Halukasta suihin ottajaa etsin.

Anonyymi-ap

Siisti terve kalu kaipaa imijää vaikka tänään.
Kaluni noin 17/4 siisti terska ja seisoo hyvin.
Hämeenlinnassa motarin levähdys alueella voitais tavata. Bi ukm

101

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Voi vitsi kun olisit lähempänä Tuusulaa niin haluja olisi ensimmäistä kertaa kokeilla miltä tuntuisi ottaa suuhun samankokoinen kulli kuin itselläkin on ; ) t. Vanhempi ukm

• Anonyymi00003

Voisin ajella vastaan vaikka Hyvinkäälle. Terv. Bi ukm 60+

• Anonyymi00004

Käytkö Lahdessa annan hyvän suuhoidon, voin naidakkin sua halutessa. Kookas homo oon 188 103 18/4 terve myös.

• Anonyymi00005

Korjaan painoni 113 tuli virhe lyönti. T. Homo mies

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Korjaan painoni 113 tuli virhe lyönti. T. Homo mies

Oispa upeeta olla sun psntavana allasi👍

• Anonyymi00008

Hyvän kokoinen suuhun sun kalu. M 68v

• Anonyymi00011

Lammilla imen, BIM60LAMMI

• Anonyymi00013

Onko sulla auto käytössä. Tulisit vähän matkaa vastaan, tuun Hyvinkään takaa itse. T. Bi ukm 60+

• Anonyymi00012

Hyi saatana.

• 50-vuotias biseksuaalimies on valmis tapaamaan sinut

• Anonyymi00014

Missä päin oot. T. Ap bi ukm

• Anonyymi00015

Iltaa Alenn. Mistä päin olet. T. Bi ukm

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Iltaa Alenn. Mistä päin olet. T. Bi ukm

Moi. Olen Humppilasta. Jos haluat, voin mennä Hämeenlinnaan.

• Anonyymi00017
        Alenn kirjoitti:

Moi. Olen Humppilasta. Jos haluat, voin mennä Hämeenlinnaan.

Sopisi minulle! Minkälainen aikataulu sulla.
        Tykkäät ottaa suihin rauhassa, kuten kerroin avauksessa. T. Bi ukm

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Sopisi minulle! Minkälainen aikataulu sulla.
        Tykkäät ottaa suihin rauhassa, kuten kerroin avauksessa. T. Bi ukm

Valitettavasti minulla ei ole aikaa tällä viikolla. Voimme suunnitella ensi viikkoa.

• Anonyymi00024
        Alenn kirjoitti:

Valitettavasti minulla ei ole aikaa tällä viikolla. Voimme suunnitella ensi viikkoa.

Iltapäivä kävisi tai ilta kunhan varmistetaan aamusta, joudu kumpikaan ajaa turhaan hämeenlinnaan. Aulankollahan hyviä parkkeja ja maastoja. T. Bi ukm

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Iltapäivä kävisi tai ilta kunhan varmistetaan aamusta, joudu kumpikaan ajaa turhaan hämeenlinnaan. Aulankollahan hyviä parkkeja ja maastoja. T. Bi ukm

Jos mahdollista, laitathan minulle Kikin tai WhatsAppin yhteystietoja.

• Anonyymi00068
        Alenn kirjoitti:

Jos mahdollista, laitathan minulle Kikin tai WhatsAppin yhteystietoja.

