Nettiä selatessa vahingossa avasin metsmannin videon "taas toivotus hyvän juhannuksen, taas toivotus hyvän juhannuksen"
En tiijä onko tuon ristille jääneen örvelon videoilla katsojia.
Itsellä alkoi välitön pahoinvointi ja oksetti ensimmäisen lauseen jälkeen ja jatkuu vielä maanantainakin.
Alako oksettaa taas toivotus hyvän juhannuksen
Anonyymi-ap
6
142
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Suomalaiset rakastaa kaikkea puupäistä menoa !
Niin se on nähtävä. - Anonyymi00003
Aake ja Pirkkapekka laphalaisina on hauskaa. Naima-aslak ja Oula Soikiopää siitä ei yli mennä.
- Anonyymi00005
vatipäät on aina keskuudessanne.
- Anonyymi00006
Pekka Puupää metriheikkikaverinsa kanssa maskeerattuina tummaihoisiksi oli myös hauska elokuva.
- Anonyymi00007
Pahoittelut jos näin ..onko tosiaan, että "netissäsi" on vain mm kanava eikä muuta ?
- Anonyymi00008
Aloittajalle.
Aika voimakas reaktio yhdestä juhannustoivotuksesta. Jos pelkkä "hyvää juhannusta" aiheuttaa pahoinvointia vielä maanantainakin, ongelma ei ehkä ole itse toivotuksessa. 😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.621928Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt261502- 991082
- 45830
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20599- 28591
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,107477