kaikille 10v täyttäneille.
ylipainokilosta 200euron vero. 10 kilosta 2000euroa.
ylipainovero ehdotus eduskuntaan
13
<50
Vastaukset 13
- Anonyymi00002
Ryydmanni 47kg toivoo tuosta veronpalautusta.
- Anonyymi00003
Oletoa fiksu.
- Anonyymi00004
Istuin eilen n klo 10 odottamassa EKGN ottoa. Siihen aulaan tuli tai sen kautta kulki neljä naista. Iältään 20-40. Heidän yhteispainonsa arvioiden oli 600 kg!!!
Kauheita läskejä, roikkuvine röpömahoineen. Nuorin oli siististi itsensä laittanut, mutta päällä erittäin tiukat asusteet ja reppumaha!!!
Saikkuja hakivat, luulisin???- Anonyymi00005
Sinun sydämessäsi on niin paha panetteupaino- että se painaa rakkaudettomuuden hengestä- kadotuksen tuleen.
Se vasta paha liikapaino on- katsopa peiliin ja MUSSUTA- ääneen puheitasi, niin korvasi kertoo - mitä suusi jauhaa omaksi ylipainoksesi. - Anonyymi00006
saitko sydänkovuudestasi sen EKG- käyrästä saikkuja, vai joko hälyttivät pallolaajennukseen
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinun sydämessäsi on niin paha panetteupaino- että se painaa rakkaudettomuuden hengestä- kadotuksen tuleen.
Se vasta paha liikapaino on- katsopa peiliin ja MUSSUTA- ääneen puheitasi, niin korvasi kertoo - mitä suusi jauhaa omaksi ylipainoksesi.Sinä vaari leikit hurskasta vaikka sisimmässäsi on haureuden ja hekuman tuli.
- Anonyymi00007
Lihavuus ei ole ainoa paha. Mieheni on 80-vuotias, viitisenkymmentä kiloa ylipainoa, edelleen riski kuin härkä, sydän vahva, hyvin vähän lääkitystä. Minä olin laiha suurimman osan elämästäni, ja viimeisen vuosikymmenen normaalipainoinen. 'Silti' on pari syöpää, voimien hiipumista ja muuta vaivaa.
Parempi olisi verottaa makeisia, leivonnaisia, limuja, sokjeria niin, että köyhällä ei olisi niihin varaa. Terveellinen luonnonmukainen ruoka halvemmaksi verotusta madaltamalla; kokojyvävilja, hedelmät, liha, maitotuotteet, marjat, puhtaat (normaalit, myskyttömät) vihannekset.- Anonyymi00008
Eikös nuo ole jo verolla?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös nuo ole jo verolla?
on mutta tulee lisätä veroja jotta rahaa riittää elintasopakolaisiksi Suomeen tulleille mus li meille.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
on mutta tulee lisätä veroja jotta rahaa riittää elintasopakolaisiksi Suomeen tulleille mus li meille.
hölynpölyä. Eikö ole tärkeämpää miettimistä?
- Anonyymi00011
Itselläni on 37 kiloa ylipainoa. Kalliiksi tulisi minulle.
- Anonyymi00012
aloitus on hölynpölyä
- Anonyymi00013
Juu helluntailaiset on kieltämättä läskiä porukkaa. Sikäli oikeeseen paikkaan kirjoitit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.942967Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt472447Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.441208- 371027
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153879Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä267832Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi10784Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587102 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk48658- 37629