Itse en sinua halua, mutta haluan, että saat ihmisiä, jotka jeesaa ja tarjoaa olkapäätä sinulle, kun sitä tarvitset! Ovat oikeasti hyviä ihmisiä.
Et ole oikeasti pidetty! Sinulla on ihmisiä jotka teeskentelee välittävänsä sinusta. He puhuu sinusta. He kertoo sinun asioita muille. He eivät jeesaa sinua. He eivät tarjoa olkapäätä sinulle, kun sitä tarvitset! He eivät ole paikalla, kun sinulla on paha olla! He vaan teeskentelee, välittävänsä sinusta!!
Itse en sinua halua, mutta haluan, että saat ihmisiä,
9
131
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kerrot jollekin että hänelle ei tarjota olkapäätä kun hän sitä tarvitsee. Mikäs aivovamma sinulla on jos kuvittelet että tilanne on sellainen, kyseinen henkilö ei itse tiedä sitä? Pikkasen yläpuollelle sijoittelet itseäsi tuossa kuviossa. Jakkara lähti jalkojen alta nyt ryminän kera.
- Anonyymi00006
Aloittajaäijän poljento on aina yhtä ontuvasti kirjoitettua päämäärätöntä provoilua ilmsn mitään varsinaista mussutuksen kohdetta, mutta sinulla meni vissiin jostain syystä tunteisiin tämäkin sködä? Tämä ylieläytyminen on päräyttävää seurattavaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloittajaäijän poljento on aina yhtä ontuvasti kirjoitettua päämäärätöntä provoilua ilmsn mitään varsinaista mussutuksen kohdetta, mutta sinulla meni vissiin jostain syystä tunteisiin tämäkin sködä? Tämä ylieläytyminen on päräyttävää seurattavaa
Tarkoitan yli-eläytyminen
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tarkoitan yli-eläytyminen
Tarkoitan yli-karismaattinen
- Anonyymi00002
Minä en sinua halua, mutta en pidä, kun he teeskentelee sinulle!!! Ei ihminen, joka välittää oikeasti tee niinkuin he tekevät. Oikeasti ihminen, joka välittää lohduttaa ja jeesaa ja tarjoaa olkapäätä, kun sitä tarvitset! Ei lähde pois. Ei jätä yksin itkemään. Vaan on lähellä ja lohduttaa ja tarjoaa olkapäätä johon voit itkeä!
- Anonyymi00003
Olet täysin oikeassa!!! Tuollaiset ihmiset ovat ilkeitä ja pahoja ja itsekäitä ja eivätkä ole embaattivisia. Eivät ota toisen paha olo huomioon.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet täysin oikeassa!!! Tuollaiset ihmiset ovat ilkeitä ja pahoja ja itsekäitä ja eivätkä ole embaattivisia. Eivät ota toisen paha olo huomioon.
Ihmisillä on taipumus keksiä vikoja, sairauksia, ja diagnooseja läheisille kellä on vaikeeta. Se on paljon kätsympää kun toisessa on joku vika. Jonka voi sitten tohtori korjata pillereillä tai millä tahansa että ihminen näyttää taas normaalilta.
On itselläkin sitten parempi olla, eikä tartte tehdä asialle mitään. Voi jopa nostaa itseään, kun sanoo että itse arvasi tuon diagnoosin, ja sillä tavalla auttoi vaikka ei oikeestaan tehnyt muuta kuin lakaisi epämiellyttävän tilanteen maton alle, jotta ei olisi joutunut epämukavuusalueelle. Tai tekemään jotain. Sitten vaan tennistä pelaamaan ja unohdetaan koko asia.
- Anonyymi00004
Ok. Oon huomannut jo vuosia sit...
- Anonyymi00009
Oletko kateellinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138897En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110573- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää130486Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25462