti syyttää maahanmuuttajia ja vihervassareita ja setaa kaikesta mikä omassa elämässä tuntuu pahalta. Ei tarvitse uhrata ajatusta sille, pitäisikö joskus katsoa peiliin ja pohtia omaa käytöstään, vaan voi suojella heikkoa minuuttaan vastuunkannon painolastilta. Voi olla ihan niin typerä, vastuuton ja törkeä kuin on, vika on kuitenkin aina muissa ja muualla. Ja kaveripersut komppaa. - Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Kumpi oli ensin, vihaisuus ja katkeruus vai persuus? Tuntemani persut ovat olleet katkeria, vihaisia, kateellisia, rasittavia, jopa väkivaltaisia tyyppejä jo ennen persuutta. Persuus on vain kirsikka kakun päällä, henkinen koti, jossa on ihan luvalla ja jopa ylpeillen saanut olla just niin raskas ja rasittava kuin itsestä tuntuu. Monelle ainoa poliittinen puolue, jonka riveissä saavat olla.
Persuissa ei tarvitse yrittää esittää asiallista vaan voi avoimesti syyttää maahanmuuttajia ja vihervassareita ja setaa kaikesta mikä omassa elämässä tuntuu pahalta. Ei tarvitse uhrata ajatusta sille, pitäisikö joskus katsoa peiliin ja pohtia omaa käytöstään, vaan voi suojella heikkoa minuuttaan vastuunkannon painolastilta. Voi olla ihan niin typerä, vastuuton ja törkeä kuin on, vika on kuitenkin aina muissa ja muualla. Ja kaveripersut komppaa.Typerä kysymys Soinia isäksi kutsuva sinimustia fanittava ap sinun kohdistaessa vihasi kepujen niskaan 18-22 tuntia vuoden jokaisena päivänä suoIi24 palstoilla Soinin ollessa persujen pomona. Sinun vaihtaessa yhdessä yössä vihasi kohteeksi suoIi24 palstoilla 18-22 tuntia 365 vrk vuodessa Halla persut Soinin hajottaessa persut. Ettei menetä salkkuaan sen seurauksena kun kannatus suli alta p..rseen myymisen seurauksena Sipilälle sitä samaista salkkua vastaan. Herran katsoessa aiheellisesti loikata rotan lailla upottamastaan laivasta ettei menetä salkkuaan lakimiesten ilmoittaessa kuinka Sipilän hallitus voi jatkaa hillotolppapakolaisten kanssa. Mistä kansa heitä kiitti myöhemmin eduskuntavaaleissa nollalla eduskuntapaikalla. Siinä missä Soini patsastelee edelleen maan johtavana politiikan asiantuntijana jonka vassarivaltamediat nostaa otsikoihin jostain käsittämättömästä syystä lähes päivittäin? Vaikka kyseessä on juuri SE tyyppi, jota on kiittäminen siitä, että siniset on ulkona politiikasta sopeutumisrahalla loisivan Soinin tavalla ja siitä, että
Halla-aholaiset istuu hallituksessa.
Pers kännit häpy end.🍾🥂🍾🍾🥂🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻🍻🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥳👍🟦🟨🌼
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5872020- 98999
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18957Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4807- 70747
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553