Ukraina vie mukanaan myös tuhoon EU maat.
Tämä taas johtuu Suomen päättäjistä kun lähtivät mukaan .
Viides vuosi eikä yhtään hyvää asiaa saatu aikaiseksi .Mutta tuhoa sitäkin enemmän.
Meillä oli loistavat suhteet Venäjään mutta sitten alkoivat vaikuttaa jo edellisen johdon toimenpiteet kun ei neuvoteltu Presidentti Putinin kanssa .Suomi vietiin Natoon .Eikä Suomalaiset saaneet äänestää siitäkään .Samoin kävi EU liittymisen kanssa.
Kansan valta vietiin törkeästi maan johdolle.Täysin epäonnistunutta Suomen johtoa .Tämä ei voi jatkua tällaisena vaan rajat Venäjälle avattava ja kaupankäynti saatava vauhtiin.Säkkijärven juhlissa huomasin kuinka täysi kirkollinen ihmisiä kaipasi Venäjälle .Itkien etteivät enää pääse vierailemaan kotiseudulleen. Nyt antaisin tuon kaiken surun ja murheen Suomen päättäjille.
Ukrainan tie vie tuhoon.
32
57
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet 100 % oikeassa !
Maan talous on tuhottu ,Maa velkaannutettu , Turvallisuus vedetty vessan pöntöstä alas,, Työttömyys saatu jyrkkään nousuun
KAIKKI MENEE PÄIN P.....UKRAINAAN SOTAAN RAHOJEN TYÖNTÄMISEN TAKIA !
Puhutaan jostain vaivaisesta 4 Miljardista joka sinne on mennyt (siis 4000 Miljoonasta)
Totuus on että Ukrainan tuen aihettamat kustannukset kerranasivaikutuksineen koko Suomen yhteiskuntaan on yli 100 Miljardia !!!!
Pelkästään Suomen valtion velka on Noussut 100 Miljardia 12 v. vuoden aikana kun Noita Ukrainan Natsi Ryssiä on tuettu ja ihannoitu.
MIKSI TÄMÄ MAA PITI TUHOTA TAHALLAAN (Politikkojen Brysselin miljoona virkojen nuolemisen takia samalla meni turvallisuus jne..)
Olemme nyt korviaan myöten veloissa ja lasku jatkuu...ja työttömiä tulee...
MITEN VOI TÄSSÄ MAASSA OLLA NIIN ÄÄLIÖT PÄÄTTÄJÄT VASEMMAALTA OIKEALLE JA KAIKKI SILTÄ VÄLILTÄ ????????????????????- Anonyymi00003
Esim. Metsätehtaita on suljettu vaikka kuin monta ja lisää on tulossa (Nalle sanoi haastattelussa)
Nekin on kaikki 100 % Ukrainan tuen syytä (koska Ryssä ei myy kostoksi meille puuta)
Tänään uutisoitiin tulossa olevasta sähkö pulasta !!!!
Sekin on 100% Ukrainan tuen syytä Ryssä ei myy sähköä ,meille ja Ydinvoimalan työmaa jäi kesken Fennovoima.
Pelkästään valtion yhtiä Fortum menetti rahaa Ukrainan tuen takia n. 30 Miljardia Sakemanneille 20-30 Miljardia Uniper keississä ja Ryssille 5 Miljardia kun meni Vesivoima investoinnin ilmaiseksiu nekin ja Fennovoiman suurimpana Suomalaisena rahoittajana paloin ainakin Miljardi...
Tämä on aivan hullut tämän rahan sotaan tuhlaus ja ihmisten tapamisen ihannointi ! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Esim. Metsätehtaita on suljettu vaikka kuin monta ja lisää on tulossa (Nalle sanoi haastattelussa)
Nekin on kaikki 100 % Ukrainan tuen syytä (koska Ryssä ei myy kostoksi meille puuta)
Tänään uutisoitiin tulossa olevasta sähkö pulasta !!!!
