Persut hei

Anonyymi-ap

Kun ette halua vastata siihen kysymykseen, miksi persujen kannatus on laskenut, haluatteko vastata siihen, miksi persujen edeltäjä SMP ajautui konkurssiin?

38

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Urho Kekkosen presidenttiyden aikana SMP ei koskaan päässyt hallituksiin.
      Kun SMP viimein alkoi kantaa hallitusvastuuta kahtena hallituskautenaan, se ajautui konkurssiin.
      Miksihän?
      Vanhat puolueet jatkaa edelleen. Niistähän Vennamo vaahtosi. Miten käynee persujen, ei paskapuheilla pinnalla pysy?

      • Anonyymi00005
        UUSI

        SMP ei ollut kahta täyttä kautta hallituspuolue U. Kekkosen presidenttikausien jälkeenkään, koska se lähti kesken hallituskauden Holkerin hallituksesta 1990.
        Vastoin yleistä käsitystä kokoomus oli U. Kekkosen presidenttikausien aikanakin hallituksissa.


      • Anonyymi00018
        UUSI

        Persuasiantuntija povaa persuille 7 prosentin kannatusta vaaleissa.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Persuasiantuntija povaa persuille 7 prosentin kannatusta vaaleissa.

        Mistä se niin paljon luulee kannatusta löytyvän?


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Purra on kääntänyt takkinsa tai riisunut sen ja näyttänyt oikeat karvansa ääsioikiestolaisena fasistina. Vaaleissa Persujen agenta oli lähellä keskustalaista agentaa!

      Onhan se melkoinen äänestäjien pettämin, mitä Riikka Purra teki!

    • Anonyymi00003
      UUSI

      Arto puhui pelkkää Faktaa. # Petosjytky. # Saksikäsipetturi.

    • Anonyymi00004
      UUSI

      Vastaa sinä siihen, miksi otat mamuilta suihin?

      • Anonyymi00017
        UUSI

        Törkeä kommentti sinulta, siivoa suusi (tai näppisi)!!


      • Anonyymi00022
        UUSI

        Eikö sinua hävetä toimintasi?


      • Anonyymi00043
        UUSI

    • Anonyymi00006
      UUSI

      PURRA PETTI PUOLUEEN!

      • Anonyymi00008
        UUSI

        Puolueenko? Eikö puolue toistaiseksi ole Purran takana? Kannattajat vaan hupenee.


    • Anonyymi00010
      UUSI

      Heti kun Antti tai Tytti avaa suunsa niin kannatus nousee. Nyt Antti ja Tytti piileskelevät perunakuopassa.

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Kenen kannatus, se jäi sinulta mainitsematta?


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Persu pettää aina.

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Mene kepuloinen peltotöihin.


    • Anonyymi00015
      UUSI

      Normi persutoimintaa

    • Anonyymi00016
      UUSI

      NO MITÄ?

    • Anonyymi00019
      UUSI

      Persujen kannatus on pelkästään noussut ja on nousussa kaiken aikaa. Mielipidenittaukset on demareiden aluetoimiston sihteeri itse tehnyt kotonaan etätöissä.

    • Anonyymi00020
      UUSI

      Persut, kuoleva puolue!

      • Anonyymi00026
        UUSI

        Paras persu on kuollut persu.


    • Anonyymi00023
      UUSI

      Populistit jäävät ennen pitkää kiinni valheestaan ja siinä vaiheessa kannatus sukeltaa...

    • Anonyymi00024
      UUSI

      Persumepin homoilu mustan miehen kanssa on liikaa.

      • Anonyymi00025
        UUSI

        Alan ymmärtää.


    • Anonyymi00027
      UUSI

      Naton suunnitelmat Venäjää vastaan muistuttavat Adolf Hitlerin Operaatio Barbarossaa!

    • Anonyymi00028
      UUSI

      Tokihan persut pettävät aina, mutta vain niitä, jotka persuihin luottavat.
      Minä en ole koskaan pettynyt persuihin, äläkä sinäkään luota heihin, koskaan.

      • Anonyymi00029
        UUSI

        Siihen voi luottaa, että persu pettää luottamuksen.


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Peruusta hei!

    • Anonyymi00032
      UUSI

      Me persut saamme kuulemma 7% kannnatuksen vaaleissa?

    • Anonyymi00035
      UUSI

      Persut haikailee Saksan AfD:n kannatusta, mutta erona on se, että AfD on Erittäin Venäjä-myönteinen, mutta Suomen persut ovat erittäin Venäjä-vastaisia.

      Saksan AfD-populistit haluaa takaisin halvan venäläisen kaasun ja sillä ne ratsastaa.

    • Anonyymi00036
      UUSI

      Persuilla ei ole halua analysoida puolueensa alamäkeä, kannattaisi ehkä analysoida, sillä silmien ummistaminen siltä on omiaan ajamaan persut takaisin pienpuolueeksi. Toisaalta sehän on vain Suomen etu.

    • Anonyymi00038
      UUSI

      Kyseessä on median luoma valhe

      • Anonyymi00039
        UUSI

        Onko 2023 jälkeisten vaalien tuloksetkin median luomia valheita?


      • Anonyymi00040
        UUSI

        SMP on siis olemassa vielä? Konkurssipuheet olikin median luomia valheita?

        Kuka muuten on mielestäsi paras SMP/persutaustainen pääministeri/presidentti?


      • Anonyymi00046
        UUSI

        Vaaleissahan tuo nähdään, vai päättääkö media, mitä äänestetään.


    • Anonyymi00042
      UUSI

      Miksi ihmeessä tällä palstalla pitäisi vastata mininkään kysymykseen?

      • Anonyymi00044
        UUSI

        Niin. Mietipä sitä, kun kysyt itse vastakysymyksellä.


      • Anonyymi00045
        UUSI

        Totuus ei ole ihme eikä pala tulessakaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe