Mitä youtube ateistikanavia seuraatte? Itse seurailen ainakin Aronra, Gutsick Gibbon, sekä Professor Dave Explains. Modern Day Debate oli yksi kanava mitä joskus seurasin, mutta siellä toistuu nykyään liikaa väittelyn aiheet.
Minua kiinnostaa enemmän kreationismi vs. evoluutio tyyppiset videot.
Youtube ateistikanavat
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tikto
Kissa
On useita.
Toisiaan kunnioittavia
Myös uskovia kunnioitetaan.
Totta kai älymystö tulee Usasta.
Streaming live. Sitten on ylimielisiä
kuten @jaylenox75
Suomi.
Tili on poistunut ( poistettu? )
Jätkä opettaa teologeja
Pää märkänä.
Lähinnä irvikuva ateisteista.- Anonyymi00002
Jos haluat katsoa kristittyä joka uskoo myös evoluutioon, niin suosittelen Clint's Replites youtube kanavaa.
- Anonyymi00003
deconstruction.zone
TikTok ystävällinen ateisti - Anonyymi00004
The Atheist Experience on vanha ja tunnettu.
Siitä irtaantuneena olisi The Line, jossa on Matt Dillahunty nykyään.
Forrest Valkai on yksi loistava jota oikeasti seuraan. Hänellä on mm. Reacteria sarja jossa evoluutiobiologina paneutuu juuri nuoren maan kreationistejen väitteisiin.
Hän on usein mukana noissa aikaisemmin mainitsemissa. - Anonyymi00005
Mainitsemisen arvoinen on Planet Peterson joka on pääosin TikTokissa, mutta myös YouTubessa. Hänellä on hyvin sekalaista aihetta.
- Anonyymi00006
Professor Plink (entinen kristitty, joka menetti myöhemmin uskonsa) on myös hyvä. Itse seuraan aktiivisesti Professor Davea, vähemmän aktiivisesti AronRa:ta, Gutsick Gibbonia, Planet Petersonia ja Forrest Valkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546