Rasismi ilmenee siinä että

Anonyymi-ap

Ihmisillä on eri kuninkaallinen näkemys maapallon vastuunkantona, ilman mitään lässytystä ja paskanjauhantaa, täyttä asiaa ja esinettä

16

69

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos ei ymmärrä, mitä rasismi ylipäätään on, niin saattaa kirjoittaa kaikenlaisia aivopieruja.

• Anonyymi00002

Joo, niin, rasismi on sitä että ...

• Anonyymi00003

Minä toivon että sinä et ymmärrä mitä rasismi on ja kuolet sen seurauksesta aivopieruusi

• Anonyymi00004

On siinäkin olettamusta kaikille

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Joo, niin, rasismi on sitä että ...

On sitä, että syrjitään rasismin määritteet täyttyvällä tavalla. Rasismin on syrjintää. Rasismin on syrjintää, kun syrjitään rasistisesti. Kaikki syrjintä ei kuitenkaan ole rasismia.

Joskus syrjintä on vain syrjintää, olematta rasismia. Hyvä esimerkki on ikäsyrjintä. Ikä ei liity rasismiin, vaan jos syrjitään ikään perustuen, niin kyseessä on syrjintä. Ikärasismia ei ole, vaan kyse on ikäsyrjinnästä. Onko syrjintä oikein, niin ei tietenkään ole, mutta se ei silti aina rasismia ole.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

On sitä, että syrjitään rasismin määritteet täyttyvällä tavalla. Rasismin on syrjintää. Rasismin on syrjintää, kun syrjitään rasistisesti. Kaikki syrjintä ei kuitenkaan ole rasismia.

Joskus syrjintä on vain syrjintää, olematta rasismia. Hyvä esimerkki on ikäsyrjintä. Ikä ei liity rasismiin, vaan jos syrjitään ikään perustuen, niin kyseessä on syrjintä. Ikärasismia ei ole, vaan kyse on ikäsyrjinnästä. Onko syrjintä oikein, niin ei tietenkään ole, mutta se ei silti aina rasismia ole.

Aika monimutkaista selittelyä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Aika monimutkaista selittelyä.

Aika selkeää sanoisin.

• Anonyymi00009

Kun musta poika sai viemärin aukaisu ainetta päähän olihan se rasisti teko ihan varmana oli.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kun musta poika sai viemärin aukaisu ainetta päähän olihan se rasisti teko ihan varmana oli.

Miksi olisi automaattisesti rasismia? Riippuu täysin tilanteesta. Jos molemmat ovat maahanmuuttajia, niin miten mahtaa silloin tilanne mielestäsi olla?

Tiedän tapauksen Tampereelta, jossa nuorisojoukko heitettiin pihalle ratikasta. Heti nousi kauhea rasismikohu asiasta. Tilanteeseen ei kuitenkaan liittynyt heidän etninen tausta ollenkaan, vaan se, että he häiriköivät ratikassa. Ei siten ollut rasismia millään tasolla.

• Anonyymi00011

Minä en tiedä eikä mimua kiinnosta, kiitos

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En tiedä eikä minua kiinosta kiitos

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En tiedä eikä minua kiinosta kiitos

Jos ei tiedä, niin sitten on turha myös vinkua rasismista.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä sanoin että minä en tiedä eikä minua kiinnosta, minä en vinkunu, sinä vinguit ja heitit paskaa koska olet turha

Jos et tiedä mitä tarkoittaa se että ei tiedä eikä kiinnosta niin silloin ihminen ei kunnioita elämää, joten kiitos paljon "kunnioittamisesta"

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pitäisikö rasismista olla kiinnostunut?

Sinun ei pitäisi tietää eikä sinun pitäisi kiinnostaa jos olet ihminen

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Pitäisikö rasismista olla kiinnostunut?

Sinun ei pitäisi tietää eikä sinun pitäisi kiinnostaa jos olet ihminen

Kiinnnostus ei ole sama asia, kuin tietämys. Tietämättömyys on tietynlaista tyhmyyttä. Tyhmyys on käsityskyvyn tai älyn puutetta, tai epäviisautta.

On silkkaa tyhmyyttä jäädä tietämättömäksi ja epäviisaaksi. Jokainen kykenee olemaan tyhmä. Se ei vaadi ylimääräistä ponnistelua. Kannattaa siis ottaa selvää, oppia ja viisastua.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kiinnnostus ei ole sama asia, kuin tietämys. Tietämättömyys on tietynlaista tyhmyyttä. Tyhmyys on käsityskyvyn tai älyn puutetta, tai epäviisautta.

On silkkaa tyhmyyttä jäädä tietämättömäksi ja epäviisaaksi. Jokainen kykenee olemaan tyhmä. Se ei vaadi ylimääräistä ponnistelua. Kannattaa siis ottaa selvää, oppia ja viisastua.

Liian monimutkaista minulle nyt

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1723
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      272
      888
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      857
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      107
      659
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      540
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      539
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      522
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      520
    Aihe