Niin epäselvää on tämä hallituksen toiminta ihmisten olojen parantamiseksi.
Luottamus tulevaan ei vahvistu...
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kansa voi vain itse parantaa omia olojaan omalla toiminnallaan, ei mikään hallitus. Eikö mene perille.
Hallituksen toiminta ja sen tuloksellisuus on ihan selkeää ja perusteltua, kun sen lukee eduskunnan sivuilta, tilastoista ja vastaavistä tietolähteistä. Kun totuutensa hakee klikkiotsikoista ja hallitusvastaisesta propagandasta, on ymmärrettävää, että sellaisessa maailmassa eläminen on psyykeIIe vahingollista. Vähemmästäkin pää menee sekaisin ja sen jälkeen kaikki voi hyvinkin tuntua epäselvältä.
Elämä on valintoja ja jos valinnat johtaa persekipuun, on perusteetonta lähteä syyttämään kivusta "niitä muita".
☝️🤨- Anonyymi00002
Synkkyys häviää, kun tietää, että hallitus vaihtuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671