Sekin on 100% Ukrainan tuen syytä Ryssä ei myy sähköä ,meille ja Ydinvoimalan työmaa jäi kesken Fennovoima.
Pelkästään valtion yhtiä Fortum menetti rahaa Ukrainan tuen takia n. 30 Miljardia Sakemanneille 20-30 Miljardia Uniper keississä ja Ryssille 5 Miljardia kun meni Vesivoima investoinnin ilmaiseksiu nekin ja Fennovoiman suurimpana Suomalaisena rahoittajana paloin ainakin Miljardi...
Tämä on aivan hullut tämän rahan sotaan tuhlaus ja ihmisten tapamisen ihannointi !Hullua siis
- Anonyymi00007
Yhdysvallat on ohjannut Ukrainan hyväuskoisen presidentin viemään Ukrainaa kohti perikatoa mutta ei Suomikaan Ukrainan sodasta ilman vahinkoja ole säilynyt. Pelkästään Ukrainaan annettu neljämiljardia euroa on hävinnyt ruutisaasteena Ukrainan siniselle taivaalle! NELJÄMILJARDIA !!!
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yhdysvallat on ohjannut Ukrainan hyväuskoisen presidentin viemään Ukrainaa kohti perikatoa mutta ei Suomikaan Ukrainan sodasta ilman vahinkoja ole säilynyt. Pelkästään Ukrainaan annettu neljämiljardia euroa on hävinnyt ruutisaasteena Ukrainan siniselle taivaalle! NELJÄMILJARDIA !!!
4 Miljardia on sotapropakandaa... Se varmaankin on totta kun puhutaan suorasta rahasta /aseiden arvosta mitä sinne on tungettu.
Mutta todellisuudessa tämä järjetön Ukrainan sodan tukeminen ja kiihdyttäminen on maksanut Suomelle ainakin 100 Miljardia kun otetaan huomioon kaikki vaikutukset mitä tämä paska on vaikuttanut Suomeen ja suomalaisiin yrityksiin ja kuntiin ja kansalaisiin jne..
esim- pelkästään Fortum menetti n- 30 Miljardia
On suljejttu sairaaloita ja metsä tehtaita ...
On ryöstetty kansalaisten ja yritytysten rahat talous lamaannuttamalla ja hinnat ja energiat hinnat ja verot korottamalla TAHALLISESTI !
KUSIPÄÄ POLITIKOT TEKEE KAIKEN TAHALLISESTI OMAN EDUN JA BRYSSELIN MILJOONA VIRKOJEN TÄHDEN !
Ne ajaa vaikak tämän maan konkurssiin ja sotaan kunhan saavat rahaa lisää itselle !!!
NEHÄN ON KOROTTANEET OMIA PALKKOJA JA KEVENTÄNEET OMAA VEROTUSTAAN TÄMÄN HOMMAN AIKANA !!!
- Anonyymi00002
Voi ei, Venäjän armeijallekko on ihan surua ja tuhoa tullut aloittamastaan sodasta? Ei ollut kyllä tarkoitus, mitenhän siinä pääsi niin käymään. Kyllä Vovan syli sinua varten vielä aukeaa, kunhan ilmoittaudut rintamalle ja sitten voitte pyyhkiä kyyneleenne yhdessä.
- Anonyymi00008
Tarkoitat että Venäjä aloitti Ukrainan vallankumouksen ja sitä seuranneen sisällissodan josta Ukrainan katastrofi alkoi, ja sitten tuli se Ukrainasta karkoitettu Sörselsöni joka aloitti Ukrainan sodan vai? Tuossako totuus?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarkoitat että Venäjä aloitti Ukrainan vallankumouksen ja sitä seuranneen sisällissodan josta Ukrainan katastrofi alkoi, ja sitten tuli se Ukrainasta karkoitettu Sörselsöni joka aloitti Ukrainan sodan vai? Tuossako totuus?
Tarkoitat jotta Venäjä puolustaa ukrainalaisia Ukrainassa käytävässä sisällissodassa ja siinä on syy miksi venäläiset syyllistyvät sekä ihmisoikeusrikoksiin jotta myös sotarikoksiin. Tuoko on totuus !
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tarkoitat jotta Venäjä puolustaa ukrainalaisia Ukrainassa käytävässä sisällissodassa ja siinä on syy miksi venäläiset syyllistyvät sekä ihmisoikeusrikoksiin jotta myös sotarikoksiin. Tuoko on totuus !
Puolustaako sodan aloittanut valloittaja Eu Ukrainalaisia ?
Muuta kuin rahaa ja aseita lähettämällä siiis sotaa kiihdyttäen.
SOTAAN KUN HEITETÄÄN RAHAA JA ASEITA SE ON SAMA JOS NUOTIOON BENSAA HEITÄT ! - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Puolustaako sodan aloittanut valloittaja Eu Ukrainalaisia ?
Muuta kuin rahaa ja aseita lähettämällä siiis sotaa kiihdyttäen.
SOTAAN KUN HEITETÄÄN RAHAA JA ASEITA SE ON SAMA JOS NUOTIOON BENSAA HEITÄT !Todista tuo Putinille niin sota päättyy eikä tarvitse sotaan varoja haaskata.
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarkoitat että Venäjä aloitti Ukrainan vallankumouksen ja sitä seuranneen sisällissodan josta Ukrainan katastrofi alkoi, ja sitten tuli se Ukrainasta karkoitettu Sörselsöni joka aloitti Ukrainan sodan vai? Tuossako totuus?
Onko putin muka karkotettu Ukrainasta? Tuskinpa se kovin tervetullut sinne ainakaan on.
- Anonyymi00032
Anonyymi00015 kirjoitti:
Puolustaako sodan aloittanut valloittaja Eu Ukrainalaisia ?
Muuta kuin rahaa ja aseita lähettämällä siiis sotaa kiihdyttäen.
SOTAAN KUN HEITETÄÄN RAHAA JA ASEITA SE ON SAMA JOS NUOTIOON BENSAA HEITÄT !Onko FSB:n Strelkov todella EU?
https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598
- Anonyymi00005
Ukraina on jo tuhottu ja menettänyt käytänössä itsenäisyytensä koska Ukraina on niin paljon velkaa ulkovalloille että sen on mahdotonta suoriutua veloistaan. Ukrainan tilanetta vaikeuttaa entisestään se, että Ukrainan presidentti on lahjoittanut Ukrainan maa- ja mineraalivarat Yhdysvaltojen hallintaan kunhan Ukrainan sota loppuu.
-Kerroin heille, että haluan 500 miljardin dollarin edestä harvinaisia maametalleja. Ja he ovat käytännössä lupautuneet tekemään niin, joten me emme ainakaan tunne itseämme tyhmiksi, Trump sanaili Politicon mukaan. – Muuten olemme tyhmiä. Sanoin heille, että meidän täytyy … saada jotain. Emme voi vain maksaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011027202.html- Anonyymi00006
Milloin Suomeen saadaan presidentti joka ei vain lahjoita suomalaisten verovaroja vieraiden valtioiden sotiin saamatta takaisin mitään? Suomi kuuluu myös Ukrainan sodan häviäjiin. Me olemme menettäneet poliittisen ja sotilaallisen itsenäisyytemme ulkopuolisille suurvalloille vain siksi, että maan presidentiksi nostettiin natomyönteinen pelkurimainen typerys ja persaukisuudesta pelastettu Alepan kassatyttö sai hyväpalkkaisen palkintoviran Tony Blair instituutista.
- Anonyymi00013
Kuka se luulee iltapäivien roskan kiinnostavan ?
