Eikö se ala olemaan maan iän kanssa niin että maa on pian 6000v, joten eikös ylösoton pitäisi olla jo tosi pian.
Eikö vuodet 6000-7000 maan ikää ole Jeesuksen kuninkaskuninkuutta, joten ylösoton pitäisi olla silloin kun maan ikä on 5993v (7v) tai 5996,5v (3,5v)
Mikä on maan ikä nyt? Tietääkö tekoäly sen jos teistä kukaan ei sitä tiedä?
Minä vuonna ylöstempaus on?
29
115
Vastaukset
- Anonyymi00001
2Piet.3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, ovat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta. 1Moos.1:1. 1:6. Ps.24:2. 136:6.
- Anonyymi00002
"Minä vuonna ylöstempaus on?"
Teitä ei temmata yhtään mihinkään.
Ja ihmiskunnan historia ulottuu yli miljoonan vuoden taakse.- Anonyymi00004
Valehtelet kuin isäsi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Valehtelet kuin isäsi.
Tottahan tuossa kommentissa puhutaan.
Raamattu on sen sijaan kokoelma mielikuvitustarinoita, joita kukaan täysijärkinen ei pidä totena. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tottahan tuossa kommentissa puhutaan.
Raamattu on sen sijaan kokoelma mielikuvitustarinoita, joita kukaan täysijärkinen ei pidä totena.tyhmä uskoo ihmissatuisen valheen muista vaihtoehdoista ja eksyy helvettiin, eihän sinne oikeasti älykäs tule eksytetyksi, mutta älykäs tunnistaa Jumalan luoneen maan hieman alle 6000v sitten.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
tyhmä uskoo ihmissatuisen valheen muista vaihtoehdoista ja eksyy helvettiin, eihän sinne oikeasti älykäs tule eksytetyksi, mutta älykäs tunnistaa Jumalan luoneen maan hieman alle 6000v sitten.
Jeesus sanoi, että täytyy tulla lapsen kaltaiseksi, voidakseen pelastua. Lapsi ei ole vielä älykäs. Kiitos Jumalalle siis, että pelastuksen tie on niin yksinkertainen, että jokainen kykenee sen uskoa. Oma äly ei varmaankaan riitä, koska Jumalan täytyy vetää syntistä puoleensa, jotta tämä saa tilaisuuden valita: seuratako Jeesusta Herrana vai ei.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
tyhmä uskoo ihmissatuisen valheen muista vaihtoehdoista ja eksyy helvettiin, eihän sinne oikeasti älykäs tule eksytetyksi, mutta älykäs tunnistaa Jumalan luoneen maan hieman alle 6000v sitten.
Uskonharhainen höperehtii vaan eipä tuo lie enää etusivun lööpin väärti uutinen.
Jaxuhalit kummiskin. - Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jeesus sanoi, että täytyy tulla lapsen kaltaiseksi, voidakseen pelastua. Lapsi ei ole vielä älykäs. Kiitos Jumalalle siis, että pelastuksen tie on niin yksinkertainen, että jokainen kykenee sen uskoa. Oma äly ei varmaankaan riitä, koska Jumalan täytyy vetää syntistä puoleensa, jotta tämä saa tilaisuuden valita: seuratako Jeesusta Herrana vai ei.
Eikö ole merkillistä ettei kaikkitietäväksi mainostettu Jumala näytä tienneen jo ihmistä luodessaan tekevänsä tästä vajavaisen ja sitten vielä kiukuttelee omalle luomukselleen kun tämä ei olekaan täydellinen?
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikö ole merkillistä ettei kaikkitietäväksi mainostettu Jumala näytä tienneen jo ihmistä luodessaan tekevänsä tästä vajavaisen ja sitten vielä kiukuttelee omalle luomukselleen kun tämä ei olekaan täydellinen?
Kyllä ihminen luotiin epätäydelliseksi. Esimerkiksi kirkkoisä Irenaeus opetti näin.
- Anonyymi00003
Jes.65:17 Sillä katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan, ja entisiä ei pidä muistettaman, eikä mieleen johdetettaman. Biblia (1776) Jes.66:22. 2Piet.3:13. Ilm.21:1.
- Anonyymi00006
5Moos.14:21 Ei teidän pidä syömän yhtään raatoa: muukalaisille, jotka sinun porteissas on, anna se syödä, eli myy muukalaisille: sillä sinä olet pyhä kansa Herralle sinun Jumalalles. Ei sinun pidä keittämän vohlaa emänsä rieskassa. Biblia (1776) 2Moos.23:19. 34:26.
- Anonyymi00009
Ilm.20:5 Mutta ne muut ei kuolleista virvonneet kuin tuhannen ajastaikaa kului. Tämä on ensimäinen ylösnousemus. Biblia (1776) 1Tess.4:15-18.
- Anonyymi00010
Matt.25:6 Mutta puoli-yönä tuli huuto: katso, ylkä tulee, menkäät ulos häntä vastaan. Biblia (1776) Ilm.19:7.
