Olipa mukava päästä vaihteeksi itsekin ignooraamaan

Anonyymi-ap

Suorastaan terapeuttinen kokemus. Saipahan antaa takaisin omaa lääkettään. Potut pottuina. Tonnin seteli -ilmeellä vain kylmästi ohi.

Eilen tapahtunutta oli tämä.

11

219

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulle kans yks mies eilen teki noin!

• Anonyymi00002

Ootko joku ig noora 😄

• Anonyymi00003

Se onkin hienoa kun osaa iloita kohtaamattomuudesta. Varmasti sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi00004

Mä teen aina kaupan kassoille tän. Tylysti ja viileesti automatic cassalle. 😎

• Anonyymi00010

Et varmaan muuta osaakaan.

• Anonyymi00005

Minulle ehkä kävi näin eilen. En tiennyt oliko se hän, joten en uskaltanut tuijottaa. Ja oli vähän huono hetki muutenkin, ajatukset sekaisin. Ja kuitenkin edelleen mietin sitä, että oliko se hän ja harmittaa, kun en nyt sitten nähnytkään, vaikka niin lähellä oli.

• Anonyymi00006

Tonnin setelilläkö maksoit potut? Se ei taida onnistua automaattikassalla.

• Anonyymi00008

Höh, en edes nähnyt sun tonninseteli-ilmettä. Epistä.

• Anonyymi00009

Tällä palstalla on kyllä omituista porukkaa. Tuntuu olevan konflikteja täynnä koko elämä. :/

• Anonyymi00011

No iteppähän sen aiheutit olisko kannattanu aivoilla miettiä

• Anonyymi00012

Olin liikkeellä mutten katsellut ihmisiä.Ohi meni kyllä mutten kiinnittänyt huomioon.Oli vain kulta mielessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      594
      1458
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      807
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      697
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      6
      576
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      35
      533
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      41
      527
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      508
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      23
      443
    Aihe