Kauhavalla on kaikki komiaa.Tehkääpä perässä,taitaa jäädä tekemättä.
Komiat suviseurat
20
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka vittu menee jonnekin suviseuroihin?
- Anonyymi00002
84000 menöö.Komiaa!
- Anonyymi00003
Sari saa kuunnella kotonaan. Hän on onnellisessa asemassa.
- Anonyymi00004
Suviseurojen tuotto kaupungille noin 2 miljoonaa. Puolet lappajärveläisistäkin vierailee siellä. Huomaa kun kylällä on niin hiljaista.
- Anonyymi00005
Ainut paikka näillä "hoodeilla" missä saa piparia 😂
- Anonyymi00006
Mun puolesta joutaisivat jonnekkin huusenkuuseen, ei tuota mölötystä jaksaisi yhtään kuunnella.
- Anonyymi00007
Harmi. Toi väkimäärä kyl jossain tuntuu. Avoimin mielin tapahtumaa kohtaan. Ikävä et näitä pillittäjiä löytyy.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Harmi. Toi väkimäärä kyl jossain tuntuu. Avoimin mielin tapahtumaa kohtaan. Ikävä et näitä pillittäjiä löytyy.
Onneksi ei tuu oville kuin jehovat.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Harmi. Toi väkimäärä kyl jossain tuntuu. Avoimin mielin tapahtumaa kohtaan. Ikävä et näitä pillittäjiä löytyy.
Eihän nämä ihmiset lähde avoimin mielin esim baarikierrokselle,miksi meidän pitäisi sinne mennä? Huh huh
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Harmi. Toi väkimäärä kyl jossain tuntuu. Avoimin mielin tapahtumaa kohtaan. Ikävä et näitä pillittäjiä löytyy.
Vai avoimin mielin, tuosta sakista avomielisyys on todella kaukana, ei kiitos.
Järjestäkööt kekkereitänsä jos se heidät onnelliseksi tekee, mutta veisivät tuon tekopyhään paatoksensa sellaiseen paikkaan missä kenenkään ulkopuolisen ei tarvitsisi vasten omaa tahtoaan siihen olla millään lailla kosketuksissa.
- Anonyymi00009
Kauhavahan ei Suviseuroista ole vastuussa mitenkään.
- Anonyymi00012
Vuoden 2026 Kauhavan Suviseurojen tunnuslause on ”Herra, tässä on meidän hyvä olla” (Matt. 17:4).
Tämä pitää paikkansa, näyttää Lappajärveltä olevan paljon kävijöitä. Kannattaa käydä, kun on nyt aivan vieressä. Useimmat ovat yllättyneet positiivisesti - Anonyymi00013
Kuka vuonna 2026 edes uskoo johonkin satuolentoon joka asustelee pilven päällä?
- Anonyymi00015
Uskomme Jeesukseen, Vapahtajamme, joka sovitti syntimme mahdollistaen iankaikkisen elämän Häneen uskoville.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Uskomme Jeesukseen, Vapahtajamme, joka sovitti syntimme mahdollistaen iankaikkisen elämän Häneen uskoville.
Joo ja sen varjolla saakin sitten harjoittaa vaikka ja mitä, tekopyhyys on ihmiskunnan pahin vitsaus.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo ja sen varjolla saakin sitten harjoittaa vaikka ja mitä, tekopyhyys on ihmiskunnan pahin vitsaus.
Totta. Illalla kädet ristiin niin aamulla olet uusi ihminen. Ihan sama mitä pahaa ja iljettävää olisit tehnyt.
- Anonyymi00014
Koko Lappajärvi tuloo pian Kauhavalle!
- Anonyymi00016
Jotkut yrittää olla koviksia ja pilkata seuraväkeä.
- Anonyymi00019UUSI
Onko Lappajärvellä vielä paljon idiootteja?
- Anonyymi00020UUSI
Vain ne,jotka vastustaa Kauhava-liitosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522