Trump tilitti Natosta Ruttelle: ”Meidät petettiin”
Presidentti haukkui liittolaiset ja kehui Mark Ruttea.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump kritisoi jälleen Naton toimintaa. Hän tapasi Naton pääsihteerin Mark Rutten Valkoisessa talossa keskiviikkona.
– He eivät ole olleet kovin kivoja meille viimeaikaisessa yhteenotossa, Trump sanoi uutistoimisto AP:n mukaan.
Trump on kritisoinut Nato-liittolaisia kovin sanoin passiivisuudesta Iranin sodassa. Nato-maat eivät ole rientäneet Trumpin tueksi Iranissa.
Reutersin mukaan Trump mainitsi erikseen olevansa pettynyt Britanniaan, Italiaan, Saksaan ja Espanjaan. Puolaa hän sen sijaan kehui.
– Olkaa lojaaleja, Trump neuvoi liittolaisia siitä, miten korjata välit Yhdysvaltoihin.
– Emme tarvitse heidän rahojaan, emme tarvitse mitään. Meillä on maailman vahvimmat asevoimat. Mutta tahtoisin vain lojaaliutta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012100701.html
Nato petti USAn
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Odotetaan vaan ihan rauhassa, että Trumppi kuolla kupsahtaa tai siirtyy syrjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566