Satuin sitten klikkaamaan kyseisen sivuston uutista ja siinä vilahti mainos, jossa oli
erilaisia tuotteita mm kissakuvioinen, musta laukku, en kuitenkaan ehtinyt tutustua
kyseiseen tuotteeseen paremmin, kun mainos oli jo ohi. Seuraavalla kerralla sivusto päästäkseni eteenpäin "vaati" kilikkaamaan muutaman sekunnin mittaisen mainoksen, sitä mainosta en enää löytänyt. Koska mainoksen logo oli punavalkoinen kolusin Tokmannin, sitten Temun sivuja, etsien tuota kissa laukkua. Kaiken huipuksi
Tilanne media sivusto kiitti minua tuestani. Raivostuttaa tuollainen koukuttaminen.
TilanneMedian uutisissa ei oikeasti ole mitään uutta, sen on vain tarkoitus mainostaa. Harmittaa hukkaan mennyt aika, etsiessäni tuotetta, joka vaikutti
kiinnostavalta.
Tilanne Media niminen sivusto, jolla on mainoksia
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Katsoin äsken myös Kärkkäisen verkkokaupan sivut, ei löytynyt senkään sivuilta
kyseistä kissalaukkua. Kaiken huippu oli, kun laittoi hakusanaksi: kissa, kone
imuroi jopa englannin kieliset kissa sanat, tulipahan Artic Cat moottorikelkan
osat ainakin tutuiksi.- Anonyymi00002
Vihdoin ja viimein löytyi se kissa laukku, kyseessä ei ollutkaan laukku, vaan kissan
kuvioinen ompelukori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522