kaikille 10v täyttäneille.
ylipainokilosta 200euron vero. 10 kilosta 2000euroa.
ylipainovero ehdotus eduskuntaan
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ryydmanni 47kg toivoo tuosta veronpalautusta.
- Anonyymi00003
Oletoa fiksu.
- Anonyymi00004
Istuin eilen n klo 10 odottamassa EKGN ottoa. Siihen aulaan tuli tai sen kautta kulki neljä naista. Iältään 20-40. Heidän yhteispainonsa arvioiden oli 600 kg!!!
Kauheita läskejä, roikkuvine röpömahoineen. Nuorin oli siististi itsensä laittanut, mutta päällä erittäin tiukat asusteet ja reppumaha!!!
Saikkuja hakivat, luulisin???- Anonyymi00005
Sinun sydämessäsi on niin paha panetteupaino- että se painaa rakkaudettomuuden hengestä- kadotuksen tuleen.
Se vasta paha liikapaino on- katsopa peiliin ja MUSSUTA- ääneen puheitasi, niin korvasi kertoo - mitä suusi jauhaa omaksi ylipainoksesi. - Anonyymi00006
saitko sydänkovuudestasi sen EKG- käyrästä saikkuja, vai joko hälyttivät pallolaajennukseen
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinun sydämessäsi on niin paha panetteupaino- että se painaa rakkaudettomuuden hengestä- kadotuksen tuleen.
Se vasta paha liikapaino on- katsopa peiliin ja MUSSUTA- ääneen puheitasi, niin korvasi kertoo - mitä suusi jauhaa omaksi ylipainoksesi.Sinä vaari leikit hurskasta vaikka sisimmässäsi on haureuden ja hekuman tuli.
- Anonyymi00007
Lihavuus ei ole ainoa paha. Mieheni on 80-vuotias, viitisenkymmentä kiloa ylipainoa, edelleen riski kuin härkä, sydän vahva, hyvin vähän lääkitystä. Minä olin laiha suurimman osan elämästäni, ja viimeisen vuosikymmenen normaalipainoinen. 'Silti' on pari syöpää, voimien hiipumista ja muuta vaivaa.
Parempi olisi verottaa makeisia, leivonnaisia, limuja, sokjeria niin, että köyhällä ei olisi niihin varaa. Terveellinen luonnonmukainen ruoka halvemmaksi verotusta madaltamalla; kokojyvävilja, hedelmät, liha, maitotuotteet, marjat, puhtaat (normaalit, myskyttömät) vihannekset.- Anonyymi00008
Eikös nuo ole jo verolla?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikös nuo ole jo verolla?
on mutta tulee lisätä veroja jotta rahaa riittää elintasopakolaisiksi Suomeen tulleille mus li meille.
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
on mutta tulee lisätä veroja jotta rahaa riittää elintasopakolaisiksi Suomeen tulleille mus li meille.
hölynpölyä. Eikö ole tärkeämpää miettimistä?
- Anonyymi00011
Itselläni on 37 kiloa ylipainoa. Kalliiksi tulisi minulle.
- Anonyymi00012
aloitus on hölynpölyä
- Anonyymi00013
Juu helluntailaiset on kieltämättä läskiä porukkaa. Sikäli oikeeseen paikkaan kirjoitit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721167
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45609Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t220519- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502