Kun ette halua vastata siihen kysymykseen, miksi persujen kannatus on laskenut, haluatteko vastata siihen, miksi persujen edeltäjä SMP ajautui konkurssiin?
Persut hei
38
282
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Urho Kekkosen presidenttiyden aikana SMP ei koskaan päässyt hallituksiin.
Kun SMP viimein alkoi kantaa hallitusvastuuta kahtena hallituskautenaan, se ajautui konkurssiin.
Miksihän?
Vanhat puolueet jatkaa edelleen. Niistähän Vennamo vaahtosi. Miten käynee persujen, ei paskapuheilla pinnalla pysy?- Anonyymi00005UUSI
SMP ei ollut kahta täyttä kautta hallituspuolue U. Kekkosen presidenttikausien jälkeenkään, koska se lähti kesken hallituskauden Holkerin hallituksesta 1990.
Vastoin yleistä käsitystä kokoomus oli U. Kekkosen presidenttikausien aikanakin hallituksissa. - Anonyymi00018UUSI
Persuasiantuntija povaa persuille 7 prosentin kannatusta vaaleissa.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Persuasiantuntija povaa persuille 7 prosentin kannatusta vaaleissa.
Mistä se niin paljon luulee kannatusta löytyvän?
- Anonyymi00002UUSI
Purra on kääntänyt takkinsa tai riisunut sen ja näyttänyt oikeat karvansa ääsioikiestolaisena fasistina. Vaaleissa Persujen agenta oli lähellä keskustalaista agentaa!
Onhan se melkoinen äänestäjien pettämin, mitä Riikka Purra teki! - Anonyymi00003UUSI
Arto puhui pelkkää Faktaa. # Petosjytky. # Saksikäsipetturi.
- Anonyymi00004UUSI
Vastaa sinä siihen, miksi otat mamuilta suihin?
- Anonyymi00017UUSI
Törkeä kommentti sinulta, siivoa suusi (tai näppisi)!!
- Anonyymi00022UUSI
Eikö sinua hävetä toimintasi?
- Anonyymi00006UUSI
PURRA PETTI PUOLUEEN!
- Anonyymi00008UUSI
Puolueenko? Eikö puolue toistaiseksi ole Purran takana? Kannattajat vaan hupenee.
- Anonyymi00010UUSI
Heti kun Antti tai Tytti avaa suunsa niin kannatus nousee. Nyt Antti ja Tytti piileskelevät perunakuopassa.
- Anonyymi00013UUSI
Kenen kannatus, se jäi sinulta mainitsematta?
- Anonyymi00011UUSI
Persu pettää aina.
- Anonyymi00012UUSI
Mene kepuloinen peltotöihin.
- Anonyymi00015UUSI
Normi persutoimintaa
- Anonyymi00016UUSI
NO MITÄ?
- Anonyymi00019UUSI
Persujen kannatus on pelkästään noussut ja on nousussa kaiken aikaa. Mielipidenittaukset on demareiden aluetoimiston sihteeri itse tehnyt kotonaan etätöissä.
- Anonyymi00020UUSI
Persut, kuoleva puolue!
- Anonyymi00026UUSI
Paras persu on kuollut persu.
- Anonyymi00023UUSI
Populistit jäävät ennen pitkää kiinni valheestaan ja siinä vaiheessa kannatus sukeltaa...
- Anonyymi00024UUSI
Persumepin homoilu mustan miehen kanssa on liikaa.
- Anonyymi00025UUSI
Alan ymmärtää.
- Anonyymi00027UUSI
Naton suunnitelmat Venäjää vastaan muistuttavat Adolf Hitlerin Operaatio Barbarossaa!
- Anonyymi00028UUSI
Tokihan persut pettävät aina, mutta vain niitä, jotka persuihin luottavat.
Minä en ole koskaan pettynyt persuihin, äläkä sinäkään luota heihin, koskaan.- Anonyymi00029UUSI
Siihen voi luottaa, että persu pettää luottamuksen.
- Anonyymi00030UUSI
Peruusta hei!
- Anonyymi00032UUSI
Me persut saamme kuulemma 7% kannnatuksen vaaleissa?
- Anonyymi00035UUSI
Persut haikailee Saksan AfD:n kannatusta, mutta erona on se, että AfD on Erittäin Venäjä-myönteinen, mutta Suomen persut ovat erittäin Venäjä-vastaisia.
Saksan AfD-populistit haluaa takaisin halvan venäläisen kaasun ja sillä ne ratsastaa. - Anonyymi00036UUSI
Persuilla ei ole halua analysoida puolueensa alamäkeä, kannattaisi ehkä analysoida, sillä silmien ummistaminen siltä on omiaan ajamaan persut takaisin pienpuolueeksi. Toisaalta sehän on vain Suomen etu.
- Anonyymi00038UUSI
Kyseessä on median luoma valhe
- Anonyymi00039UUSI
Onko 2023 jälkeisten vaalien tuloksetkin median luomia valheita?
- Anonyymi00040UUSI
SMP on siis olemassa vielä? Konkurssipuheet olikin median luomia valheita?
Kuka muuten on mielestäsi paras SMP/persutaustainen pääministeri/presidentti? - Anonyymi00046UUSI
Vaaleissahan tuo nähdään, vai päättääkö media, mitä äänestetään.
- Anonyymi00042UUSI
Miksi ihmeessä tällä palstalla pitäisi vastata mininkään kysymykseen?
- Anonyymi00044UUSI
Niin. Mietipä sitä, kun kysyt itse vastakysymyksellä.
- Anonyymi00045UUSI
Totuus ei ole ihme eikä pala tulessakaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701519
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361146- 49982
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html184852- 39769
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615- 56602
- 117595
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546