Siitä koituu vain harmia ja paljon kuluja.
Tosi mies ei lapsia suomeen väsää.
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minkäs takia niitä pitäisi tehdä vttuiltavaksi ja kiusattavaksi. Antaa vaan omasta mielestään valioväen tehdä kakarat. Tulee riittävän hyviä.
- Anonyymi00003
Värilliset ja mamut lisääntyvät Suomessa
suotuisissa olosuhteissa ( niin he ajattelevat)
ja koska siitä maksetaan.
Eihän sen lapsen mahdollisuudet
ole sen paremmat, vaikka niin luulevat. - Anonyymi00005
Sellainen on siis "TOSIMIES" !!!
- Anonyymi00006
Sellaiselta mieheltä joutaakin pallit pölkylle.
Minä hoitelen homman sunkin puolesta. - Anonyymi00007
Kun on itse saanut kokea Suomessa elämän lapsesta aikuiseksi, niin sitä samaa kiusaamista ei tahdo lapsille.
- Anonyymi00009
Se on suuri riski koko lapsuus ja piina jatkuu läpi elämän kuitenkin.
- Anonyymi00008
Parempi vaan mahdollisimman paljon että meille köyhille tukevat lapsi lisät siittä
- Anonyymi00010
Sodassa voitas ainakin pistää kaikki lapsettomat ekana eturintamaan. Melko samantekevää kuolevatko.
- Anonyymi00011
Sodassa ei erotella. Sinne vaan järjestyksessä.
- Anonyymi00012
paskapuhetta
en-usko
siis mi-kä on tosi-asialli-ista se ett-ä suomea vaivaa heik-ko syntyvyys
sik-si kesäl-lä on nussi-ttava paljon
lu-valla ei väki-sin
suo-mi on täytettäv-ä aviotto-milla lapsill-a
kos-ka ainoast-aan aviottomist-a lapsista kasva-a aikuisi-na itsen-äisiä
eik-ä kermap-erse vässy-köitä
rumi-a lapsia ei saa teh-dä
ne sellai-set täytyy-kin sitten myydä pois tanskaan Tanskalais-ten pe-dofiii-pariskunti-en leikkikaluik-si
hihihi
Silja, Y-le kein-oälybo-tti - Anonyymi00013
Jos miehet alkaisivat varomaan siemeniensä tehokylvöä pikku hiprakassa baari-illan päätteeksi, niin se riistäisi monelta tarkoituksenhakuiselta baariruusulta tulevaisuuden ja vahingonlaukauksensa elättäjän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492