Sory! Mitään uskalla laittaa tänne, ehdottaisin kun tulet Hmeenlinnaan käymään, tavataan sovitussa paikassa. Tulen 100 varmasti tapaamiseen, saat silloin kaikki tietoni en puuhaile anonyymisti kasvotusten. T. Bi ukm 60+

• Anonyymi00016

Ikinä ytimessä? Kiinnostais antaa ja ottaa. Sais myös panna. T. Ym

• Anonyymi00018

Tarkennan. Olen bi mies. Täysin kokematon realimaailmassa. Halut on kovat.
        Pääkaupunkiseutu.
        Ym

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tarkennan. Olen bi mies. Täysin kokematon realimaailmassa. Halut on kovat.
        Pääkaupunkiseutu.
        Ym

Itsellä vähän kokemusta vuosien takaa, tuntui tosi hyvälle olla miehen kanssa. Myös bi olen pitää vain uskaltaa antautua nautinnolle, tietenkin vastapuolen oltava jalat maassa ja terveys kunnossa. T. Bi ukm

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Itsellä vähän kokemusta vuosien takaa, tuntui tosi hyvälle olla miehen kanssa. Myös bi olen pitää vain uskaltaa antautua nautinnolle, tietenkin vastapuolen oltava jalat maassa ja terveys kunnossa. T. Bi ukm

Terveys on kunnossa. Pitkä, uskollinen avioliitto, ilman syrjähyppyjä. Nyt ollut vuosia ilman seksiä. Yksin olen ollut aktiivinen. Aina ollut bi-menttaliteetti, nyt kiinostaisi jo fyysiset kokemukset. Kyrpä ei ole jättiläinen, kroppa on kunnossa ja anaalia olen harjoittanut.
        Kaikki asetelmat kiinnostaa.
        Ym

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Terveys on kunnossa. Pitkä, uskollinen avioliitto, ilman syrjähyppyjä. Nyt ollut vuosia ilman seksiä. Yksin olen ollut aktiivinen. Aina ollut bi-menttaliteetti, nyt kiinostaisi jo fyysiset kokemukset. Kyrpä ei ole jättiläinen, kroppa on kunnossa ja anaalia olen harjoittanut.
        Kaikki asetelmat kiinnostaa.
        Ym

Samoin vaimo paloi loppuun työ uupumuksen vuoksi 11 vuotta sitten, seksi loppui kuin seinään. Harkitsin aluksi jopa eroa, tulin järkiini kun kaikki muuten kunnossa. Tällä hetkellä naiset oikeesti enää kiinnosta, kun löytäis vaki miehen jonka kanssa saisi rakastella ja yhtyä molemmat toisiinsa. T. Bi ukm

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Samoin vaimo paloi loppuun työ uupumuksen vuoksi 11 vuotta sitten, seksi loppui kuin seinään. Harkitsin aluksi jopa eroa, tulin järkiini kun kaikki muuten kunnossa. Tällä hetkellä naiset oikeesti enää kiinnosta, kun löytäis vaki miehen jonka kanssa saisi rakastella ja yhtyä molemmat toisiinsa. T. Bi ukm

Meillä ollaan selkeesti kohti eroa. Naiset kiinnostaa mua todella paljon, niin kuin myös miehet. Haluaisin kokemuksia miehen kanssa. En ole enää mikään poikanen ja en halua tuhlata enää aikaa.
        Tosiaan kaikki asetelmat kiinnostaa, mutta ykkösenä olisi kyllä saada tulla pannuksi.
        Kerro sun aikaisemmista kokemuksista miesten kanssa.
        Ym

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Meillä ollaan selkeesti kohti eroa. Naiset kiinnostaa mua todella paljon, niin kuin myös miehet. Haluaisin kokemuksia miehen kanssa. En ole enää mikään poikanen ja en halua tuhlata enää aikaa.
        Tosiaan kaikki asetelmat kiinnostaa, mutta ykkösenä olisi kyllä saada tulla pannuksi.
        Kerro sun aikaisemmista kokemuksista miesten kanssa.
        Ym

Kävin työmatkalla hesassa samalla hierojalla säännöllisesti, aloin kiihottuu hänen käsistään joka kerta enemmän. Tietysti tunsimme toisemme paremmin, kerran sitten pystynyt pitää seisokkia kurissa. Tämä hieroja keskittyi saman tein peppuuni ja kasseihin kun vatsallani olin. Hieroja riisui valkoisen työ vaatteensa pois, muistan sanoi kroppasi kaipaa kunnon piikityksen. Hän sormetti peräni hyvin, olin tehnyt tyhjennyksen kotona ja vastaanoton vessassa. Pyysi nojaamaan hieronta pöytää vasten, hän tuli takaa hitaasti sisääni aukesin nopsaan. Sain myös ekaa kertaa suoli orgasmin, raikasta limaa tuli paljon naidessa. Hieroja nuoli kaiken, otti sormiinsa ja maistatti minulle. Tosi raikasta ja hyvää, opin samalla paljon eka kerrasta. T. Bi ukm

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kävin työmatkalla hesassa samalla hierojalla säännöllisesti, aloin kiihottuu hänen käsistään joka kerta enemmän. Tietysti tunsimme toisemme paremmin, kerran sitten pystynyt pitää seisokkia kurissa. Tämä hieroja keskittyi saman tein peppuuni ja kasseihin kun vatsallani olin. Hieroja riisui valkoisen työ vaatteensa pois, muistan sanoi kroppasi kaipaa kunnon piikityksen. Hän sormetti peräni hyvin, olin tehnyt tyhjennyksen kotona ja vastaanoton vessassa. Pyysi nojaamaan hieronta pöytää vasten, hän tuli takaa hitaasti sisääni aukesin nopsaan. Sain myös ekaa kertaa suoli orgasmin, raikasta limaa tuli paljon naidessa. Hieroja nuoli kaiken, otti sormiinsa ja maistatti minulle. Tosi raikasta ja hyvää, opin samalla paljon eka kerrasta. T. Bi ukm

Ihanan kuuloista. Kiitos. Itse olen kokematon miehen kanssa. Olen työstänyt snaaliani ahkerasti. Haluaisin olla löysä ja avoin. Nautin äänistä ja toiveenani olisi saada joskus kokea nyrkkinaintia. Lähinnä minua kiinnostaa siis anaali. Haluaisin myös kokeilla ottaa suihin. Suutelu ei jotenkin kiinnosta. Mitä olet tästä mieltä?
        Ym

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ihanan kuuloista. Kiitos. Itse olen kokematon miehen kanssa. Olen työstänyt snaaliani ahkerasti. Haluaisin olla löysä ja avoin. Nautin äänistä ja toiveenani olisi saada joskus kokea nyrkkinaintia. Lähinnä minua kiinnostaa siis anaali. Haluaisin myös kokeilla ottaa suihin. Suutelu ei jotenkin kiinnosta. Mitä olet tästä mieltä?
        Ym

Korvien välistähän rentous tulee, moni kirjoittaa sattuu isompi kalu silloin et nauti panemisesta. Itse saanut valehtelematta kokea 23cm paksun kalun panon, kaveri tosi kova panemaan, nautin joka työnnöstä suunnattomasti. Äänet ja rivotkin puheet kiihottavia, nyrkki nainnista itsekkin haaveillut. Suuhun otto kuuluu kyllä aluksi hyvään panoon, suutelu jos molemmat sanoisinko "rakastuneet" toisiinsa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Korvien välistähän rentous tulee, moni kirjoittaa sattuu isompi kalu silloin et nauti panemisesta. Itse saanut valehtelematta kokea 23cm paksun kalun panon, kaveri tosi kova panemaan, nautin joka työnnöstä suunnattomasti. Äänet ja rivotkin puheet kiihottavia, nyrkki nainnista itsekkin haaveillut. Suuhun otto kuuluu kyllä aluksi hyvään panoon, suutelu jos molemmat sanoisinko "rakastuneet" toisiinsa.

