jos satun kuolemaan äkillisesti. Perikunta saa sitten jäljestää vastaanottajan ja tuntea myötähäpeää kirjeen sisällöstä, jos mitään ei tapahdu sitä ennen IRL. On hyvä osata delegoida. Vainajan tahtoahan tulisi noudattaa, paitsi jos sukulaiset eivät sitten hävitä kirjettä kaikessa hiljaisuudessa ja kaikki jää kuitenkin pimentoon.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ajattelin äsken jotain samanlaista, tämä on ihan hullua! ;)
- Anonyymi00002
Minä olen vuoden verran pitänyt omaa perukirjaani. Ei noista tumpeloista kuitenkaan ole sitä tekemään.
- Anonyymi00004
Täällä on jo kirjoitettu jo kauan sitten muutama tuollainen kirje. Hieman kyllä harmittaa kun tuli tuossa muuttohässäkässä hukattua ne johonkin enkä nyt löydä niitä. Olisin hieman muokannut niitä vielä. No onpahan ainakin rehellisesti niissä kerrottu kaikki, ihan kaikki kaikesta mitä tässä on tapahtunut. Päiväkirjoista sekä myös jostain muistakin löytää paljon kaikkea tietoa asioista.
- Anonyymi00006
Pieni lisäys vielä kun luin vähän tarkemmin aloitusta.. Siis ei mun kirjoittamien kirjeiden vuoksi tarvii perillisten tuntea mitään häpeää tai muuta vastaavaa. Suurimman osan asioista ne tietääkin jo.
- Anonyymi00005
Minä en sellaista voi tehdä. Perikunta pahottaisi mielensä. Ei ole muuta paikkaa kuin tämä anonyymi palsta. Ei tule koskaan olemaan.
nainen- Anonyymi00007
Miksi ne pahoittaisi mielensä siitä että olisi joku kirje jollekin?
-sivusta - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi ne pahoittaisi mielensä siitä että olisi joku kirje jollekin?
-sivustaEhkäpä ei pahoittaisi, jos kirje olisi suljettu ja nimi päällä. Ymmärsin että aloittaja kirjoittaisi kirjeen, jonka perikunta pystyy lukemaan. Jos niin tekisin, se olisi väärin kaikkia kohtaan.
- Anonyymi00008
Olen pyrkinyt eläessäni kertomaan kaiken, kaiken epämiellyttävänkin,joka koskee heitä jälkeenjääneitä.
Perikunnasta ei kirjaimellisesti voi puhua kun ei ole perittävää. Joitakin asioita säilytän täysin itseni ja Jumalan välisinä asioina. Suisidia ei ole tarkoitus tehdä. Eikä siten ole tarkoitus jättää jäähyväiskirjoitusta. Mutta sinua rakastin.- Anonyymi00010
Eikö olisi kivempi sullekin että hän jota rakastit tietäisi niin olleen? Itse ainakin tahtoisin tietää merkitsinkö yhtään mitään, ja mitä merkitsin joa niin olis ollut. /sivulta
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikö olisi kivempi sullekin että hän jota rakastit tietäisi niin olleen? Itse ainakin tahtoisin tietää merkitsinkö yhtään mitään, ja mitä merkitsin joa niin olis ollut. /sivulta
Olen sanonut sen hänelle kymmeniä kertoja. Hän tietää sen varmasti.
- Anonyymi00009
Eiks olis hyvä lähettää se kirje jo nyt sille kelle lie jollekin? Entäs jos hän poistuu ennen sua?
Muutenkin kaikki tuollaiset ja muutkin asiat olisi aika hyvä kertoa jo nyt jollekin joka merkitsee tai jonka olisi hyvä tietää jostain asiasta.
Ihan kaikille tämä loppu osa, ei vain aloittajalle. - Anonyymi00012
Ajattelin jotain samansuuntaista, kun olen hautonut itsemurhaa. Ehkä on kuitenkin parempi, ettei kukaan edes löydä ruumistani. 🤔
Yksinäiseltä onnettomalta mieheltä- Anonyymi00014
Noo, sitten jos tapat itsesi, KATSELET itse murhaamaasi ruumistasi ja ihmettelet, mitä kettua, onko tämä joku vitsi. Muista minua anonyymia silloin.🤷♀️
- Anonyymi00015
Olisko sellainen hyvä, että vie ison tynnyrin johonkin todella syrjäiseen paikkaan ja täyttää sen syövyttävillä aineilla ja menee sinne kylpemään ja vetää samalla itseltä nirrin pois. Sitten valahtaa sinne ja ajan kanssa kaikki jäänteet sulaa sinne.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisko sellainen hyvä, että vie ison tynnyrin johonkin todella syrjäiseen paikkaan ja täyttää sen syövyttävillä aineilla ja menee sinne kylpemään ja vetää samalla itseltä nirrin pois. Sitten valahtaa sinne ja ajan kanssa kaikki jäänteet sulaa sinne.
Ehkä psrempi olisi luonnon kierrokulku. Vedän syrjäisessä metsässä viimeiset henkoset ja eläimet nokkii sun raadon pois.
- Anonyymi00017
Kertokaapa koska olisitte ahneuksissanne vainajan viimeistä tahtoa kunnioittaneet kunnioititteko edes hänen eläessään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561