Kylllä järkevät oppi koroahuijauksesta välttämään nämä aviisit - eikä edes anteeksi ole pyydelleet. - Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Milloin Suomeen saadaan presidentti joka ei vain lahjoita suomalaisten verovaroja vieraiden valtioiden sotiin saamatta takaisin mitään? Suomi kuuluu myös Ukrainan sodan häviäjiin. Me olemme menettäneet poliittisen ja sotilaallisen itsenäisyytemme ulkopuolisille suurvalloille vain siksi, että maan presidentiksi nostettiin natomyönteinen pelkurimainen typerys ja persaukisuudesta pelastettu Alepan kassatyttö sai hyväpalkkaisen palkintoviran Tony Blair instituutista.
Ei milloinkaan!
koko systeemi on rakennettu niin että noita hulluja pitää nuolla ja kansa on aivopesty vihaamaan rasistisesti Venäläisiä päättäjien ja tiedotus välineiden taholta on vain yksi totuus tässä maassa pitää vihata naapuria niin paljon että pitää olla valmis tarttumaan aseeseen ja hyökkäämään sen kimppuu,..
KAIKKI PUOLUEET ON TÄMÄN SAMAN HULLUUDEN TAKANA !
Ei mitään toivoa järjestä ja siitä että joku tekisi jotain rauhan ja talouden pelastamisen eteen.. NYT LYÖDÄÄN KAIKKI HÖSSELIKSI ...
PÄÄTTÄJÄT KERÄÄ RAHAT MUUT MAKSAAA....
Näin se menee aina ja näin se on mennyt iänkaiken ympäri maailman
siis kansa aivopestään vihaamaan naapuria ja sitten kusipäät vie rahat.... - Anonyymi00029
Mielipuolen tekemät sopimukset eivät ole juridisesti päteviä. Tullaan näkemään kun suuren kurpitsan valtakausi kohta loppuu.
- Anonyymi00031
Anonyymi00006 kirjoitti:
Milloin Suomeen saadaan presidentti joka ei vain lahjoita suomalaisten verovaroja vieraiden valtioiden sotiin saamatta takaisin mitään? Suomi kuuluu myös Ukrainan sodan häviäjiin. Me olemme menettäneet poliittisen ja sotilaallisen itsenäisyytemme ulkopuolisille suurvalloille vain siksi, että maan presidentiksi nostettiin natomyönteinen pelkurimainen typerys ja persaukisuudesta pelastettu Alepan kassatyttö sai hyväpalkkaisen palkintoviran Tony Blair instituutista.
Budjettivalta on Eduskunnalla eikä presidentillä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei milloinkaan!
koko systeemi on rakennettu niin että noita hulluja pitää nuolla ja kansa on aivopesty vihaamaan rasistisesti Venäläisiä päättäjien ja tiedotus välineiden taholta on vain yksi totuus tässä maassa pitää vihata naapuria niin paljon että pitää olla valmis tarttumaan aseeseen ja hyökkäämään sen kimppuu,..
KAIKKI PUOLUEET ON TÄMÄN SAMAN HULLUUDEN TAKANA !
Ei mitään toivoa järjestä ja siitä että joku tekisi jotain rauhan ja talouden pelastamisen eteen.. NYT LYÖDÄÄN KAIKKI HÖSSELIKSI ...
PÄÄTTÄJÄT KERÄÄ RAHAT MUUT MAKSAAA....
Näin se menee aina ja näin se on mennyt iänkaiken ympäri maailman
siis kansa aivopestään vihaamaan naapuria ja sitten kusipäät vie rahat....Mitä pahaa Venäjä on tehnyt muuta kuin pommittanut naapurimaiden siviilejä ja yrittää valloittaa niiden maita?
- Anonyymi00009
Salaliittouskovaisilla on nuo kummalliset uskomuksensa.
