Valtiovarainministeriö on asettanut Kari Häkämiehen selvittämään maakuntaliittojen tehtäviä ja asemaa.
Selvää on, että liitot ovat täysin turhia elimiä ja niiden pari lakisääteistä tehtävää voidaan järjestää muutoinkin. Väliinputoajien oma päiväkerho, keksittyjä muka tärkeitä oleilijoita ja vielä palkkaa kehtaavat nostaa, hävetkää!
Ilmajoki maksaa ihan turhasta
Maakuntaliitto lopetettava
10
125
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turhia byrokraatteja kestitään veronmaksajien kustannuksella.
- Anonyymi00008
Varokaa paikkakunalanne olevaa HOMOLUOLAA. Sinisellä Scodalla GAY kyttäsi minua 3 viikkoa sitten. Varoittakaa hetero miehiä tästä Scoda GAY miekkosesta. https://positv.fi/uutisartikkelit/ruotuvaessa-vaitetaan-todellinen-maanpuolustus-loytyy-pride-kulkueesta/
- Anonyymi00002
Ilmajoen kunta maksaa tuonne satoja tuhansia ja saa vastineeksi = 0 euroa
- Anonyymi00003
Eikö nämä ole jotain ylijäämäpaikkoja väliinputoajapoliitikoille. hillotolpparälssi.
- Anonyymi00004
Maakunnan kärkihanke? Suupohjan rata!!!!!
- Anonyymi00005
Tällä organisaatiolla ei ole omaa rahaa, pari lakisääteistä tehtävää ja suurin tehtävä on yrittää oman olemassaolon oikeutuksen todistaminen. Erään lehden jutun mukaan aluekehitys vaatii liitot. Mikä aluekehitys? Etelä-Pohjanmaa on maakunnista yksi heikoimpia.
Kunnat pystyvät hoitamaan omien etujen ajamisen liittoja paremmin. Toiseksi maakunnan eri kunnilla on eri intressit eikä liitto pysty ajamaan kaikkien etuja pyllistämättä toisaalle. Liitot voi lakkauttaa- Anonyymi00006
Lappu ovelle. Liitto käytännössä hidastaa kehitystä.
- Anonyymi00007
Tätä maakuntaliittoa minäkin olen miettinyt lähes taukoomatta jo vuosikausia.
Saunassa en, olin klinunpesu päällimmäisenä mieles.- Anonyymi00009
Minä mietin kans klinua koko ajan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä mietin kans klinua koko ajan.
Jonkun toisen klinua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564