Sammallahti ehdottelee tunti sen seuraa vaihtoehdoksi karhuaitaukseen menemiselle!
YÄK!slime
Hyi saatana!
25
134
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
hyvä idea
- Anonyymi00002UUSI
No ei ole!
- Anonyymi00003UUSI
Suomi on Euroopan väkivaltaisin paikka naisille ja pahimmillaan n.100 naista on kuollut väkivaltaan miesten ansiosta vuosittain ja taasen karhu on viimeksi tappanut ihmisen viime vuosituhannella ja silloinkin lenkkeilijä jäi emäkarhun ja pentujen väliin Ruokolahdella,,,
- Anonyymi00004UUSI
Ruokolahdellahan se leijonakin nähtiin Suomessa ensimmäisen ja tiettävästi viimeisen kerran... Näillä aktivisteilla ei ole hajuakaan mistä puhuvat. Karhua tuskin koskaan näkee metsässä, koska karhu haistaa ihmisen jo kaukaa ja väistää. Eli jos kohtaat karhun luonnossa, niin se on aina vaaratilanne koska karhu on tullut silloin yllätetyksi.
- Anonyymi00006UUSI
Ai ettäkö miesten ANSIOSTA???
- Anonyymi00005UUSI
Itse tarjoaisin vaihtoehdoiksi samaa välimatkaa ja aikaa kuin keskimääräisessä karhun kohtaamisessa. Sanaakaan ei tarvitse vaihtaa kohtaamisen aikana. Kummankohan valitsisi.. 🤔 🐻
- Anonyymi00012UUSI
Varmaan joskus on ollut ohjeena leikkiä kuollutta. Pätee varmaan kummassakin tapauksessa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Varmaan joskus on ollut ohjeena leikkiä kuollutta. Pätee varmaan kummassakin tapauksessa.
Naiset leikkivät usein kuollutta sängyssä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Naiset leikkivät usein kuollutta sängyssä.
...ö-luokan näyttelijät osaa sen kuulemma hyvin...
- Anonyymi00007UUSI
Mikäs sinua aloittajariepu vaivaisi siinä, että viettäisit tunnin Sammallahden kanssa keskustellen? Eihän hän mitään muuta tietääkseni ole edes tarjonnut - vai sekös se nyt sitten riepookin?
- Anonyymi00008UUSI
Tere on ainut MIES hallinnon parissa
- Anonyymi00009UUSI
Sammallahden kanssa ajan viettäminen olisi verrattavissa ankaraan rangaistukseen.
Itse varmaan ajattee olevansa kuin tavoiteltava palkinto.- Anonyymi00017UUSI
kuin hyvin sä tunnet sen?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
kuin hyvin sä tunnet sen?
Hän mieltää itsensä ja ilmeisesti koko mieskunnan karhua paremmaksi vaihtoehdoksi.
Jos leikkii kuollutta karhu menettää mielenkiintonsa mutta ihmisuros taitaa vain villiintyä sellaisesta tilanteesta
- Anonyymi00010UUSI
Kaikki voisivat käydä ihmettelemässä Sammallahtea eläintarhan häkissä, joka sijaitsee vierekkäin karhuhäkin kanssa. Karhu on pullea, syötetty ja hoidettu kuten Sammallahtikin.
- Anonyymi00011UUSI
Tare ei tiedä mitä eroa on metsällä ja Korkeasaarella. Tare ei tiedä mitä eroa on karhulla ja persumiehellä. Tare ei tiedä jotta metsässä on turvallista samoilla sillä siellä on vain karhuja, susia, puolukoita ja sammalta. Tare ei tiedä jotta persumiehet ahdistelevat pikkutyttöjä sillä se on suomalainen kulttuurillinen tapa. Tare ei tunnusta eikä hyväksy ihmisen itsemääräysoikeutta. Tare on persu !
Räyh, räyh !- Anonyymi00013UUSI
Ei minkäänlaista tajua!
- Anonyymi00016UUSI
Demarit ovat raiskauskulttuurien kannattajia.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Demarit ovat raiskauskulttuurien kannattajia.
Persut haluavat omia sen itselleen..
- Anonyymi00014UUSI
Sinä haluaisit seksiä Sammallahdelta, mutta et saa.
- Anonyymi00018UUSI
Jospa sitä haluaa ihan itsekseen rauhassa kävellä.
- Anonyymi00022UUSI
Sammallahti näköjään tarjoaa itseään Linnealle.
- Anonyymi00024UUSI
Onhan se törkeän pöyhkeää ja ylimielistä vähättelyä terelt
- Anonyymi00025UUSI
Terelle:
älä ikinä vähättele toisen kokemaa traumaa.
Älä ikinä. - Anonyymi00026UUSI
Jos joku pelkää jotain, siihen on syy.
Pelko on osa itsesuojeluvaistoa.
Tere nyt riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460