Olen koittanut harjoittaa rentoutumista ja työstänyt ihan kohtalaisen kokoista tappia. Sen jälkeen saan 8 sormea sisään. Niin pientä kättä ei olekaan, että vielä menisi. Jatkan venyttämistä. Mua ei oo koskaan vielä pantu, mutta en usko että olisi liian tiukka.
        Oletko itse työstänyt/ venyttänyt anaalia, nyrkkinaintia ajatellen?
        Ym

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olen koittanut harjoittaa rentoutumista ja työstänyt ihan kohtalaisen kokoista tappia. Sen jälkeen saan 8 sormea sisään. Niin pientä kättä ei olekaan, että vielä menisi. Jatkan venyttämistä. Mua ei oo koskaan vielä pantu, mutta en usko että olisi liian tiukka.
        Oletko itse työstänyt/ venyttänyt anaalia, nyrkkinaintia ajatellen?
        Ym

Onko sulla muita ”erikois mieltymyksiä, kuin, kuin nyrkkinainti?
        Ym

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ym

Itse haluisin pystyä ottamaan kyrpää nieluun.
        Ym

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ym

Sidottuna oleminen jossa toinen voisi toteuttaa vähän rajumpia fantasioitaan. Kunhan järki päässä ja seuraa kiputilaa, katsoin yhden videon joka oli raju. Kaveri viilsi yhden viillon toisen pallin kohdalle, puristi pallin ulos joka kiinnikkeessä kiinni. Otti suuhun imeksi pitkän aikaa, sitten työnsi takaisin kassiin. Laittoi laastarin, ihmettelin verta tullut kuin vähän mut tältä kaverilta lähti taju vähäksi aikaa kun palli pullahti ulos.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Itse haluisin pystyä ottamaan kyrpää nieluun.
        Ym

Nautinto jos olet seljällään ja toinen päälläsi panee syvälle nieluusi, sit laukee lastin nieluusi joudut nielee väkisin.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sidottuna oleminen jossa toinen voisi toteuttaa vähän rajumpia fantasioitaan. Kunhan järki päässä ja seuraa kiputilaa, katsoin yhden videon joka oli raju. Kaveri viilsi yhden viillon toisen pallin kohdalle, puristi pallin ulos joka kiinnikkeessä kiinni. Otti suuhun imeksi pitkän aikaa, sitten työnsi takaisin kassiin. Laittoi laastarin, ihmettelin verta tullut kuin vähän mut tältä kaverilta lähti taju vähäksi aikaa kun palli pullahti ulos.

Toi on kaiketi liikaa ja vaarallista terveydelle. Ootko sä noin rajusta kiinnostunut?
        Kiinnostaako sua pissaleikit tai nokkoset? Mä työnsin tänään ison kimpun nokkosia anaaliin, hyvät jälkitunnelmat.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Toi on kaiketi liikaa ja vaarallista terveydelle. Ootko sä noin rajusta kiinnostunut?
        Kiinnostaako sua pissaleikit tai nokkoset? Mä työnsin tänään ison kimpun nokkosia anaaliin, hyvät jälkitunnelmat.

Selälläni kusin myös päälleni ja suuhun, minkä sain.
        Ym

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

En antaisi tehdä noin rajua mitä videolla.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Nautinto jos olet seljällään ja toinen päälläsi panee syvälle nieluusi, sit laukee lastin nieluusi joudut nielee väkisin.

Nielisin kyllä muutenkin, mielelläni.
        Ym

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ym

Nyt täytyy alkaa nukkuu.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Oletko ottanut nieluun kyrpää?
        Ym

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Nielisin kyllä muutenkin, mielelläni.
        Ym

Sperma on hyvää ja terveellistä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Oletko ottanut nieluun kyrpää?
        Ym

Olen antanut naida suuhuni tykkään.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Nyt täytyy alkaa nukkuu.

Pitäiskö vielä ennen nukkumaanmenoa vaihtaa yksityisempää kontaktitietoa?
        Ym

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Olen antanut naida suuhuni tykkään.

Pystyt siis ottamaan syvälle?
        Ym

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Pitäiskö vielä ennen nukkumaanmenoa vaihtaa yksityisempää kontaktitietoa?
        Ym

Mitä tarkoitit.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Pystyt siis ottamaan syvälle?
        Ym

Pystyn kyllä.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mitä tarkoitit.

Kirjoitatko mulle, jos annan sulle s-posti osoitteen? Voin lähettää sulle kuvan musta ja olisi mielyttävämpi vaihtaa ajatuksia yksityisesti.
        Ym

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Pystyn kyllä.

Sen haluisin oppia. +panna sua nieluun.
        Ym

• Anonyymi00046
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kirjoitatko mulle, jos annan sulle s-posti osoitteen? Voin lähettää sulle kuvan musta ja olisi mielyttävämpi vaihtaa ajatuksia yksityisesti.
        Ym

Tunnut kyllä luotettavalta jollaista etsin, oishan upeeta päästä rakastelee ja purkaa paineita. Erikoisuudet mukaan lukien kun toisemme tunnetaan hyvin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sen haluisin oppia. panna sua nieluun.
        Ym

Saisit naida nieluuni..

• Anonyymi00053

Minulla sähkö omalla nimellä. Voin laittaa puhelin numeron sähköisesti.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Minulla sähkö omalla nimellä. Voin laittaa puhelin numeron sähköisesti.

Voit luottaa muhun ollaan samassa veneessä. En halu, enkä aio aiheuttaa ongelmia.
        Ym

• Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Voit luottaa muhun ollaan samassa veneessä. En halu, enkä aio aiheuttaa ongelmia.
        Ym

Saanko miettiä aamuun, kerran laitoin tietoni jouduin tosi kuseen. En epäile sua olet sopiva mulle, voitais varmasti nauttia toisistamme kunnolla.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Saanko miettiä aamuun, kerran laitoin tietoni jouduin tosi kuseen. En epäile sua olet sopiva mulle, voitais varmasti nauttia toisistamme kunnolla.

Tee itsellesi tommonen protonmail s-posti osoite. Ei tarvitse omaa nimeä. Ei ettäkö joutuisit pulaan mun takia. Mähän tarjoiluun lähettämään kuvia.
        Haluisin jatkaa sun kanssa vielä vähän aikaa, tänään, yksityisesti,
        Ym

• Anonyymi00088
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ym

Kiihottavaa

• Anonyymi00089
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Kiihottavaa

Niin myös itse tekijälle.💦
        Ym

• Anonyymi00047

Kiinnostaako sua kyrvän kiduttaminen? Oman tai toisen?
      Ym

• Anonyymi00049

Tuntuis varmaan hyvältä.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Tuntuis varmaan hyvältä.

Kirjoita mulle s- postia, voin kertoa omista kokeiluistani. Niitä on ja ne on ihania.
        Ym

• Anonyymi00055
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Kirjoita mulle s- postia, voin kertoa omista kokeiluistani. Niitä on ja ne on ihania.
        Ym

Sähän kerroit ettet ole ollut miesten välisessä.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Sähän kerroit ettet ole ollut miesten välisessä.

En ole, mutta haluaisin.
        Jatketaanko yksityisemmin?
        Ym

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

En ole, mutta haluaisin.
        Jatketaanko yksityisemmin?
        Ym

Voi olla että voisit viedä minun neitsyyden, jos homma toimii?
        Ym

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Voi olla että voisit viedä minun neitsyyden, jos homma toimii?
        Ym

Mielellään korkkaisin sut.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Mielellään korkkaisin sut.

