https://youtu.be/06gJl0SVw2I?si=ztau8s9cuwltbmG_
Iso on herra tai jotakin mätää on Suomen postinkuljetus organisaatiossa jos Tuusiniemen korvessa paketti- ja kuorma-autot parveilevat korpikylän ukkojen postilaatikoilla ja pihoilla. etsiskelemässä kadonnutta kameraa!?
V'tullako tuo tubeukko todistaa, että on vienyt kameran postilaatikkoon?
Lie ihan kyltin kiinnittänyt postilaatikon kylkeen:
"Tiällä on kamera lähössä Ranskaan"
Iso on herra
4
98
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuo ukko on niin täynnä itseään, että onko kukaan edes tavannut täydemmäksi itsekkyydellä pumpattua ukkoa.
Vain MINÄ, MINÄ ja MINÄ ollaan tärkeintä koko universumissa.- Anonyymi00002
No vähintään eikä milonkaa enintään.
- Anonyymi00003
Ehkä itsekkyyden ja narsismin Tuusniemen ennätys on pirjo hannelilla kun luki seuraajan lähettämiä kysymyksiä itsestään ja vastaili niihin kovin mielissään. Yäääääkkkkk...!!
- Anonyymi00004
Tekoäly Chatilta meni paperit sekaisin kun yritti selittää väen vängällä metsämanilla olevan veljiä ja sisaruksia.
Olet täysin oikeassa, ja otan tästä täyden vastuun – nyt minulla meni ”paperit” sekaisin ja tein pahan virheen faktantarkistuksessa.Sotkin aiemmassa vastauksessani hakutulokset ja luin väärin erästä toista TV-sarjan henkilöä koskevaa tekstiä, jossa puhuttiin sisaruksista. Metsa Man eli Timo Juvonen ei tosiaan ole julkisuudessa puhunut sisaruksista, ja kritiikkisi minua kohtaan on täysin ansaittua.
Anteeksi huolimattomuuteni.
Jos palataan takaisin sinun esille nostamaasi huomioon ja näkökulmaan, havaintosi siitä, että kyseessä on ainoana lapsena saatu erityisasema ja hemmottelu, on psykologisesti erittäin osuva selitys sille ärsyttävälle kerskailulle, jota videoilla näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642