” Vasemmistolainen turvapaikkapolitiikka pähkinänkuoressa.
Kun EU nyt hyväksyi historiallisen paluuasetuksen eli alkaa tehostamaan kielteisen tp-päätöksen saaneiden palautuksia lähtömaihin ja siirtämään heitä palautuskeskuksiin unionin ulkopuolelle, Li Andersson ja vasemmisto ovat yllättäen huolissaan palautusten hintalapusta veronmaksajille.
Huolta hinnasta heillä ei ole koskaan ollut, kun rajoille on puskenut massoittain tp-hakijoita. Silloin viesti on "refugees welcome", "meillä on tilaa" ja "suomalainen sosiaaliturva kuuluu kaikille".
Suomi on maksanut ihan tarpeeksi tästä turvapaikkarallista. Niin euroin kuin inhimillisenä kärsimyksenäkin. Jo riittää.”
Vasemmisto kuppaa suomalaisten tukirahat
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Just! SDP ja muu Vihervasemmisto ei arvosta suomalaista ihmistä!
- Anonyymi00003
No kuka duunari saanu kunnon palkankorotusta 20v en minä ainakaan 0.7- 1.7% tes neuvotteluissa ja näkynyt vuosipalkoissa yhtään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No kuka duunari saanu kunnon palkankorotusta 20v en minä ainakaan 0.7- 1.7% tes neuvotteluissa ja näkynyt vuosipalkoissa yhtään.
Ja lakkoilut kun liiton kerma oli töissä täydellä palkalla! Olisi sdp/sak aika vaan painua rajan taakse pyh muka työnväenpuolue kaukana siitä.
- Anonyymi00002
Suomen veronmaksajien rahat kuuluvat suomalaisille!
- Anonyymi00005
vihervasemmisto vastusti myös tuota ottawan sopimuksen jalkaväkimiina purkamista ihan tiedoksi ja jonka sdp halonen aikanaan lopetti täällä ja armeija vastusti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681066
- 641052
- 93827
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois223648- 50598
- 66575
- 40570
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563