- Anonyymi00011
Matt.26:64 Jeesus sanoi hänelle: Sinäpä sen sanoit. Mutta minä sanon teille: tästedes te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien päällä.
- Anonyymi00015
Mikäli se Jeesukseksi mainittu olisi tullut niin kiiruusti takaisin Maan päälle tuomitsemaan ihmiset, kuin mitä hän vakuutti tekevänsä, siis osan kuulijoistaan vielä eläessä, niin tätäkään keskusteluketjua ei olisi, mutta kun hän petti lupauksensa, eikä ole vielä kahden vuosituhannen jälkeenkään ole tullut, niin mitäpä muuta tuohon voi toideta kuin, että petkuhuiputtaja tykkänään tämä Jeesus.
Matteus 16:27-28
"27Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan.
28Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
- Anonyymi00013
Se taisi mennä jo vuosikymmeniä sitten. Jäin onneksi tänne. Tai ainoa onni ja autuus jonka tunnen on täällä.
- Anonyymi00016
Tuonelassa rikkaalla miehelläkin kuoltuaan onni ja autuus loppui vaihtuen ikuiseen piinaan. Sinullakin on kuolinpäivämääräsi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuonelassa rikkaalla miehelläkin kuoltuaan onni ja autuus loppui vaihtuen ikuiseen piinaan. Sinullakin on kuolinpäivämääräsi.
Onneksi olen köyhä. Kuoleminen on siksi helpotus. Toivon samaa sinullekin.
- Anonyymi00017
Jos nainen on sukupuoliyhteydessä lähetyssaarnaaja-asennossa , vaikea sitä on sieltä ylöstemmata. Lähtee siinä mieskin jonkin matkaa mukaan.
- Anonyymi00027
Naapurin pakamieskin pääsee siinä siivellä taivaaseen.
Niin tai joutuu.
- Anonyymi00018
Helluntailaiset ovat jo yli 100 vuoden ajan Suomessakin eksyttäneet ihmisiä noilla "ylöstempaus"-päivillään ja näin vakavasti vahingoittaneet herkkäuskoisten ihmisten elämiä. Heihin luottaneet monet uskovat eivät ole rohjenneet elää elämäänsä täysillä, suunnitella mitään, koska "Jeesus voi tulla jo ensiyönä!"
Helluntailaiset eivät ole kristittyjä ja heillä on kristittyjen "1. ylösnousemukseen" nähden tuo aivan oma, erillinen "tempauksensa". Tuossa tempauksessa on ja on ollut kyse ainoastaan temmata rahat herkkäuskoisten tiileiltä.
Jeesus ei ole tullut minään näiden eksyttämänä ensiyönä.
Raamattu kertoo tarkasti mitä pitää ensin tapahtua, ennenkuin "he näkevät Ihmisen Pojan pilvissä...."
Helluntailaiset ovat näillä eksytyksillään huijanneet maailman uskovilta miljardeja dollareita, eli kyse on heidän "profetioissaan" on yksistään taloudellisesta huijauksesta.
Jos joku todella uskoo tuohon helluntailaisten tarinointiin, hänellä tulisi olla vastuuta ettei kuitenkaan tällaisilla aloituksilla eksytä muita mukanaan Kadotukseen. Sillä valehtelu / huijaus "Jumalan / Raamatun ennustuksista" on Pyhän Hengen pilkkaa, jota ei voi koskaan saada anteeksi.
Kyseinen henkilö joutuu myös vastaamaan niistä sieluista, jotka valheillaan johdatti mukanaan Kadotukseen, joiden, Jumalan heille lahjoittaman yhden, ainutkertaisen elämän hän valheellaan pilasi. "Heidän verensä vaaditaan hänen kädestään".
Matteus 13, koko luku:
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Mark.+13:1&rnd=1782295142849
24 Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
25 ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
26 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
Kuten huomaamme, Jeesuksen Itsensä kertomus tuosta tulevasta tapahtumasta on toinen kuin maailman huijarihelluntailaisten.- Anonyymi00019
Anteeksi. Kyseessä Markus 13, ei Matteus 13.
- Anonyymi00022
Ilmestyskirja 6: 1-
1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan. (Seppele = lat. "corona")
3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka. (Suursota)
5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä." (Nälänhätä)
7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta. (Tappavat epidemiat)
9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin. (Kristittyjen vainot)
12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, (Jonkinlaisia meteoriittisateita)
14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. (Valtavat maanjäristykset ympäri maapallon)
15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"
Oman käsitykseni mukaan olemme nyt 2. tai 3. Sinetin paikkeilla. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ilmestyskirja 6: 1-
1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan. (Seppele = lat. "corona")
3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka. (Suursota)
5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä." (Nälänhätä)
7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"
8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta. (Tappavat epidemiat)
9 Ja kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin minä alttarin alla niiden sielut, jotka olivat surmatut Jumalan sanan tähden ja sen todistuksen tähden, joka heillä oli.
10 Ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Kuinka kauaksi sinä, pyhä ja totinen Valtias, siirrät tuomiosi ja jätät kostamatta meidän veremme niille, jotka maan päällä asuvat?"
11 Ja heille kullekin annettiin pitkä valkoinen vaippa, ja heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin. (Kristittyjen vainot)
12 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi,
13 ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, (Jonkinlaisia meteoriittisateita)
14 ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. (Valtavat maanjäristykset ympäri maapallon)
15 Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
16 ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
17 Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"
Oman käsitykseni mukaan olemme nyt 2. tai 3. Sinetin paikkeilla.Ilm. 6: 1-17
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Ilm.+6:1&rnd=1782302143049
Ja hurjemmaksi vaan menee.
Mutta missä kohdin saapuu Jeesus Kristus hakemaan omansa 1. Ylösnousemukseen?
- Anonyymi00024
Turhaa odotusta. Sen kummemmin Jeesuksen tuloa on turha odottaa kuin myös valittujen ihmisten fyysisesti ylöstempaamista jonnekin pilviin...
Ikuiseen koskaan päättymättömään helvettiin uskovat jäävät maan päälle nuolemaan näppejään...
Turha laittaa tähän perään litanniaa Raamatun jakeita "todisteeksi" noista kahdesta oletetusta tapahtumasta.
Teitä on huijattu pahemmen kerran....- Anonyymi00025
kun kuolet niin muista että joudut viimeisellä tuomiolla vastaamaan jokaisesta valheestasi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
kun kuolet niin muista että joudut viimeisellä tuomiolla vastaamaan jokaisesta valheestasi.
Kuten sinäkin.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuten sinäkin.
Helvetissä voi jokainen kysyä itseltään onko tänään älykkäänluuloisuutta kuten sitä oli aikanaan 2026 kun eli maan päällä Jeesukseen uskomatta ja jatkaen sillä tiellä kuoleman asti.
Kristittynä en ole viimeisellä tuomiolla tuomittavana, sinne joutuvat vain helvettiin ikuiseksi ajaksi joutuvat .Minä sen sijaan saan syntini anteeksi ja armahdettuna pääsen ikuiseen autuuteen uuteen Jumallan aikanaan luomaan maahan.
Mielestäni on tyhmä valinta valita helvetti ikuisuuselinpaikakseen. Joten silloin ihminen , joka valitsee kaikkein tärkeimmässä valinnassaan helvetin ikuisen autuuden sijaan täytyy olla tyhmä.
Oletko sinä tyhmästi valitseva loppuusi asti? Moni ihminen kuolee päivittäin kuka milläkin tavalla. Sullakin on kuolinpäiväsi kuten Putinilla.
Ylösotto tapahtuu siinä yhteydessä kun maailmassa ydinpommit alkavat räjähtämään, et välttämättä ole itse toteamassa ylösotonjälkeistä aikaa, jolloin aitokristittyjä ei ole jäljellä, niitä jotka uskoivat Jeesukseen Pelastajanaan ennen ylöstempausta eli just nyt.
Sä et voi muuten tulla uskoon ellei Herra Jumala sulle sitä armolahjaksi suo. Röyhkeää valehtelijaa ei hyvä odota. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Helvetissä voi jokainen kysyä itseltään onko tänään älykkäänluuloisuutta kuten sitä oli aikanaan 2026 kun eli maan päällä Jeesukseen uskomatta ja jatkaen sillä tiellä kuoleman asti.
Kristittynä en ole viimeisellä tuomiolla tuomittavana, sinne joutuvat vain helvettiin ikuiseksi ajaksi joutuvat .Minä sen sijaan saan syntini anteeksi ja armahdettuna pääsen ikuiseen autuuteen uuteen Jumallan aikanaan luomaan maahan.
Mielestäni on tyhmä valinta valita helvetti ikuisuuselinpaikakseen. Joten silloin ihminen , joka valitsee kaikkein tärkeimmässä valinnassaan helvetin ikuisen autuuden sijaan täytyy olla tyhmä.
Oletko sinä tyhmästi valitseva loppuusi asti? Moni ihminen kuolee päivittäin kuka milläkin tavalla. Sullakin on kuolinpäiväsi kuten Putinilla.
Ylösotto tapahtuu siinä yhteydessä kun maailmassa ydinpommit alkavat räjähtämään, et välttämättä ole itse toteamassa ylösotonjälkeistä aikaa, jolloin aitokristittyjä ei ole jäljellä, niitä jotka uskoivat Jeesukseen Pelastajanaan ennen ylöstempausta eli just nyt.
Sä et voi muuten tulla uskoon ellei Herra Jumala sulle sitä armolahjaksi suo. Röyhkeää valehtelijaa ei hyvä odota.Joskus ihailen tätä varmuutta. Hautausmaat ovat täynnä entisiä varmoja ihmisiä. ⚰️🪦
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574