Hyi saatana!

Anonyymi-ap

Sammallahti ehdottelee tunti sen seuraa vaihtoehdoksi karhuaitaukseen menemiselle!

YÄK!slime

25

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      hyvä idea

      • Anonyymi00002
        UUSI

        No ei ole!


    • Anonyymi00003
      UUSI

      Suomi on Euroopan väkivaltaisin paikka naisille ja pahimmillaan n.100 naista on kuollut väkivaltaan miesten ansiosta vuosittain ja taasen karhu on viimeksi tappanut ihmisen viime vuosituhannella ja silloinkin lenkkeilijä jäi emäkarhun ja pentujen väliin Ruokolahdella,,,

      • Anonyymi00004
        UUSI

        Ruokolahdellahan se leijonakin nähtiin Suomessa ensimmäisen ja tiettävästi viimeisen kerran... Näillä aktivisteilla ei ole hajuakaan mistä puhuvat. Karhua tuskin koskaan näkee metsässä, koska karhu haistaa ihmisen jo kaukaa ja väistää. Eli jos kohtaat karhun luonnossa, niin se on aina vaaratilanne koska karhu on tullut silloin yllätetyksi.


      • Anonyymi00006
        UUSI

        Ai ettäkö miesten ANSIOSTA???


    • Anonyymi00005
      UUSI

      Itse tarjoaisin vaihtoehdoiksi samaa välimatkaa ja aikaa kuin keskimääräisessä karhun kohtaamisessa. Sanaakaan ei tarvitse vaihtaa kohtaamisen aikana. Kummankohan valitsisi.. 🤔 🐻

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Varmaan joskus on ollut ohjeena leikkiä kuollutta. Pätee varmaan kummassakin tapauksessa.


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Varmaan joskus on ollut ohjeena leikkiä kuollutta. Pätee varmaan kummassakin tapauksessa.

        Naiset leikkivät usein kuollutta sängyssä.


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Naiset leikkivät usein kuollutta sängyssä.

        ...ö-luokan näyttelijät osaa sen kuulemma hyvin...


    • Anonyymi00007
      UUSI

      Mikäs sinua aloittajariepu vaivaisi siinä, että viettäisit tunnin Sammallahden kanssa keskustellen? Eihän hän mitään muuta tietääkseni ole edes tarjonnut - vai sekös se nyt sitten riepookin?

    • Anonyymi00008
      UUSI

      Tere on ainut MIES hallinnon parissa

    • Anonyymi00009
      UUSI

      Sammallahden kanssa ajan viettäminen olisi verrattavissa ankaraan rangaistukseen.
      Itse varmaan ajattee olevansa kuin tavoiteltava palkinto.

      • Anonyymi00017
        UUSI

        kuin hyvin sä tunnet sen?


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        kuin hyvin sä tunnet sen?

        Hän mieltää itsensä ja ilmeisesti koko mieskunnan karhua paremmaksi vaihtoehdoksi.
        Jos leikkii kuollutta karhu menettää mielenkiintonsa mutta ihmisuros taitaa vain villiintyä sellaisesta tilanteesta


    • Anonyymi00010
      UUSI

      Kaikki voisivat käydä ihmettelemässä Sammallahtea eläintarhan häkissä, joka sijaitsee vierekkäin karhuhäkin kanssa. Karhu on pullea, syötetty ja hoidettu kuten Sammallahtikin.

    • Anonyymi00011
      UUSI

      Tare ei tiedä mitä eroa on metsällä ja Korkeasaarella. Tare ei tiedä mitä eroa on karhulla ja persumiehellä. Tare ei tiedä jotta metsässä on turvallista samoilla sillä siellä on vain karhuja, susia, puolukoita ja sammalta. Tare ei tiedä jotta persumiehet ahdistelevat pikkutyttöjä sillä se on suomalainen kulttuurillinen tapa. Tare ei tunnusta eikä hyväksy ihmisen itsemääräysoikeutta. Tare on persu !

      Räyh, räyh !

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Ei minkäänlaista tajua!


      • Anonyymi00016
        UUSI

        Demarit ovat raiskauskulttuurien kannattajia.


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Demarit ovat raiskauskulttuurien kannattajia.

        Persut haluavat omia sen itselleen..


    • Anonyymi00014
      UUSI

      Sinä haluaisit seksiä Sammallahdelta, mutta et saa.

      • Anonyymi00018
        UUSI

        Jospa sitä haluaa ihan itsekseen rauhassa kävellä.


      • Anonyymi00022
        UUSI

        Sammallahti näköjään tarjoaa itseään Linnealle.


    • Anonyymi00024
      UUSI

      Onhan se törkeän pöyhkeää ja ylimielistä vähättelyä terelt

    • Anonyymi00025
      UUSI

      Terelle:
      älä ikinä vähättele toisen kokemaa traumaa.

      Älä ikinä.

    • Anonyymi00026
      UUSI

      Jos joku pelkää jotain, siihen on syy.
      Pelko on osa itsesuojeluvaistoa.

      Tere nyt riittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe