Ihanaa , että SJK yhdisti Seinäjokelaiset, ketään ei enää jätetä yksin, kaikki puhaltavat yhteen hiileen, kaikki kannustavat SJK:ta, ketään ei kiusata, edes nimettömästi netissä! Hyvä SJK, jatkakaa samaan malliin!
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
SJK roudaa kehitysmaista nuoria pelaajia potkimaan palloa nälkäpalkalla, miten tuollainen toiminta voi ketään yhdistää?
Kaudella 2025 SJK:n riveissä pelasi yhteensä 16 ulkomaalaispelaajaa, luulisi löytyvän pelaajia lähempääkin. Kuinka noille pelaajille myönnetään edes viisumeita ja millä perusteella? SJK:n maksamilla palkkioilla ei pelaajat tule toimeen, nykyajan orjakauppaa koko touhu. - Anonyymi00003
Onhan jalkapallossa kovat liksat,Ronaldokin tienaa satoja miljoonia
- Anonyymi00004
Erinomaista toimintaa SJK, jatkakaa samaan malliin!
- Anonyymi00005
Unohtamatta että SJK myös yhdisti OmaSp asiakkaan yhteisesti maksamaan toisten lainoja :)
- Anonyymi00007
Niinpä :) ja vähän veronmaksajat maksamaan kenttiä ja halleja, ettei tarvitse itse maksaa.
- Anonyymi00006
Hienoa, että kaupungissamme on tämmöinen yhdistävä voima, jatkakaamme valitsemalla mä tiellä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644