Epäluottamukseni naisiin juontaa juurensa

Anonyymi-ap

Narsistisia piirteitä omaavien äitini ja siskoni aiheuttamista traumoista.

13

154

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ex mieheni halusi kaikkia naisia jopa vanhoja kavereitani tuttaviani

• Anonyymi00013

Itsellä oli narsistinen isä ja veli, joka isästä otti oppia. Äitini oli alistettu ja huonommassa asemassa, jota minä sitten puolustin. En ollut ylpeä perheestäni ja vähiten isästäni, tämä synnytti huonommuuden tunteita muita kohtaan.

Riitänkö, olenko riittävä sitä epäilen edelleenkin vanhempana. Ehkä tämä myös syynä, etten ole pystynyt luottamaan juuri muihinkaan ja kohtalona olla sinkku? Luottamuksen merkityksen tuntee ja tiedostaa hyvin. Ristiriitaisin tuntemuksin tulevaan.

• Anonyymi00002

siitä syntyi epäluottamus joka ei poistu, ikinä

• Anonyymi00003

Äitisi on ainoa jonka varmasti tiedät puhtaasti välittävän ja kaikkensa yrittävän, huolimatta omista tuskistaan.

Kukaan muu kuin äiti ei välitä niin paljoa. Kukaan ei rakasta sinua koskaan niin kuin äiti. Kukaan muu ei antaisi henkeään puolestasi kuin äiti.

Minkälaisella elämänkokemuksella ja koulutuksella sanot äitiäsi ja siskoasi tuollaisiksi.
      Miten itse olet käyttäytynyt tai toiminut heitä kohtaan? Tiedostatko miten kurjasti ehkä kohtelet heitä? Tiedätkö, että esim ghoustaaminen on narsistista käytöstä, ei se että läheinen ihminen kyselee mitä kuuluu tai muuten on kiinnostunut toisesta.

• Anonyymi00005

Tässä hyvä esimerkki narsistista. Laittaa kaiken aloittajan syyksi ja todistelee että aloittaja on paha ihminen.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki narsistista. Laittaa kaiken aloittajan syyksi ja todistelee että aloittaja on paha ihminen.

Lapsistaanko ei pidä välittää vaikka kohteliisivat miten huonosti? Sekö on narsismia? Lasten huonosta käytöksestä ei pidä sanoa, niinkö?

• Anonyymi00010

Älä jauha paskaa maailmassa jossa on kauan tutkittu ettei kaikki äidit sovi äidiksi
        On itsekkäitä ja julmia naisia jotka eivät välitä ja lyövät lapsiaan .
        Minä olen väkivaltaisen narsisti naisen tytär enkä todellakaan katso hyvällä tuomasta
        vähättelyä yli kymmenen vuotts jatkuneesta henkisesetä ja fyysisestä väkivallasta
        Jonka tekijä oli nainen synnyttyjäni jota pitäisi kutsua äidiksi .
        Kuinka sinä ilkeät olla noin julma !!!!!!

Naiselta narsistien uhreille ♥️

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Älä jauha paskaa maailmassa jossa on kauan tutkittu ettei kaikki äidit sovi äidiksi
        On itsekkäitä ja julmia naisia jotka eivät välitä ja lyövät lapsiaan .
        Minä olen väkivaltaisen narsisti naisen tytär enkä todellakaan katso hyvällä tuomasta
        vähättelyä yli kymmenen vuotts jatkuneesta henkisesetä ja fyysisestä väkivallasta
        Jonka tekijä oli nainen synnyttyjäni jota pitäisi kutsua äidiksi .
        Kuinka sinä ilkeät olla noin julma !!!!!!

Naiselta narsistien uhreille ♥️

Miten päättelet kirjoituksista tuollaiseksi ihmiseksi?

• Anonyymi00004

Minulla myös sama kombo, äiti ja sisko. Heidän kanssaan elin maanpäällisessä helvetissä. Nainen olen itse.

• Anonyymi00006

Eikö teillä ole ketään muuta naisen mallia ollut elämässä? Täti? Naapuri? Serkku? Kai nyt jostain voi saada eri käsityksen, et ei ole ainoa tapa toimia kuten he toimivat.

• Anonyymi00007

Aloitus taitaa olla trollikalta. 16:55 kirjoitus oli hyvä.
      Nainen.

• Anonyymi00012

Eikä ole mutta sinulle äitien ongelmat ja huonot äitisuteet on selvästi tabu .
        Mutta mitä aiheeseen tulee se on aiheena väärällä palstalla .
        Ei kuulu ikävä aiheeseen ...

• Anonyymi00009

historiassa on esimerkkejä kuinka poika on kasvatettu naisväessä ja pojasta tuli jotakin jotakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      159
      1061
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      717
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      128
      666
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      648
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      639
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      615
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      571
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      560
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      554
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      528
    Aihe