WC-paperirullat pitää saada ostaa yksitellen.

Anonyymi-ap

Kuin esim. keskiolut-pakkauksestakin saa ostaa vain yhden purkin.
Tulitikkupunttiakaan ei ole pakko ostaa kokonaista pakkauskokoa, voi ostaa yhden tulitikkuaskin vain.

Jos ei saa ostaa yksittäistä silloin ei saisi ostaa autojakaan yksitellen vaan koko kyseisen automallin koko tuontanto on pakko ostaa jos haluaakin vain yhden.
Ja tietysti: CASH ONLY! NO CREDIT ACCEPTED!

Köyhillä ei ole rahaa ostaa montaa WC-paperirullaa kerralla enää nyky-Suomessa.

18

112

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vielä halvempaa on se vanha venäläinen konsti eli 1111 vessan seinään.
      Vasureille tämä edustaa varmaan perinteiden jatkumista.

• Anonyymi00002

Ei Suomessa ole köyhiä.

• Anonyymi00003

Analfabeetti

• Anonyymi00004

Suosittelen turkkilaista tyyliä!
      Isnbulissa, Galatan sillan toisen pään tuntumassa oli yleinen vessa.
      Painelin sinne jäykemmässä hädässä.
      Tyhjennysosasto oli kerrosta alempana ja yläpäässä oli lavuaari hanoineen, saippuaa ja paperipyyhkeitä.
      Tietenkin otin mukaan paperia.
      Ovettomia lattiareikäpaikkoja oli useampia.
      Tekniikka oli tuttua.
      Kyykistyin tarpeelle ja kesken aktin ilmestyi eteeni ukonkorsto harjoineen.
      Päästyäni pyyhkimisvaiheeseen ukko nosti älinän. Turhaan sillä oli jo huomannut, ettei käytetyille papereille ollut ämpäriä tai vastaavaa. Lattiareikäänhän niitä ei saa tunkea missään.
      Heitin paperin eteeni lattialle josta ukko veti sen harjalla pois.
      Tajusin ylhäällä, että tarkoitus oli pyyhkiä takamus kämmeneen ja ylhäällä pestä ja kuivata kädet. Kyllä minä olin sivistymätön.

Vesivessoissakaan ei ole ylen harvinaista pyyhkimispaperin pyttyyn jättämiskielto mutta niissä on tarkitusta varten kannellinen ämpäri.

• Anonyymi00006

Matkailu siis avartaa ainakin tajunnan tasoa.

• Anonyymi00005

Jos aloittaja toimeentulotuella niin kyllä sillon wc paperia varaa ostaa,itse huuhtelen bideesuihkulla.Varaa kyllä on ostaa kaljaa ja sitten inistään.

• Anonyymi00007

Ja kyllä sinä tolvana inisetkin

• Anonyymi00008

Paskaset alkkarit jalassa ja coop kaljatölkki kädessä ilman wc paperia voe helvata syä ja paskantaa.Ei ole mukamas varaa ostaa sitä ja tätä mutta rahat kuitenkin menee typeryyksiin.

• Anonyymi00010

Ilmaisista vessoista voi käydä aina aamuisin keräilemässä kaikki WC-paperullat pois niistä.

Jos on vaikka joku S-etukortti, niin sellainen oikeuttaa jo moniin WC-paperirulliin, kun käy niistä vessoista monia talleja, kaikista kaupoista aamutuimaan ottamassa kaikki vessapaperirullat itselleen.

• Anonyymi00012

Opiskelijathan aina ottavat WC-paperirullan mukaansa kakilla tai pissillä käydessään, tämä on yleinen käytäntö.

• Anonyymi00016

Ihmettelin aikanaan venäjän vessoissa olevia viivoja seinillä. Oli 111 ja 1111 mutta eihän siellä ollut vessapaperia, ja sormilla pyyhittiin.
      Muuten vessapaperi on hyvä sijoituskohde. Joka vuosi rulla pienenee, ja hinta hieman nousee. Tulevaisuudessa ehkä vielä runsaammin, kun metsiä aletaan suojella ja puun hinta nousee.

• Anonyymi00017

Coop käsipyyhepaperipaketit maksaa 1,12€,käyttää niitä.

• Anonyymi00018

Käytän bideesuihkua ja mulla on kiinteä vesimaksu 20eur kk,paperia on vieraita varten.

• Anonyymi00019

Xtra wc-paperi 8 rll
      Pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsen
      1,69 €
      0,21 €/kplVertailuhinta 0,21 €/kpl
      Rulla per viikko niin alle 1eur tulee maksaan wc paperi kuukaudessa.Kyllä joku riippuvainen täytyy olla jos ei tuota pysty ostaan.

• Anonyymi00020

Oikeistolainen poliitikko käy vessapaperista!

• Anonyymi00021

Meillä on silti kesälle omat uniikki hetkensä. Mennään yöllä rannalle tai katsotaan ukkosta sateessa. Ne ovat kohokohtia salamoidessa. Terveisiä pentikäisille.

• Anonyymi00022

lavuaari suihkulla tulee puhasta.
      En ole ostanut rullia ikinä.
      rätillä kuivaus

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      718
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe