Nämä on huijareita, näitä varokaa,
Vievät rahat ja lainaa ette saa.
Greeniz Nopea Rahoitus
Mutuel Go
Pankki huijaus
2
73
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kertoisitko mitä tapahtui? Itse havahduin sen jälkeen kun sain heiltä spostin takaisin jossa pyydettiin passin kuvaa ja klikkaamaan linkistä. Näitä en tehnyt, koska ymmärsin sen olevan huijaus. Mutta silti pelottaa, kun olen antanut heidän sivujen kautta ainoastaan perus henkilötietoni. Oletko ilmoittanut tuosta jo eteenpäin jonnekkin viranomaisille? Annoitko itse jo enemmän tietoja heille?
- Anonyymi00002
Itse menin pidemmälle, eli tein ns. sopimuksen. Homma tyssäsi takausmaksuun, jota en pystynyt maksamaan.
Tein ilmoituksen aidolle oikealle Greeniz - rahoitusyhtiölle, joka toimii ranskassa. Tämä huijariyritys käyttää hyväkseen oikean yrityksen tietoja ja logoa.
Itse harkitsen rikosilmoituksen tekoa, kuten tein jo vastaavasta huijausyrityksestä. En usko, että rikosilmoitus johtaa mihinkään, mutta kun olin menettänyt jo rahaa, niin oli ihanaa päästä vittuilemaan huijareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3631151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 43513
- 45498
- 44456