Polttaa kaikki sillat ja kadota
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ei nykyään enää niin usein, koska se olisi hyvin vaikeaa.
Ennen olisi ollut helpompaa, mutta en uskaltanut. - Anonyymi00002
Koko ikäni. Nyt oli mahdollista, kun ei kukaan odota kotiin. Katoaa, vaihtaa maisemaa ja elää uudella tavalla. Ehkä sillä keinoin viimeiset vuodet on ne elämäni onnellisimmat. Ilman painolastia menneistä. Tuskin kukaan jäisi kaipaamaan ja voisi mennä pitkään ennenkuin kukaan huomaisi, että olen poistunut. Houkuttelevaa.
- Anonyymi00003
Kuule monta kertaa tuo on tehty. Joka ikinen kerta on ollut omassa päässä oleva kuvitelma johon tehty siltojen poltto tyhjän takia. Jospa vaan otat puhelimen kouraan ja soitat niin sillä se homma selviää.
- Anonyymi00004
Niinhän mä tein 😅
- Anonyymi00005
Tekee. Parikymmentä vuotta olen kamppaillut mielihalua vastaan ja kamppailu jatkuu. Se ei ole minun kohdallani vaihtoehto. Siitä piti huolen eräs lähisukulaiseni, rakas sellainen. Onneksi on olemassa lyhyet irtiotot ja pakomatkat. Niihin minulla on onneksi avustajia.
- Anonyymi00006
Hirveen hankala nyky siltoja saada palamaan. Nii ei.
- Anonyymi00007
Ei koskaan.
- Anonyymi00008
Likaiset pölyt karistetaan jaloista, moikka!
- Anonyymi00009
mene matkojasi juu etelän lomasi akkojen kanssa tiedetään mun kanssa et kehdannut edes vttu matkustella SUHDE OLI KUSIPSKA JA SINÄ OLET OKSETTAVIN UKKO en voo edes kattoo sua
- Anonyymi00011
Tuleeko sinulle itsellesi kirjoittava äijä yhtään sellainen olo, että arkesi vastaa mistä kirjoitat?
- Anonyymi00010
hiano isä esimerkillinen ottakee oppi
- Anonyymi00012
Kaikki muut mutta äitiään ei saa hylätä.
- Anonyymi00013
ei, mutta tekee mieli löytää parittelun kumppani ja synnyttää lapsia
kotona ei oikein osaa löytää kumppania, mutta tahtoo lähteä onnea kokeilemaan itsenäisesti - Anonyymi00014
Kyllä sitä tekisi mieli sanoa asunto irti ja muuttaa metsään.
- Anonyymi00015
Joo. Usein.
- Anonyymi00016
No kyllä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371