Tämän päivän paikallislehdessä lisätietoja.
En tullut käyneeksi kertaakaan ravintolassa, syystä että en tykkää intialaisesta ruuasta ja mausteista.
Olisikohan tuo ravintola pärjännyt, jos olisi sijainnut ihan ydinkeskustassa.?
Intialainen ravintola juna-asemalla lopettaa
10
461
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ei mainostamatta kukaan löydä tuollaista paikkaa. Sitten ihmetellään, ettei palveluita käytetä, kun ei edes tiedetä niiden olemassaoloa.
- Anonyymi00002
Kerran kävin ja ruoka oli hyvää. Wolt- kuskit kävivät jatkuvana virtana eli kyllä se ruoka meni kaupaksi.
Outoa, että jätejuttuihin kaatui sekin yritys. - Anonyymi00003
Hyvä niin. Menkööt vinkuintiaan takaisin.
- Anonyymi00004
Intialaiset sotkee paikat
- Anonyymi00005
Nyt kuulemma sama yrittää businesta louhenkadulla, Aroma...
- Anonyymi00008
Max. kusetus ja kuppaus.
- Anonyymi00006
Kajaaniin ovat avanneet intialaisen ravintolan. Tänne jättivät ylitäydet roskalaatikot.
- Anonyymi00009
Mten tää on mahdollista? Jätetään vuokria maksamatta ja roskat rojottamaan ja uus ravintola pystyyn?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mten tää on mahdollista? Jätetään vuokria maksamatta ja roskat rojottamaan ja uus ravintola pystyyn?
Ihan normaalia toimintaa Intiassa 👳♂️
- Anonyymi00007
Onko currycanaa 🐔 valikoimassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601246- 861150
- 721078
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861043- 93907
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.36879- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662