Kuules ei taida olla.
Luulet että Venäjä on jo all-in?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sinne päinkään. Ihan ensi alkuun se voi nostaa rintaman vahvuudeksi kaksi miljoonaa sotilasta. Pitää vain huolehtia siitä, että kaikille riittää aseita ja varusteet. Viimeistään ensi keväänä...
- Anonyymi00002
😂😂😂
Tosin koulutettuja sotilaita ei ole noin paljon ilman laajoja ylimääräisiä harjoituksia, joihin taas ei ole kouluttajia. Eikä tulijoita muutenkaan, eihän rodina ole minkäänlaisessa vaarassa, paitsi omatekoisessa, johon ei se rintama auta yhtään.
- Anonyymi00008
Rintamakarkuruudesta tullut Venäjällä enemmän kansan huvi? Kuka haluaa uhrata itsensä maansa puolesta, joka maana ei kunnioita kansalaisiaan edes <ruplan arvoisena tykin ruokana. Luvata voidaan vaikka kuu taivaalta, mut sitten kun tulisi se maksun päivä, niin kulissit sortuu omaan tai läheisten niskaan. Isänmaan toivoja on entistä vähemmän. toivoton tilanne. Josta ei voi ainakaan ylpeillä.
- Anonyymi00003
Joka röllille riittää lyijyä kyllä .....
- Anonyymi00004
Liikekannallepano
- Anonyymi00005
Ei tule mitään liikepanoja, Putinin peli on pelattu.
- Anonyymi00006
Putin itse määrittää että miten erikoisoperaatio jatkuu, hän on siinä asiassa kapelimestarin paikalla.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Putin itse määrittää että miten erikoisoperaatio jatkuu, hän on siinä asiassa kapelimestarin paikalla.
Osittain on, osittain enää ei.
2022 alussa hän oli niin suvereeni kapellimestari ettei edes Kerä-Valtteri tiennyt varmaksi oman armeijansa hyökkäyksestä.
Sittemmin pappa on virhearvioillaan sössinyt mahtiasemansa, joka heikkenee koko ajan.- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyllä Putin on tällä hetkellä yksinään hallinnasta riistäytyneessä maailmanpyörässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661