Rydman haluaa vaientaa köyhät

Anonyymi-ap

Onko taustalla halu yksityistää loppukin terveydenhoito?

Samalla on sanottava suoraan, että rahoitusleikkausten vaikutus on vakava: ne kohdistuvat juuri siihen työhön, jolla köyhien, sairaiden ja haavoittuvassa asemassa olevien ihmisten ääntä tuodaan yhteiskunnalliseen päätöksentekoon, Sosten hallituksen puheenjohtaja Hanna Markkula-Kivisilta sanoo tiedotteessa.

Lainaus 22.6 iltalehdestä.

22

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      niin satusedältä katoaa suojatyöpaikka , varmasti harmittaa 🤣

      • Anonyymi00005

        Yksi näistä vassarimedioiden "asiantuntijoista" jolla on kova tarve vastustaa Rydmanin leikkauksia vaarana ollessa että menettää itse verovaroilla tuetun suojatyöpaikkansa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Yksi näistä vassarimedioiden "asiantuntijoista" jolla on kova tarve vastustaa Rydmanin leikkauksia vaarana ollessa että menettää itse verovaroilla tuetun suojatyöpaikkansa.

        Kurjuus ja kärsimys ovat pimeäpäisen persun tyytyväisyyden lähteet.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Yksi näistä vassarimedioiden "asiantuntijoista" jolla on kova tarve vastustaa Rydmanin leikkauksia vaarana ollessa että menettää itse verovaroilla tuetun suojatyöpaikkansa.

        Persut vihaa omaa kansaansa ja nauttivat kun saavat potkia sitä päähän, koska Venäjä on persun suurin rakkaus ja mallivaltio. Mitä jos sinäkin muuttaist sinne? Siellä on rakas kaverisi Ano sinua odottaa.


    • Anonyymi00002

      Mihin pe do fiilia tarvitaan?

      • Anonyymi00006

        Yksi Orpon hallituksen likaisen työn tekijöistä. Mikä nolointa osan hallituskumppaneista alkaessa vapisemaan leikkausten suhteen jotka itse laittoi Rydmanin tekemään.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Yksi Orpon hallituksen likaisen työn tekijöistä. Mikä nolointa osan hallituskumppaneista alkaessa vapisemaan leikkausten suhteen jotka itse laittoi Rydmanin tekemään.

        Eikä kyseessä ole pedofiili vaikka limanuljaskasta onkin kyse pikkutyttöjen suhteen.


      • Anonyymi00010

        Kunnianloukkaussyyte odottaa.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Yksi Orpon hallituksen likaisen työn tekijöistä. Mikä nolointa osan hallituskumppaneista alkaessa vapisemaan leikkausten suhteen jotka itse laittoi Rydmanin tekemään.

        Rydman on osa oikeiston nappuloista jota ei ihmisten hätä kiinnosta.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Eikä kyseessä ole pedofiili vaikka limanuljaskasta onkin kyse pikkutyttöjen suhteen.

        Ärsyttävä ivallinen pätkä
        Tyypillinen persu.kelpaa vain persuille.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kunnianloukkaussyyte odottaa.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ärsyttävä ivallinen pätkä
        Tyypillinen persu.kelpaa vain persuille.

        Ministeri siinä missä sinä ap olet pelkkä anomyyminä puskista huuteleva sometrolli.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Yksi Orpon hallituksen likaisen työn tekijöistä. Mikä nolointa osan hallituskumppaneista alkaessa vapisemaan leikkausten suhteen jotka itse laittoi Rydmanin tekemään.

        Pelkkä ajatus kuinka tuotakin leikkausta olisi viemässä eteenpäin Juuso saa suupielet nousemaan ylöspäin. Mikä tarkoittaisi sitä, että ne järjestöleikkaukset olisi jo peruttu Juuson ollessa sairaslomalla jne.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ministeri siinä missä sinä ap olet pelkkä anomyyminä puskista huuteleva sometrolli.

        Vuoden kuluttua myös Ryde on pelkkä anomyyminä puskista huuteleva sometrolli.


    • Anonyymi00003

      Se on pieni mies ja huono itsetunto. Ainut mitä se ukko on kiusata heikompiaan

    • Anonyymi00004

      Ihan hauskaa kuinka sinä ap kirjoitat avuksia joissa kiittelet Rydmania järjestöleikkauksista ja avauksia joissa haukut hänet pystyyn samasta syystä. Marssittaen jokaiseen viestiketjuun avauksen aiheesta vastakkaista mieltä olevat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Sensuuriin turvautuen 24/7 kaikilla s24 palstoilla vuoden jokaisena päivinä viestien suhteen joissa sinun yksinpuheluja häiriitään.😏

    • Anonyymi00017

      Be to Vii li!

    • Anonyymi00019

      Kokoomus oivalsi nopeasti että vain persujen kanssa terveydenhuollon yksityistäminen on mahdollista.

      • Anonyymi00025

        Missä nämä lukuisat persujen äänestäjät sitten hoidetaan, eivät he kaikki ole varakkaita?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Missä nämä lukuisat persujen äänestäjät sitten hoidetaan, eivät he kaikki ole varakkaita?

        Persut on oikeistopuolue, ei köyhien puolue.


    • Anonyymi00026

      Kokoomus ja punavihreät samalla asialla, puolusravat verovarojen käyttöä poliittisten päämääriensä ajamiseen, kuka hullu näitä äänestää. Punikkivihreät erityisesti vaarallisia Suomelle

    • Anonyymi00029

      Persu pettää aina.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe