Jo on aikoihin eletty,suvivirsikö se riivaa jotain henkilöä..
Siilä haluaa vain tuoda tyhmyytensä esille..Voi polosta
Suvivirren häämästys
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Suvivirsi on Herran ylistämistä. Älkää väheksykö kristinuskoa. Siitä ei hyvää seuraa.
- Anonyymi00002
Ei oo kaikki muumit laaksossa...
- Anonyymi00003
Lasuhan tuosta pitäisi tehdä. Miksei anna lapsen olla samanikäisten joukossa, ei kai kenenkään mieli järky mielestään väärästä tai vaikka rumasta sanasta. Isä tekee hallaa lapsen kehitykselle eristämällä ja rajaamalla sosiaalista ympäristöä.
Vai sekosiko isukin pää kouluaikanaan Suvivirrestä? Kärsikö jotenkin siitä??
Isukin pitäisi laittaa piltti tynnyriin ja mennä itse perässä. - Anonyymi00004
Aikune ihmine ja viittii itkee tollasesta pikku asiasta. Ei mahu järkeen.
- Anonyymi00005
Sen kuulemisesta pitää saada korvauksia .
- Anonyymi00006
Kuka maksaa korvauksia jos matkustaa junalla hesasta pohjoiseen lomaviikolla ja kuuntelee pakosta koko matkan veetä ja peetä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466