Olet sellainen maaninen luonne, kiihko tahtoo lukittua päälle.
Kaikkea hyvää silti.
Nainen, joskus kiihtyneessä mielentilassa
13
241
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
olen ollut hypomaaninen tiedän täsmälleen mitä se on kun ei saa jotain tunnetilaa pois päältä se mylvii ja mylvii sekoilen tai räjähdän. 😣
- Anonyymi00002
Tämä ei ainakaan mulle. Olen perusrauhallinen, hiljainen, ja tunteet kyllä tulevat, mutta myös menevät.
- Anonyymi00009
aina halunnu olla narsistien tukikeppi tietämättä mistään mitään minä hyvä hauva Vuh
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
aina halunnu olla narsistien tukikeppi tietämättä mistään mitään minä hyvä hauva Vuh
Eli eläytyä Voimallisesti muiden selittämättömään tuskaan enkä edes selityksiä kaipaa kiviäni juilii jo nyt koska misogynia
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minuun tuo ei ainakaan päde! En voi edes kuvitella olevani missään tekemisissä stalkkerin kanssa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minuun tuo ei ainakaan päde! En voi edes kuvitella olevani missään tekemisissä stalkkerin kanssa!
No sepä palstaäijä mukavata kuulla
- Anonyymi00003
Niin ja se on aiheuttanut mitä?
- Anonyymi00004
En sen jälkeen, kun jätin alkoholin.
- Anonyymi00006
Kaikkea hyvää täältäkin ja iloa elämän polullesi, miten aiotkin sen elää, viettää tai kokea.
- Anonyymi00007
Jaa, no älä hyvä mies tee siitä muiden ongelmaa öhöhö guben vammaiset tilitykset
- Anonyymi00010
Kannattaa hakeutua hoitoon ja mahdollisen kumppanin suojella itseään.
- Anonyymi00011
Oletko ollut mannen kanssa kun noin hyvin tiedät niiden kiihkon??
- Anonyymi00013
Sure, play that funky music white boi. Sivusta myötikset apgubelle ulisijalle
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.662101Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt331676- 991122
- 45860
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25746- 29650
- 38626
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,126562Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56558