Kauheita kokemuksia

Jos viet eläimen lääkäriin, ja kysyt voiko maksaa parissa erässä. Ei. Tämä viesti ei koske minun kissaani. Ei ottanut vastaan eläintä vaan lähetti muualle. Tyyliin ette maksa kuitenka. Kissa oli kipee. Minkähän takia löytökissatalot on täynnä kissoja. Kissasta on varaa maksaa mutta ei ole varaa eläinlääkäreihin. Ottaisin löytökissan mutta ne on sairaita, tarvii lääkityksiä, lääkärikäyntejä jatkuvasti. Kenelläkään ei ole varaa semmoseen. Minulla on ollut onnea . Minulla on nyt 14v kissa, terve maatiainen. Eka kissani eli 19v, toinen 15v. Eläinlääkärit on niin kalliita ettei ole varaa . Eikä anneta mahollisuutta edes maksaa erissä. Minkälainen eläinlääkäri käännyttää kipeen kissan pois, jos kysyy osamaksua. Kuulin tämän asian kaverilta. Kamalaa. Ja otti aikanaan verikokeita meiän koiralta, veret pitkin lattiaa ja pisti mut siivoomaan. Vkn päästä kyseltiin, huusi että hän on nyt vkn katellu netistä, ei hän tiedä mikä sillä koiralla on. Piikki vaan sitten, koira oli niin kipee. Luotto menny eläinlääkäreihin. Onko heistä kaikki eläimen asialla vai onko se rahuli tärkein. En tiedä.
5<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Ei yksi piikki voi olla kovin kallis.

Äänestä
  • Voit näyttää mallia...

Äänestä

Rahoituslaitokset ovat rahan lainaamista varten, ei eläinlääkärit ja sairasta eläintä ei kannata väkisten pitää elossa vain ihmisen mielitekojen takia.

Äänestä
  • Eläinlääkärit nimenomaan pitkittää rahavirtaa tekemällä ensin kaikenlaista turhaa jotta tulee rahaa. Mitään oikeaa asiaa eivät edes osaa. Edes allergiaa eivät satanistit minun kissalla tunnistaneet.

Äänestä

Meillä on luulo että eläinrakkaat ihmiset ryhtyy eläinlääkäreiksi. Ehkä näin oli ennen mutta nyt eläinlääkärit ovat samanlaisia sadisteja kuin ihmislääkärit.
Vain rahalla on merkitystä.
Onneksi satanistien loppu tulee pian.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Jos viet eläimen lääkäriin, ja kysyt voiko maksaa parissa erässä. Ei. Tämä viesti ei koske minun kissaani. Ei ottanut vastaan eläintä vaan lähetti muualle. Tyyliin ette maksa kuitenka. Kissa oli kipee. Minkähän takia löytökissatalot on täynnä kissoja. Kissasta on varaa maksaa mutta ei ole varaa eläinlääkäreihin. Ottaisin löytökissan mutta ne on sairaita, tarvii lääkityksiä, lääkärikäyntejä jatkuvasti. Kenelläkään ei ole varaa semmoseen. Minulla on ollut onnea . Minulla on nyt 14v kissa, terve maatiainen. Eka kissani eli 19v, toinen 15v. Eläinlääkärit on niin kalliita ettei ole varaa . Eikä anneta mahollisuutta edes maksaa erissä. Minkälainen eläinlääkäri käännyttää kipeen kissan pois, jos kysyy osamaksua. Kuulin tämän asian kaverilta. Kamalaa. Ja otti aikanaan verikokeita meiän koiralta, veret pitkin lattiaa ja pisti mut siivoomaan. Vkn päästä kyseltiin, huusi että hän on nyt vkn katellu netistä, ei hän tiedä mikä sillä koiralla on. Piikki vaan sitten, koira oli niin kipee. Luotto menny eläinlääkäreihin. Onko heistä kaikki eläimen asialla vai onko se rahuli tärkein. En tiedä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu