Se on ihan turhaa, sillä minähän tunnen sinut. Halusin vaan sanoa tämän. Nyt menen jatkamaan elämääni, kaikkea hyvää sinulle.
Rauhaa ja rakkautta!
Sinä pelkäät niin kauheasti
11
215
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Väärä tulkinta. Tukijalka pitää vaan asettaa oikein, jotta voi kunnolla ponnistaa. Edelleen rauhaa ja rakkautta.
- Anonyymi00002
Mitä sekoilet 😂?
- Anonyymi00003
Niin sinä teet. ❤️
- Anonyymi00004
Älä kyylää
- Anonyymi00005
Haittaako se mitään, jos toisen tuntee?
Sivusta - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haittaako se mitään, jos toisen tuntee?
SivustaHAITTAA. Lopeta välittömästi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
HAITTAA. Lopeta välittömästi.
En tee aloituksia enää. Joskus saatan kommentoida, jos siltä tuntuu. Eli ei minulta tämä.
- Anonyymi00008
En tiedä miten pitkältä aikaväliltä tunnet ajattelemasi henkilön. Minä tunnen aika hyvin vain muutaman pitkäaikaisen ystäväni, jotka ovat jakaneet omia asioitaan, nähnyt toimintaa jne. Muutamaan olisin mielelläni halunnut tutustua, mutta eivät avautuneet. Jotain näen, mutta olisin ylimielinen, jos kuvittelisin tietäväni heidät. Enkä tietenkään lähde salakuuntelemaan tai seurailemaan muutoinkaan heitä tms.
- Anonyymi00009
Mihin menet siitä jatkamaan elämääsi? Keittiöön.
olohuoneeseen?- Anonyymi00010
Lähdin etsimään elämäni miestä. Kesä ja kaikkea!
- Anonyymi00011
Aloitus on miehelle, unohdin kirjoittaa sen.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80993
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45543
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136498Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61495