Jos kaikki menee hyvin niin saisit. Tee se osoite, niin saat kuvia ja intiimimpää tietoa.
        Ym

• Anonyymi00066

Kerro sä mulle vähän itsestäsi, niin katsotaan herätäkö kiinnostusta?
        Ym

• Anonyymi00052

Tiedä vaikka tästä tulisi molemminpuolin nautillonen ystävyys?
      Ym

• Anonyymi00062

Et ikinä kertonut, oletko venyttänyt anaaliasi?
      Ym

• Anonyymi00063

Mihin mun suosikki bi ukm hävisi? Olisi vielä paljon jaettavaa.
      Ym

• Anonyymi00064

Mä oon odottanut sua. Toivottavasti voidaan jatkaa huomenna. Innostuin susta ja mahdollisuuksista.
      Ym

• Anonyymi00069

Sovitaan tavataan kasvotusten vaikka Nurmijärven maisemissa, vaihdetaan silloin yhteys tietomme. Käydään kahvilla ensiksi jos molemmat totee toisesta asiat reilassa, miksipä ei tutustuta toistemme kaluihin ja nautita niistä suullisesti. T. Bi ukm

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Sovitaan tavataan kasvotusten vaikka Nurmijärven maisemissa, vaihdetaan silloin yhteys tietomme. Käydään kahvilla ensiksi jos molemmat totee toisesta asiat reilassa, miksipä ei tutustuta toistemme kaluihin ja nautita niistä suullisesti. T. Bi ukm

Sovitaan vaan. Mulla ei ole autoa käytössä ja olen nyt jokin aikaa muutenkin estynyt.
        Ymmärrän, että tänne on kynnys laittaa yhteystietoja , siksi olenkin tehnyt itselleni anonyymin osoitteen, jonka voin poistaa, jos siitä on vaivaa. Voidaan jatkaa täällä. En kuitenkaan halua kertoa liikaa yksityiskohtia, tulee vaan huutelua hörhöiltä.
        Kerroit että kyrvän kiduttaminen ja nyrkki kiinnostaa. Oletko kokeillut mitään? Minä olen, itsekseni tutkiskellut näiden tarjoamia mahdollisuuksia. Täytyy sanoa, että olen nauttinut kokemuksista. Haluan jatkaa kokeiluja, joista osa on jo jäänyt melkein rutiiniksi asti.
        Mikä on mielipiteesi pissaleikeistä?
        T. Ym

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Sovitaan vaan. Mulla ei ole autoa käytössä ja olen nyt jokin aikaa muutenkin estynyt.
        Ymmärrän, että tänne on kynnys laittaa yhteystietoja , siksi olenkin tehnyt itselleni anonyymin osoitteen, jonka voin poistaa, jos siitä on vaivaa. Voidaan jatkaa täällä. En kuitenkaan halua kertoa liikaa yksityiskohtia, tulee vaan huutelua hörhöiltä.
        Kerroit että kyrvän kiduttaminen ja nyrkki kiinnostaa. Oletko kokeillut mitään? Minä olen, itsekseni tutkiskellut näiden tarjoamia mahdollisuuksia. Täytyy sanoa, että olen nauttinut kokemuksista. Haluan jatkaa kokeiluja, joista osa on jo jäänyt melkein rutiiniksi asti.
        T. Ym

Kysymykset kohdistin Bi ukkomiehelle.
        Eilen rullasi keskustelu niin hyvin ja loppui, mielestäni liian aikaisin.
        T. Ym

• Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

T. Ym

Painoja sitonut palleihin ja venyttänyt kunnolla, kipu aika moinen meinaa taju lähtee.
        Omaa pissaa juon välillä lasillisen jos juonut tarpeeksi vettä, luin tekee hyvää iholle ja aineen vaidunnalle. Oishan kiva kokeilla toisen kalu suussa ja pissais koko lastin, yrittäis niellä minkä pystyy. Eihän tässä kiirettä mihinkään, oletko minkä kokoinen mies. Bi ukm

• Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Painoja sitonut palleihin ja venyttänyt kunnolla, kipu aika moinen meinaa taju lähtee.
        Omaa pissaa juon välillä lasillisen jos juonut tarpeeksi vettä, luin tekee hyvää iholle ja aineen vaidunnalle. Oishan kiva kokeilla toisen kalu suussa ja pissais koko lastin, yrittäis niellä minkä pystyy. Eihän tässä kiirettä mihinkään, oletko minkä kokoinen mies. Bi ukm