- Anonyymi00028
Arkaadianmäelläkin tanssitaan jo varmaan jutikka tansseja..hyvä ettei ole rynkyt olkapäällä .
- Anonyymi00012
Selkeää kieltä mitä ei iltapäivälehtien lukija sulata ....jää pala kurkkuun....
https://www.youtube.com/watch?v=mDB2wrp5pTI - Anonyymi00014
Politiikot sen sijaan sanoo että hei ....me tienaan tällä sodalla ,ei muutako otetaan velkaa ja tehdään työttömiä.
Ihan kuin Katainen ja Uripilainen sanoi kun rahaa Kreikkaan puskivat..- Anonyymi00017
Toisissa maissa käytävät nk. kauttasodat joita pyritään käymään mahdollisimman kaukana omasta maasta ovat asetehtaiden lobbaajien uusimpia innovaatioita. Ukrainan sota on tuosta pelottava esimerkki.
Onko mahdollista että vieraat vallat pelaavat myös Suomen saman kaltaiseen "kauttasotaan" kuin Ukrainassakin käydään länsivaltojen ja Venäjän välillä?
Ukrainan sota on ollut megaluokan menestystarina Yhdysvaltojen aseteollisuudelle! - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toisissa maissa käytävät nk. kauttasodat joita pyritään käymään mahdollisimman kaukana omasta maasta ovat asetehtaiden lobbaajien uusimpia innovaatioita. Ukrainan sota on tuosta pelottava esimerkki.
Onko mahdollista että vieraat vallat pelaavat myös Suomen saman kaltaiseen "kauttasotaan" kuin Ukrainassakin käydään länsivaltojen ja Venäjän välillä?
Ukrainan sota on ollut megaluokan menestystarina Yhdysvaltojen aseteollisuudelle!Siksipä on fiksuinta huolehtia sen Venäjän armeijan tapattamisesta Ukrainan maaperällä ennen kuin sillä koskaan on tilaisuutta tulla tänne.
- Anonyymi00022
Totta. Fasistinen venäjä pitää yhä alueita hallussaan vaikka ei pitäisi. Venäjän imperialismi loppuu vain lopettamalla se. Ja tietysti putin.
- Anonyymi00024
Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin. Venäläisiä kuolee Ukrainassa ihan hyvää tahtia ja yhteiskunta rapautuu kauttaaltaan. Venäjä on turvallinen naapuri vain ollessaan heikko. Muutoin fasistinen imperialismi saa siellä vallan kuten tämä vuosituhat taas sen osoittanut. Se on geneettinen valuvika siinnä kansanluonteessa.
- Anonyymi00030
Toisaalta, kun katsot tätä meininkiä niin mitä pelastamisen arvoista enää näet euroopassa? Niinpä niin. Tuskin mitään.
- Anonyymi00034
Voithan mennä vapaaehtoiseksi taistelemaan Putinin sotia hänen puolestaan. Sitten ei tarvitse kärsiä täällä.
- Anonyymi00035
Ukrainan hyväuskoinen presidentti on todellisuudessa monimiljonääri, joka imee kaikkien EU-maiden veronmaksajien rahat ja myy vielä kolmanneksen lahjoitetuista aseista kansainvälisille terrorijärjestöille.
Tässä on yksi esimerkki maan propagandatoimiston tilaamista videoista:
https://t.me/c/1682325136/6523
Actors from the Armed Forces of Ukraine pretend to have fallen under a chemical attack. But why does the second cameraman shoot all this and distribute it? And all in order to show this on the first channel and thereby show that everything that is filmed in Ukraine is fake. Zombies on both sides don't realize they're being bred as the dumbest suckers! !️- Anonyymi00036
Eli pelkällä 2/3 niistä aseista Ukraina ryöpyttää jo Moskovaa ja Pietaria niin, että Lierovikin huutaa apua?
Kuulostaa hyvältä, ehkä Ukrainalle pitäisi lähettää lisääkin aseistusta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412