Media oikein sota kiimassa julistaa, miten Ukraina on taas hyökännyt sinne ja tänne.
Ympäristö katastrofin aiheuttamaa öljyjalostamo iskua oikein juhlitaan mediassa. Tuo ympäristötuhoja näkyy myöhemmin myös Suomessa ja sen vesistössä. Miten sairas pitää olla, että juhlii tällaista? Sodassa ei ole voittajia, on vain häviäjiä. Sotaa ihannoivat ovat pikkupojan tasolle jääneitä tyyppejä.
Hyvin on ihmiset aivopesty ihannoimaan sotaa
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Tämä yksinkertaisesti osoittaa koko maailmalle Suomen todellisen sivilisaatiotason.
- Anonyymi00002
"demari"-koirakin huutaa nyt ydinaseita suomeen, vaikka oli 80-luvulla marssimassa niitä vastaan !
t. haans. sea - Anonyymi00003
Perussuomalainen puheenjohtajatentissä Purran sijaisena toiminut Vigelius puhui Venäjästä jo vihollisena. Niin sotahulluja puolueessa ollaan.
- Anonyymi00004
Samat sodan ihannoijat ulisee siitä, jos autosta tuprahtaa mitätön määrä sauhua. Kyllä näkee, että he ovat poliitikkojen ja armeijoiden puolella tavallista ihmistä vastaan.
- Anonyymi00005
Jos yleisö haluaa miellyttävän valheen ja on valmis maksamaan siitä, mediahuorat tarjoavat heille juuri niitä suullisia palveluita, jotka tuottavat tuloja. Mutta niin kutsutut "asiantuntijat" ovat usein hyvin tietoisia siitä, että he vain paskovat ihmisten päähän. Ei mitään henkilökohtaista, vain bisnestä. Mutta sotapropagandan kuluttaja uskoo vilpittömästi kyynisten huorien kuvaamaan maailman totuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560