Onko taustalla halu yksityistää loppukin terveydenhoito?
Samalla on sanottava suoraan, että rahoitusleikkausten vaikutus on vakava: ne kohdistuvat juuri siihen työhön, jolla köyhien, sairaiden ja haavoittuvassa asemassa olevien ihmisten ääntä tuodaan yhteiskunnalliseen päätöksentekoon, Sosten hallituksen puheenjohtaja Hanna Markkula-Kivisilta sanoo tiedotteessa.
Lainaus 22.6 iltalehdestä.
Rydman haluaa vaientaa köyhät
22
52
Vastaukset
- Anonyymi00001
niin satusedältä katoaa suojatyöpaikka , varmasti harmittaa 🤣
- Anonyymi00005
Yksi näistä vassarimedioiden "asiantuntijoista" jolla on kova tarve vastustaa Rydmanin leikkauksia vaarana ollessa että menettää itse verovaroilla tuetun suojatyöpaikkansa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yksi näistä vassarimedioiden "asiantuntijoista" jolla on kova tarve vastustaa Rydmanin leikkauksia vaarana ollessa että menettää itse verovaroilla tuetun suojatyöpaikkansa.
Kurjuus ja kärsimys ovat pimeäpäisen persun tyytyväisyyden lähteet.
- Anonyymi00028
Anonyymi00005 kirjoitti:
Persut vihaa omaa kansaansa ja nauttivat kun saavat potkia sitä päähän, koska Venäjä on persun suurin rakkaus ja mallivaltio. Mitä jos sinäkin muuttaist sinne? Siellä on rakas kaverisi Ano sinua odottaa.
- Anonyymi00002
Mihin pe do fiilia tarvitaan?
- Anonyymi00006
Yksi Orpon hallituksen likaisen työn tekijöistä. Mikä nolointa osan hallituskumppaneista alkaessa vapisemaan leikkausten suhteen jotka itse laittoi Rydmanin tekemään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yksi Orpon hallituksen likaisen työn tekijöistä. Mikä nolointa osan hallituskumppaneista alkaessa vapisemaan leikkausten suhteen jotka itse laittoi Rydmanin tekemään.
Eikä kyseessä ole pedofiili vaikka limanuljaskasta onkin kyse pikkutyttöjen suhteen.
- Anonyymi00010
Kunnianloukkaussyyte odottaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rydman on osa oikeiston nappuloista jota ei ihmisten hätä kiinnosta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikä kyseessä ole pedofiili vaikka limanuljaskasta onkin kyse pikkutyttöjen suhteen.
Ärsyttävä ivallinen pätkä
Tyypillinen persu.kelpaa vain persuille. - Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kunnianloukkaussyyte odottaa.
Höpöhöpö.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ärsyttävä ivallinen pätkä
Tyypillinen persu.kelpaa vain persuille.Ministeri siinä missä sinä ap olet pelkkä anomyyminä puskista huuteleva sometrolli.
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pelkkä ajatus kuinka tuotakin leikkausta olisi viemässä eteenpäin Juuso saa suupielet nousemaan ylöspäin. Mikä tarkoittaisi sitä, että ne järjestöleikkaukset olisi jo peruttu Juuson ollessa sairaslomalla jne.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ministeri siinä missä sinä ap olet pelkkä anomyyminä puskista huuteleva sometrolli.
Vuoden kuluttua myös Ryde on pelkkä anomyyminä puskista huuteleva sometrolli.
- Anonyymi00003
Se on pieni mies ja huono itsetunto. Ainut mitä se ukko on kiusata heikompiaan
- Anonyymi00004
Ihan hauskaa kuinka sinä ap kirjoitat avuksia joissa kiittelet Rydmania järjestöleikkauksista ja avauksia joissa haukut hänet pystyyn samasta syystä. Marssittaen jokaiseen viestiketjuun avauksen aiheesta vastakkaista mieltä olevat mielikuvituskaverisi väittelyn aikaansaamiseksi niiden välillä. Sensuuriin turvautuen 24/7 kaikilla s24 palstoilla vuoden jokaisena päivinä viestien suhteen joissa sinun yksinpuheluja häiriitään.😏
- Anonyymi00017
Be to Vii li!
- Anonyymi00019
Kokoomus oivalsi nopeasti että vain persujen kanssa terveydenhuollon yksityistäminen on mahdollista.
- Anonyymi00025
Missä nämä lukuisat persujen äänestäjät sitten hoidetaan, eivät he kaikki ole varakkaita?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Missä nämä lukuisat persujen äänestäjät sitten hoidetaan, eivät he kaikki ole varakkaita?
Persut on oikeistopuolue, ei köyhien puolue.
- Anonyymi00026
Kokoomus ja punavihreät samalla asialla, puolusravat verovarojen käyttöä poliittisten päämääriensä ajamiseen, kuka hullu näitä äänestää. Punikkivihreät erityisesti vaarallisia Suomelle
- Anonyymi00029
Persu pettää aina.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592