Luulet että Venäjä on jo all-in?

Anonyymi-ap

Kuules ei taida olla.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei sinne päinkään. Ihan ensi alkuun se voi nostaa rintaman vahvuudeksi kaksi miljoonaa sotilasta. Pitää vain huolehtia siitä, että kaikille riittää aseita ja varusteet. Viimeistään ensi keväänä...

• Anonyymi00002

😂😂😂

• Tosin koulutettuja sotilaita ei ole noin paljon ilman laajoja ylimääräisiä harjoituksia, joihin taas ei ole kouluttajia. Eikä tulijoita muutenkaan, eihän rodina ole minkäänlaisessa vaarassa, paitsi omatekoisessa, johon ei se rintama auta yhtään.

• Anonyymi00008

Rintamakarkuruudesta tullut Venäjällä enemmän kansan huvi? Kuka haluaa uhrata itsensä maansa puolesta, joka maana ei kunnioita kansalaisiaan edes <ruplan arvoisena tykin ruokana. Luvata voidaan vaikka kuu taivaalta, mut sitten kun tulisi se maksun päivä, niin kulissit sortuu omaan tai läheisten niskaan. Isänmaan toivoja on entistä vähemmän. toivoton tilanne. Josta ei voi ainakaan ylpeillä.

• Anonyymi00003

Joka röllille riittää lyijyä kyllä .....

• Anonyymi00004

Liikekannallepano

• Anonyymi00005

Ei tule mitään liikepanoja, Putinin peli on pelattu.

• Anonyymi00006

Putin itse määrittää että miten erikoisoperaatio jatkuu, hän on siinä asiassa kapelimestarin paikalla.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Putin itse määrittää että miten erikoisoperaatio jatkuu, hän on siinä asiassa kapelimestarin paikalla.

Osittain on, osittain enää ei.

2022 alussa hän oli niin suvereeni kapellimestari ettei edes Kerä-Valtteri tiennyt varmaksi oman armeijansa hyökkäyksestä.

Sittemmin pappa on virhearvioillaan sössinyt mahtiasemansa, joka heikkenee koko ajan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kyllä Putin on tällä hetkellä yksinään hallinnasta riistäytyneessä maailmanpyörässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1643
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      420
      1041
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      962
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      81
      699
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe