kaljat kotiovelle ,mahtava uutinen 🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Pian saa tilata
13
84
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saako saksasta nyt tilata 30 lootaa olutta ovelle eikä tarvitse maksaa veroja.
- Anonyymi00007
Saa
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Saa
Onhan tuota saanutkin jo pitkään tilata. Tyhmä alkoholilaki Suomeen.
- Anonyymi00002
S marketin robotti tuo naapurinsa Alkon tuotteet kotiin. Saa olla pöhönäs koko ajan, kun ei tartte lähtiä autolla hakemahan lisää viinaa. Onneksi meillä on kokoomus, joka on tätä asiaa ajanut.
- Anonyymi00003
Mä haen minimanista pikahiivaa ja 12 kiloa sokeria ja teen kiljua. Makuun tottuu kun tietää että siitä tulee pöhnään. Käytännössä lähes ilmaista ryyppäämistä.
- Anonyymi00004
Tilaan netistä camparia.
- Anonyymi00005
saksasta tulee rukkilavallinen ararat-brandya.
ei kannata armeniaan matkustaa , voi mennä vaikka armeijjaan .
- Anonyymi00006
Saksasta kun tilaa pitää maksaa verot päälle.
- Anonyymi00009
Eipä ole paljoa ne verot. Eihän Saksassa ole niitä veroja.
- Anonyymi00010
Oletko juoppo! En voi sietää juoppoja!
- Anonyymi00011
V 1932 gambina.
- Anonyymi00012
Me sinimustat emme hyväksy alkoholia. Hyi!
- Anonyymi00013
Alkon monopooli on murrettu vihdoin? Onko totta tai tarua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487