Näin Suoraselkä ja kepu päättivät . Marinin hallituksen tekemä SOTE kaatuu joka nurkasta.
Ambulanssi siirtyy alavuurelle
11
455
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turha syyttää Marinia koska Keskustalaiset Sipilän johdolla halusivat nämä "leveät hartiat".
- Anonyymi00002
Oulun seudulla ihmiset vihaisia kun persut lakkautti Pohteen ambulanssit äänestysvalinnallaan. Ei taida persut nousta eduskuntaan.
- Anonyymi00009
Miten voisivatkaan nousta jos jo siellä ovat. Jos eivät saa kansanedustajia kyseessä on putoaminen, tollo.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten voisivatkaan nousta jos jo siellä ovat. Jos eivät saa kansanedustajia kyseessä on putoaminen, tollo.
Ihan hyvä ragebaitti, annan arvosanaksi 0/10
- Anonyymi00003
Sori hallitukseen 🤣 Meni vähän sekasin nää kaksi puoluetta kaiketi
- Anonyymi00004
Täällä oli Ähtärin ja kepun malli.
- Anonyymi00005
Kepu on aluevaltuuston ylivoimaisesti suurin puolue , nyt Kepuja puree oma koira.
- Anonyymi00006
Niin tekee.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin tekee.
Kepu on keskittämisen lumoava voima. Nyt Koivusaari Kepun ehdokas lupaa stoppia keskittämisen tielle
On Alavuden ja tämän seutukunnan vetovoimainen ehdokas - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kepu on keskittämisen lumoava voima. Nyt Koivusaari Kepun ehdokas lupaa stoppia keskittämisen tielle
On Alavuden ja tämän seutukunnan vetovoimainen ehdokasKepu on aina kepu!
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
On Alavuden ja tämän seutukunnan vetovoimainen ehdokasOlisi todella toivottavaa, että olisi joku hyvä ehdokas tulevissa vaaleissa. Tuon yhden tuholaisen ja vastuunpakoilijan osalta näytöt on annettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477