Tuntuu, että Osuuspankki petti minut, koska minulla omistaja-asiakkaana on alettu veloittaa pankkikortistani palvelumaksua. Menee 3,95 e / kk. Osuuspankki kerää nyt takaisin sen omistajajäsenyys maksun, minkä aikanaan maksoin pankin jäsenyydestä. Ja kerää vielä enemmän rahaa itselleen tuollainen iso pankki. Muutos on tullut voimaan vuoden 2026 alusta ja onhan siitä viestejä tullut mobiilisovelluksen postilaatikkoon. Silti harmittaa hyvin paljon. Mieluummin olisin vaikka suklaata ostanut.
Osuuspankki petti minut
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinulla ei ole riittävän suurta asiointia. Kaikilla pankeilla taitaa olla käytäntö, että säännöllinen yli 5000€ asiointi alkaa pudottamaan pankkimaksuja. Kun summa on luokkaa 25000€, niin maksuja ei enää ole.
Mutta ole onnellinen omistaja. Tavalliselta asiakkaalta kaikissa pankeissa kk maksu on luokkaa 8,50-9,00€. Kun maksat sata euroa jäsenyydestä, ja jaat satasen 4,50€ eriin, jonka saat alennusta kk maksusta, niin karkeasti saat sen osuusmaksun takaisin kahdessa vuodessa.
Mutta yksi juttu. Onhan se hassua, että huonoimmassa asemassa olevat asiakkaat maksavat pankkipalvelusta eniten. Se neljä euroa on tyhjässä tosi paljon. Jos ihmisellä on aina tilillä yli 25000€, niin se 8,50€ ei paljoa tunnu missään. Mutta jollakin tapaa tätä kuukausi maksua, ei sen suuruutta pitää puolustaa. Kyllähän se pankin tietojärjestelmien 24/7 ylläpito ja maksuttomiksi kehutut kortit jotain maksaa. En tiedä riittääkö se vajaa sata euroa vuodessa mitä siitä veloitetaan.
Itse saan reilun 5000€ asioinnista bonusta, ja vielä tällä hetkellä se riittää kk maksujen maksuun. 30.12.25 bonustilillä oli n. 65€ rahaa ja siitä lähti kerralla kolmasosa veroihin. Lopuilla on maksettu kk maksut ja aina sinne tulee jokunen sentti lisää. Saa nähdä kuinka kauan kertyvät bonukset riittää ja tiliä aletaan kalvamaan.
Anteeksi tämä vähän provoava kommentti. Voihan aloituskin olla provo. - Anonyymi00002
Minulta taas on kateissa 45 euroa bonusta. Pankki on nyt tunnustanut että bonukset on verotettu kahteen kertaan. Minun itseni ei tarvitse tehdä mitään, bonukset on edelleen kateissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481