Ihmiset ymmärtäisivät sen lahjan joka on Jeesuksessa ihmiskunnalle annettu. Jeesus on, ristiinnaulittuna ja Jumalan hylkäämänä, meidän ihmisten taivaaseen lunastamisen hinta.
Tituskirje 2:11-14 FB38
[11] Sillä Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille [12] ja kasvattaa meitä, että me, hyljäten jumalattomuuden ja maailmalliset himot, eläisimme siveästi ja vanhurskaasti ja jumalisesti nykyisessä maailmanajassa, [13] odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä, [14] hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.
Tämä pelastava sanona ei kuitenkaan pelasta jokaista, vain siihen uskovat:
1. Korinttilaiskirje 1:21 FB38
[21] Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
1. Korinttilaiskirje 1:18 FB38
[18] Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
1. Korinttilaiskirje 1:23-24 FB38
[23] me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus, [24] mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
1. Timoteuskirje 2:1-7 FB38
[1] Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, [2] kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. [3] Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, [4] joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden. [5] Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, [6] joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, [7] ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu — minä puhun totta, en valhettele — pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.
2. Korinttilaiskirje 5:19 FB38
[19] Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
Korkein, herrain Herra, uhrasi itsensä, että me ihmiset saisimme elää hänelle ja päästä siitä tuomiosta, joka syntisille oikeudenmukaisesti kuuluu, ja että saisimme aina olla hänen läsnäolossaan.
Netissä ja muutenkin on vuosien saatossa ollut paljon kiistelyä siitä onko tämä sanoma totta. Mutta mikään ei lopulta vakuuta niitä ihmisiä, joille se on hullutus. He kieltäytyvät Jeesuksen Herraudesta ja hänen lunastustyön vastaanottamisesta. Kyse ei ole siitä, etteikö Raamattu olisi totta, vaan siitä, että koko sanoma on heistä sellainen, jota he eivät halua ottaa vastaan tai edes harkita, että se voisi olla totta. Se on heistä turha ja tyhjän veroinen.
2. Korinttilaiskirje 6:1 FB38
[1] Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi.
Toivoisin että kaikki
22
55
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Ihminen hakkasi jumalan pojan ristille, ja vuosituhansien saatossa mentaaliakrobatisoitujen tekstien tulos on se, että jumala hylkäsi poikansa. Mahdollisimman kivulias ja pitkä kuolema koko ihmiskunnalle kiitos.
- Anonyymi00002
Minä en tiedä, eikä minua kiinnosta
- Anonyymi00022UUSI
Et näytä ymmärtävän miksi Jumala niin teki. Etsi vastaus Raamatusta.
Kiitos Jumalalle ❤️
- Anonyymi00003
aku ankka pelastaa kaikki , kun antaa viimeisellä tuomiolla sulan sydäntä vastaan
- Anonyymi00004UUSI
Sanoit" ristiinnaulittuna ja Jumalan hylkäämänä" eikö ollut teidän mielestä itse Jumala. Hylkäsi siis itsensä 🤔🤔
- Anonyymi00008UUSI
Se jeesus ei ole mikän Jumala mutta Allah on.
- Anonyymi00005UUSI
Kun vaan itse ymmärrätte ettei kukaan kuole toisten puolesta eikö se olisi epaoikeuden mukaista?. Miksi sitten Jeesus varoittaa, että ihmisten on annettava tuomiopäivänä tili jokaisesta turhasta sanasta, jonka he ovat puhuneet. Eikö olekaan synnit annettu anteeksi kun sanoistakin tulee tiliä?
Voi voi🤔🤔- Anonyymi00006UUSI
Kaikki muut synnit, sotarikokista pankkiryöstöön sovitetaan ristillä, mutta toisten ihmisten herjaamista ei. Siitä joutuu tilille mitä on puhunut huolimatta Jeesuksen veren vuodattamisesta ja jokainen sana punnitaan.
Se se vain saattaa olla, kun se kieli on kuin laivan peräsin, pieni peräsin ohjaa suurta laivaa ja samoin kieli ohjaa niin suuria asioita. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki muut synnit, sotarikokista pankkiryöstöön sovitetaan ristillä, mutta toisten ihmisten herjaamista ei. Siitä joutuu tilille mitä on puhunut huolimatta Jeesuksen veren vuodattamisesta ja jokainen sana punnitaan.
Se se vain saattaa olla, kun se kieli on kuin laivan peräsin, pieni peräsin ohjaa suurta laivaa ja samoin kieli ohjaa niin suuria asioita.Siis kristityt harrastavat terrorismia sen takia. 🤣🤣🤣 Mielestäsi
Jeesuksen kuolema ristillä poistaa maallista rikosoikeudellista vastuuta ja korvaa rangaistuksia. 😅😅😅😅 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se se vain saattaa olla, kun se kieli on kuin laivan peräsin, pieni peräsin ohjaa suurta laivaa ja samoin kieli ohjaa niin suuria asioita.Miksi sitten olette kovia haukkumaan muita
- Anonyymi00007UUSI
No sinähän sen narsisti homon tunnet kun noin paljon siitä runkku opesta kirjailet.Kuule jeesuus on sairain tyyppi jonka oon koskaan nähnyt.Se munapää on terrorisoinnut minun elämää 5v.lähtien eli 55v.Minä sanon että jos ihmiset tietäisivät mitä jeesus on minulle tehnyt tai teettänyt niin kirkoissa ei kävisi enää kukaa. Älä ylistä sitä paska jeesusta kun ET sitä tunne!!!!!!!! Minun neuvo kaikille tämän textin lukioille on että,EROTKAA KIRKOISTA ja ottakaa oppinne vaikka Buddhan texteistä.Pedofiili homo se jeesus on ja vielä paljon pahempaa kun mitä sinä lukia voit edes käsittää.
- Anonyymi00009UUSI
Juu,isänsä poika se jeesus.Kaksimaanainen sinisilmäinen valehtelia ja kaiken kukkuraksi tyhmä kun saapas.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juu,isänsä poika se jeesus.Kaksimaanainen sinisilmäinen valehtelia ja kaiken kukkuraksi tyhmä kun saapas.
Mulle syötti siemennestettä omalla kämmenellään kun olin alakoulu ikäinen.Lieneekö äitinsä peruja kun se on katollisen kirkon vetonaula ja kaikki tietää mitä katollisessa kirkoissa tapahtuu kun rypevät pedofiili skadaateissa.Viimesen 70v.pelkästään Raskassa 300000 raiskaus tapausta ja mun tapauksesta on 55v.Ja tapahtui Jyväskylän maalaiskunnassa -70 luvun alussa.Erotaa kirkoistanne hyvä Suoman kansa ja avatkaa ymmärryksenne,kiitos kun luit.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
kova on valehtelemaan se sinisilmäinen
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mulle syötti siemennestettä omalla kämmenellään kun olin alakoulu ikäinen.Lieneekö äitinsä peruja kun se on katollisen kirkon vetonaula ja kaikki tietää mitä katollisessa kirkoissa tapahtuu kun rypevät pedofiili skadaateissa.Viimesen 70v.pelkästään Raskassa 300000 raiskaus tapausta ja mun tapauksesta on 55v.Ja tapahtui Jyväskylän maalaiskunnassa -70 luvun alussa.Erotaa kirkoistanne hyvä Suoman kansa ja avatkaa ymmärryksenne,kiitos kun luit.
Oikein teit kun erosit . Paska uskonto on. Tekopyhiä täynnä.
- Anonyymi00019UUSI
Oho! Sinäkö oot tavannut Jeesuksen? Älä palikka puhu Paskaa. Vielä tapaat Hänet..ja sääliksi käy sinua.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä nyt kerto enempää itsestäsi. Ketään ei kiinnosta.
- Anonyymi00013UUSI
Mistä lahjasta puhut
Psalmit 137:9: ”Onnellinen se, joka tarttuu sinun lapsiisi ja murskaa ne kallioon!”
Eikö nämä ole teidän jesuksen sanat. Älkää jauhatko vanhasta testamentista repliikkejä koska jos kerran väitätte että hän on Jumala niin sanat ovat hänen.- Anonyymi00014UUSI
Eikä siihen jää
1. Samuelin kirja 15:3: ”Mene siis ja lyö
Amalekia, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; älä säästä heitä, vaan surmaa sekä miehet että naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit
- Anonyymi00017UUSI
Kristillisten kirkkojen sisällä ilmennyt lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ja sen salailu on yksi nykyhistorian laajimmista instituutioiden kriiseistä, joka on murentanut syvästi kirkkojen moraalista auktoriteettia. Ongelma koskettaa useita eri kirkkokuntia, mutta se on nousut voimakkaimmin esiin katolisessa kirkossa laajojen kansainvälisten raporttien vuoksi.
Lähde :Vartija - Anonyymi00018UUSI
Paska uskonto
- Anonyymi00021UUSI
On surullista lukea kuinka täällä on kommentteja kuinka Jeesusta ja Jumalaa pilkataan.
Nämä kaikki on kirjoitettu Raamattuun että näin tulee asiat menemään joten Raamattua ja Jumalan profeetoille kerrotut asiat vaan täyttyy.
Meillä ei ole muuta turvaa kun Jumala, Kaikkivaltias , Kiitos siitä.
Säälin oikeasti teitä jotka pilkkaatte 😥 Ja säälin etenkin sitä missä iäisyytenne joudutte viettämään. Hirvittää jo mutta itse kukin valitsee tiensä.
Onneksi itselläni on turva..pelastus..Kaikkivaltias Jumala ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397