Rakastin sinua omalla tavallani. En osannut käsitellä tunteitani. Aina kun halusin halata sinua sanoin vihaavani, kun olisin halunnut kehua, haukuin rumilla sanoilla, kun olisin halunnut lohduttaa, kaadoin suolaa haavoihisi. En ole koskaan tuntenut yhtä voimakkaasti. Tunsin sen poltteena rintakehässä. Nyt kun kaikki on ohi, opin, ettei ketään ihmistä voi kohdella niin kuin minä sinua kohtelin, kuin roskaa. Kadun sitä. Sinä olet ihana ihminen, kaunis, hyväsydäminen, hauska, älykäs, empaattinen, täydellinen. Ehkä tämä kokemus kasvatti minua. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi. Kumpikin meistä jatkaa nyt omaa polkuaan eteenpäin.
Vastaukset 51
- Anonyymi00001
Selitys kai taas tuokin 🙄
Voi luoja kuinka sekasin ihmiset on ja irrallaan todellisuudesta.
Elämää ohjaa kateus, pelko, epävarmuus, katkeruus ja kateus.
Ei jmalauta 😩- Anonyymi00035
Karma iskee
- Anonyymi00002
Kuulostaa siltä, että voisit hyötyä terapiasta.
- Anonyymi00003
Oletko hän vuosien takaa?
- Anonyymi00004
Miksi sitten luovut tästä naisesta jos tunteita on paljon myös sinulla?
- Anonyymi00038
Miksi pidät itsestäänselvyytenä, että kukaan pitää ihmisestä, joka kohtelee häntä täysin ala-arvoisesti?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miksi pidät itsestäänselvyytenä, että kukaan pitää ihmisestä, joka kohtelee häntä täysin ala-arvoisesti?
No koska tämä kommentti on osa aloittajaäijän pateettista näytelmää kultapieni
- Anonyymi00005
Osaatko pyytää anteeksi? Senhän voisit tehdä, jos kadut ja välität. Sillä voisi olla suuri merkitys. Ajatus vain sivusta.
- Anonyymi00006
Lääkkeet on jäänyt ottamatta.
- Anonyymi00040
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lääkkeet on jäänyt ottamatta.
Siis tällä jollekin randomille naiselle tuuleen huutelevalla apäijällä vai yritätkö vinkua tästä ed kommentista nk kotiin päin? T naiselta sivusta
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Siis tällä jollekin randomille naiselle tuuleen huutelevalla apäijällä vai yritätkö vinkua tästä ed kommentista nk kotiin päin? T naiselta sivusta
Ps esim juuri sinun anteeksipyyntö tuskin merkiltsee embon vertaa, mutta on se hyvä miettiä tätä omaa osuuttaan maailmassa
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ps esim juuri sinun anteeksipyyntö tuskin merkiltsee embon vertaa, mutta on se hyvä miettiä tätä omaa osuuttaan maailmassa
Miten se joku äpisijä aina täällä eritoten palstaäijälle äpisee- just saying😏
- Anonyymi00007
Harmi, jos jää luuloon, että on vain roska ihmisenä.
- Anonyymi00009
Anteeksi sydämeni pohjasta, olet ihana ihminen. Paras kaikista. Minä olen roska. Jätin lääkkeet ottamatta ja käytin alkoa. Jalat tärisevät vieroitusoireista. Lyövät varmaan lisää lääkkeitä tai kotipalvelun. Olen päivystyksessä. Pitäisikö puhua totta niille?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Anteeksi sydämeni pohjasta, olet ihana ihminen. Paras kaikista. Minä olen roska. Jätin lääkkeet ottamatta ja käytin alkoa. Jalat tärisevät vieroitusoireista. Lyövät varmaan lisää lääkkeitä tai kotipalvelun. Olen päivystyksessä. Pitäisikö puhua totta niille?
Uskaltaako niille kertoa että lääkkeet jäi ottamatta? Pelkään...
- Anonyymi00043
No tuskin sinä aloittajaäijä sentään ihan tätä tunnetilaa tavoitit euron provosi suhteen ainakaan suhteessa muihin, kuten naisväkeen, mutta jatkahan sinä WT- dramaturgiaa. T naiselta
- Anonyymi00045
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko sinulla palstaäijä ollut joskus kotipalvelu ihan MT perusteella? Mahtanut olla helmeä naisväelle hyysätä narsistista psykoottista ukkoa kun hän ei nyt itse pysty. Olen päätellyt tämän proosassasi ajat sitten
- Anonyymi00008
Jatka vaan polkuas minne haluatkaan.
Mun polkuni päättyy. - Anonyymi00011
Pskat ihmiset kohtelee muita noin. Liity mitenkään tunteisiisi. Et rakasta ketään jos noin kohtelet. Olipa harmi et menit rikkomaan hänet.
- Anonyymi00044
No jopa se netissä todellisuuksia luova aloittajaäijä oikrin innostui lyyrisesti kuvailemaan tapahtumaa mitä ei ole. Lukijoiden uuvattinainen eläytyminen on piilotettua naisvihaa
- Anonyymi00012
Älä tee sitä I**a. En enää koskaan loukkaa sua. Anna vielä yksi mahdollisuus.
- Anonyymi00013
En mene päivystykseen
- Anonyymi00014
En kerro meistä
- Anonyymi00015
Olet mulle tärkeä
- Anonyymi00016
Jos sulle sattuu jotain, en kestä
- Anonyymi00017
Nähdään vaikka huomenna. Voit tulla koska vain soittamaan ovikelloa? Pääasia, että olet kunnossa.
