Vornanen?

Anonyymi-ap

Kuka ja mikä on Riitta Vornanen, liittyy Wille Rydmanin päättämiin avustuksiin?

14

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

      Puoluetoverin tytär. Rydman hieman jeesasi, veronmaksjien rahoja ei tarvinnut säästellä.

    • Anonyymi00005

      TÄmä taisi ollakin juttua että vornasen puolisolleko tukia ja persu siis, . . kuvio hahmottuu..

    • Anonyymi00006

      Minäpä tiedän mutta tavaustaidottomille sitä ei kehtoo kertoa kun se lukee selvällä suomenkielelläkin netissä ja uutisissa,,,

    • Anonyymi00007

      Loistavaa kun paljastuu mitä ne oikeasti tekee

      rikas persu sisäpiiri puolisoineen saa tukia

      ja vanhusten ja vähäosaisten tuet ennestään leikattu

      oikeaa hirviö 88 hh hommaa..

    • Anonyymi00008

      Korruptiota.

      • Anonyymi00009

        Jos on totta että Rydman henkilökohtaisesti myöntänyt puoluetoveri Vornasen tyttärelle/vaimolle yli puoli miljoonaa euroa tutkimushankkeelle niin taitaapi olla entinen ministeri ennen ensi viikon loppua.

        Olisi pitänyt jäävätä itsensä ja muutenkin eikö tuo ole poikkeuksellista että yksittäisiä tutkimushankkeita ministeri päättää mitkä saa rahoitusta ja mitkä ei?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jos on totta että Rydman henkilökohtaisesti myöntänyt puoluetoveri Vornasen tyttärelle/vaimolle yli puoli miljoonaa euroa tutkimushankkeelle niin taitaapi olla entinen ministeri ennen ensi viikon loppua.

        Olisi pitänyt jäävätä itsensä ja muutenkin eikö tuo ole poikkeuksellista että yksittäisiä tutkimushankkeita ministeri päättää mitkä saa rahoitusta ja mitkä ei?

        Poikkeuksellista ei ole persuissa mikään mikä normaali-ihmisillä olisi poikkeuksellista.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jos on totta että Rydman henkilökohtaisesti myöntänyt puoluetoveri Vornasen tyttärelle/vaimolle yli puoli miljoonaa euroa tutkimushankkeelle niin taitaapi olla entinen ministeri ennen ensi viikon loppua.

        Olisi pitänyt jäävätä itsensä ja muutenkin eikö tuo ole poikkeuksellista että yksittäisiä tutkimushankkeita ministeri päättää mitkä saa rahoitusta ja mitkä ei?

        Persuuttimet: RAHAA ON, omalle sisäpiirille


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Poikkeuksellista ei ole persuissa mikään mikä normaali-ihmisillä olisi poikkeuksellista.

        Aika Unkarin Orbanilainen meininki ministerillä sitten.


    • Anonyymi00013

      Riitta Vornanen
      Professori

      Professori, Yhteiskuntatieteiden laitos

      Yhteiskuntatieteiden laitos, Yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunta

      • Anonyymi00014

        Se on tuo professori sellainen titteli, joka saa eräät tuntemani persut milloin raivon , milloin ihastuksen valtaan.
        Kun joku mikä lie professori sanoo jotain persulle mieluisaa, jopa onkin professori viisas. Sitten kun joku mikä lie professori sanoo jotain persulle epämieluisaa, jopa alkaakin persu vähätellä, että kuinka helposti sitä professorin tittelin saa?
        Itsellään noilla persuilla ei ole kuin suuret luulot itsestään ja tuulen huuhtoma perse.
        Mutta "meidän Riikka" on kuulemma maisteri, se on kova meriitti persujen keskuudessa, mutta muut maisterit ei ole mistään kotoisin, jos ne ei puhu persuille mieluisia asioita.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Se on tuo professori sellainen titteli, joka saa eräät tuntemani persut milloin raivon , milloin ihastuksen valtaan.
        Kun joku mikä lie professori sanoo jotain persulle mieluisaa, jopa onkin professori viisas. Sitten kun joku mikä lie professori sanoo jotain persulle epämieluisaa, jopa alkaakin persu vähätellä, että kuinka helposti sitä professorin tittelin saa?
        Itsellään noilla persuilla ei ole kuin suuret luulot itsestään ja tuulen huuhtoma perse.
        Mutta "meidän Riikka" on kuulemma maisteri, se on kova meriitti persujen keskuudessa, mutta muut maisterit ei ole mistään kotoisin, jos ne ei puhu persuille mieluisia asioita.

        Halla-ahon tohtoriutta persukannattajat myös mainostaa. Mestari on sentään tohtori.
        Niin oli Mengelekin jonkun lajin tohtori.

        Mikä tohtori tuo Halla--aho omuuten on, slaavilaisten kirkkokielten tohtoriko? Ja vihtorihan se on myös, kun loisii anoppinsa asunnossa? Eikö sellaista vävyä sanota vihtoriksi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe