Siis naamakirjassa. Ja sitten sanoo täällä, ettei kannata suvivirsikärkeä vapareille. Pitääkö Jori ihmisiä aivan tyhminä vai eikö se tajua, miten sekavasti se toimii?
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Poru-kalle Ojala ( = jos allah suo, espanjaa) tulee vielä symboliksi Valiitolle, tuhkanviskauswoketta ja poru kalle
- Anonyymi00002
Ojala siis kiittää Espoon kaupunginvaltuuston puheenjohtajan lausuntoa Iltalehdelle.
- Anonyymi00003
Ei kokoomus ota Ojalaa ehdokkaaksi siitä tulisi fiasko, johtaja häpeää Ojalan kiitoksia eli ohittaa
- Anonyymi00004
Hiphei ja hurraa! Ei maa kaadu siihen, että enemmistö luovuttaa ja antaa periksi valituksille, nälvinnälle, ivailulle ja muille vapaa-ajattelun lieveilmiöille. Se on tieteellistä maailmankuvaa, iloitkaamme siitä! Ensi vuonna ilman Suvivirttä ja maailma on paljon parempi paikka!🥴☀️🍓
- Anonyymi00005
En seuraa lässyuutisa enkä ole hesarin tms tilaaja (ollut yli 10 vuoteen) mutta mielikuva
on ojalacasesta että media kirjoittaa otsikkoihin
perheenisä vastustaa virttä ...
eli ikäänkuin maalaa vuosia aggressiivista kampanjaa käyneen valiittolaisen
"perheenisäksi" eli naamiointia tyyliin
Perheenisä Halla-aho johtaa eduskuntaa ja käymme vierailemassa seuraamassa monilapsisen
perheen arkea jne - Anonyymi00006
Jori jo hehkuttaa, että Suvivirsi vaihtuu kouluissa ns. Suvilauluun. Eli taitaa kaikesta huolimatta sittenkin olla kyse siitä, että Suvivirrestä päästäisiin eroon, vaikka miten muuta väitettäisiin. Tietysti kaikesta uskonnosta eroon pääsy on se päätavoite.
- Anonyymi00007
Jori pelaa kaksinaamaista peliä.
- Anonyymi00009
Jorikin kannattaa Ojalaa. Oikeasti.
- Anonyymi00011
Laulakaamme SUVIVIRTTÄ joka kevät kouluissa ja nauttikaamme Luojan antamasta ihanast keväästä ja tulevasta kesästä joka vuosi!
Aiheuttaako SUVIVIRSI tunnon tuskia syntisille, kun niin mkiihleästi sitä ajavat alas??????
Antakaa vilpittömien ihmiste nauttia Suvivirren ihanuudesta, maan ihmisistä kuitenkin on suurin osa sellaisia, jotka ottavat tuon virren ilolla vastaan!
Se ON KEVÄÄN MERKKI JA KESÄN TULON MERKKI!!
- Anonyymi00010
En ole ihan varma
Ojalan ja Räikkäsen nousu ajaa Msaloa ahtaalle?
O ja R eivät ole puolueiden suitsittavissa
joten ne ovat odottamattomia?- Anonyymi00012
Mäntysalo mukautuu kaikkeen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mäntysalo mukautuu kaikkeen.
Näin on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556