Omakannan merkinnät Siunsoten hyvinvointialueella

Anonyymi-ap

Päivän puheenaihe on ollut potilaskirjaukset omakantaan. Pohjois_Karjalassa on törmätty täysin käsittämättömiin merkintöihin joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Esim. Silmäkeskuksen lääkäri voi kirjata diagnoosiksi "Aiakisemmin asennettu tekomykiö". Vaikka potilaalle ei koskaan ole tehty minkäänlaista silmäleikkausta. Ilmeisesti noilla mykiöillä on kysyntää silmäkirurgiassa ja niitä kirjataan vaihdetuiksi potilaille, joille ei ikinä ole tehty mitään silmäleikkausta.
Näillä merkinnöillä ei enää ole mitään luotettavuutta, sinne kirjoittaa kielipuolet lääkärit ihan mitä sattuu.

8

167

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tekoäly se niitä saneluja taitaa purkaa. Osastosihteerit lempattu kortistoon.
      Onnea me, täällä onnellisessa hyvinvointivaltiossa!

• Anonyymi00002

Pelkän mykiön hinta jossa korjataan myös taittovirhettä voi olla 1500€/kpl, joten kaksi "vaihdettua" mykiötä voi nolla 3000€ potti. Sitten ne viedään yksityiselle klinikalle ja vaihdetaan siellä maksavalle asiakkaalle. Varsinkin vanhukset harvoin lukee omakantaa ja kuka tietää montako keinoniveltä siellä on vaihdettuna jos niitä kirjailaillaan miten sattuu.

• Anonyymi00003

OmaKannan virheelliset kirjoitukset pysyy OmaKannassa, joten niistä virheellisistä kirjoituksista voi hyvinkin olla haittaa tulevaisuudessa.

• Anonyymi00004

Vladimir Vladimirovitš Putin

• Anonyymi00005

Noiko se Eero Reijonen kirjoitetaan nykyään? Eikös se ole nyt suuri päällikkö ja koko sotesotkun johtaja. Ostetaan kymmeninen miljoonien tietojärjestelmiä, joiden oikeellisuutta ei valvo kukaan (ei tosin voi odottaakkaan, että sen tekisi joku 80 vuotias vanhus). Hyvä jos ilman avustaajaa osaa edes kokouspaikoille.

• Anonyymi00006

Minusta oli kirjoitettu että olen älykäs, nokkela , raitis normaalipainoinen nuori mies,
      vaikka olen vanha lihava juoppohullu ukko.
      Luota nyt sitten moisiin kirjanpitäjiin.

• Anonyymi00007

Sitä sun tätä, voivat kirjoittaa, vastuu siirtyy kävijälle. Vaarallista käydä kun diagnoosina on epäily ??? Näitä sitten seuraava lääkäri ei voi kumota ja asiakas joutuu kärsimään loppuelämänsä. Omakannan historia pitäisi tuhota väärien diagnoosien välttämiseksi.

• Anonyymi00008

Tämäpä juuri hyvin harvoin silmäpuolella on sattunut suomalaista lääkäriä ja kaikki toteutetaan ostopalveluna.

Minua itseä vituttaa digisoten osaamaton reseptinuysia.Einole minkäänlaista hajua farmakologiasta eikä potilaan taustoista kun poistaa lääkkeitä listalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1841
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      488
      1409
    3. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1210
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1203
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1170
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      194
      1154
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      947
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      914
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      725
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      721
    Aihe