- Anonyymi00018
Selvitetään asiat.
- Anonyymi00019
Vastaa, tai tapan itseni.
- Anonyymi00020
Olen niin huolissani sinusta
- Anonyymi00022
joo
- Anonyymi00023
Anteeksi kukta pieni, selvitetään asiat.
- Anonyymi00024
voin sanoa sen verran että en elä pitkään tää on tosiasia mitä on turha kiistää voin vtun pahoin suurimman osann ajasta olen unohtanut itseni ja sitä kautta ongelmani eli kaikki kivut ei pelkästään mt ongelmat eli siis KAIKKI ovat pahentuneet äärimmäisen paljon kärsin kivuista jokaisena päivänä pohje nilkka vasen käsi pumppu tää ei ole vitsi mulla siis ottaa pumpusta kun kuljen joudun haukkomaan henkeä tuntuu ettei happikulje ja kuolen siihen paikkaan samoin pääni ei ole enää normaali olen jotenkin höttöpää en osaa edes tai en kykene keskustelemaan olemaan normaali ihminen ulkopuolisille olen täysin vangittuna näissä omissa pskoissani vttu ja percereikä ei ole myöskään normaali oikeassa rinnassa on kaksi kyhmyä toinen kipeytyy ja säteilee oikeaan kainaloon ja sen alapuolelle silmät kuivuu kun palstailen ja katon vttu minne sattuu
- Anonyymi00025
en tiedä koska kuolen mutta luultavasti puhumme muutamista vuosista korkeintaan en jaksa hakeutua kaikesta lääkäriin ehkä on pesäkkeitä ja muuta olkoot koitan elää jokaisen päivänsiihen asti lapsiani rakastaen ja kaikki muu sekoilu saa jäädä taakse paitsi yhden kupposloman haluaisin kokea vaikka veriperceenä ihan vaan sen takia että se olin minä ennen joka rakasti vetää ja nauttia fiilistellä nykyään väsyn vaan nopeammin kun koskaan
- Anonyymi00026
Voi, kulta pieni. Olen niin surullinen. Tavataan joskus, jos haluat? Halataan.
- Anonyymi00027
Sano, ettei tuo ole totta rakas?
- Anonyymi00028
En lukenut koko viestiä. Tottakai hakeudut hoitoon.
- Anonyymi00029
Olen niin kiihtynyt
- Anonyymi00030
Kaunis viesti ❤️
- Anonyymi00031
Yllättävän paljon lämpimiä tunteita näyttää henkinen väkivalta ja toisen musertaminen tuottavan. Olette kummallisia.
- Anonyymi00032
Se en ollut minä
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se en ollut minä
En uskonutkaan... kunhan muuten kummastelin.
- Anonyymi00047
Sinä et ylimielinen nimrnomaan vastauksia syynäävä tapaus siten millään suostu ymmärtämään, että ei tälle äijälle kukaan muu vastaa kuin se itse. Toisekseen tähän rupiseeen skeemaan eläytyminen on myös vähän kyseenalaista aivan kuin jonkun juttu-uulan surrealistiset kerronnat olisi automaattisesti ns totta. Kärsit naisvihasta ja omast lapsekasta psy koottista uskoa ainakin tähän keskustelupalstaan, muutenkaan et taida osata erotella mikä ”netissä” on totta
- Anonyymi00036
Toivon, että saisit apua. Rukoilen sinun puolesta.
- Anonyymi00037
Olisi parasta, kun tappaisin itseni.
- Anonyymi00046
No älä aloittajaäijä turhia lupaile taas sitte
- Anonyymi00048
Ihminen voi olla itsekäs ja narsistinen. Silloin on parempi olla yksin, koska tuhoaa toista ihmistä omalla itsekkyydellään ja pahuudellaan.
- Anonyymi00050
Ja hakea rehellisesti apua. Ottaa lääkkeet ja hoito vastaan.
- Anonyymi00053
se on just näin. tämän takia minäkin lähdin. en nähnyt muita vaihtoehtoja kaksi ihmistä olivat vallanneet sieluni ja hän oli muukalainen
- Anonyymi00051
minä koko kuuden vuoden parisuhteemme aikana vihasin miestäni tavallaan kokoajan. jo aluksi tiesin että miehessä on jotain outoa hän tavallaan jo ensimmäisessä viestissä sohi traumojani (ei tunnettu) asia ei sittemmin koskaan selvinnyt minulle koska siitä ei ikinä tai siis niistä ei ikinä puhuttu! olin vain jo alun alkajaisiksikin tarpeeksi mielisairas katsomaan sen kortin halusin nähdä kumpi on sairaampi ja mitä se oikein musta haluaa, no alapäätä tietenkin mutta meille tuli perhettäkin mikä oli jälkikäteen ajateltuna virhe sillä en voinut koskaan puhua hänelle rehellisesti mistään hän pelasi ikään kuin rumaa peliä minua ja perhettäni vastaan heti aluksi vihasin tavallaan heti ja puhuin hänestä muille ihmisille enimmäkseen pskaa koska pelkäsin että hän on huumorimielessä siinö ja lähtee joka tapauksessa kun aika on kypsä
- Anonyymi00052
välillä kun vietimme iltoja yhdessä saatoin sohvalla vaan tuijjottaa häntä ja miettiä että mitä vttua edes teen tässä en tunne mitään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24435