Kiitos vastauksesta,. Odotin innolla ja tunsin hei kyrvässä kun sain viestisi.
        Minäkin olen leikkinyt painoilla ja tiukoilla sitomisilla. Olen myös kokeillut kyrvän asettamista painojen alle. Pissaleikkejä teen mielälläni itsekseni ja juon myös, toisinaan pissaani. Viimeeksi eilen.
        On myös muuta, josta voin kertoa (suurpiirteisesti) täällä.
        Miten on sinun venyttäminen ja lelut? Minä haluaisin olla todella löysä. Entä sinä?
        Ym

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta,. Odotin innolla ja tunsin hei kyrvässä kun sain viestisi.
        Minäkin olen leikkinyt painoilla ja tiukoilla sitomisilla. Olen myös kokeillut kyrvän asettamista painojen alle. Pissaleikkejä teen mielälläni itsekseni ja juon myös, toisinaan pissaani. Viimeeksi eilen.
        On myös muuta, josta voin kertoa (suurpiirteisesti) täällä.
        Miten on sinun venyttäminen ja lelut? Minä haluaisin olla todella löysä. Entä sinä?
        Ym

Pallini on roikkuvat juuri venyttelyn ansiosta, helppo ottaa kives suuhun imettäväksi.
        Mehän tykätään samoista erikoisista jutuista, haaveeni olisi kaksi tai useampi mies naisi suuhuni ja peppuuni yhtä aikaa. Bi ukm

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Pallini on roikkuvat juuri venyttelyn ansiosta, helppo ottaa kives suuhun imettäväksi.
        Mehän tykätään samoista erikoisista jutuista, haaveeni olisi kaksi tai useampi mies naisi suuhuni ja peppuuni yhtä aikaa. Bi ukm

Joo, iloisesti samoja mieltymyksiä. Mä en huomannut vastata, kun kysyit mun ulkomuotoa. Mä oon keskikokoinen, normaalipainoinen, hyvässä fyysisessä kunnossa. Sulta on jäänyt vastaamatta anaalin venyttäminen? Mä tosiaan haluan saada niin löysäksi, että käsi menisi sisään ja naisessa kotisi kunnolla.
        Mulla ei oo toivetta useammasta miehestä kerralla, mutta sekakimpat kiinnostaa.
        Onko sulla muita mieltymyksiä. Mulla on. Kaikista en halua täällä kirjoitta. Tiedän, että ulkopuolelta ei tulisi ymmärrystä ja keskustelua alettaisiin terrorisoimaan.
        Ym

• Anonyymi00076
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Joo, iloisesti samoja mieltymyksiä. Mä en huomannut vastata, kun kysyit mun ulkomuotoa. Mä oon keskikokoinen, normaalipainoinen, hyvässä fyysisessä kunnossa. Sulta on jäänyt vastaamatta anaalin venyttäminen? Mä tosiaan haluan saada niin löysäksi, että käsi menisi sisään ja naisessa kotisi kunnolla.
        Mulla ei oo toivetta useammasta miehestä kerralla, mutta sekakimpat kiinnostaa.
        Onko sulla muita mieltymyksiä. Mulla on. Kaikista en halua täällä kirjoitta. Tiedän, että ulkopuolelta ei tulisi ymmärrystä ja keskustelua alettaisiin terrorisoimaan.
        Ym

Koska runkkasit viimeeksi?
        Ym

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Koska runkkasit viimeeksi?
        Ym

Mä tarkista tätä palstaa tosi tiheään, josko oisit kirjoitellut. Armoton kiima päällä. Mulla alkaa aina anaalin ympärys hikoilemaan, kun mietin sen käsittelyä. Pitää kohta käydä päivän ekalla huuhtelulla, että voin illalla touhuta siististi.
        Ym

• Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Mä tarkista tätä palstaa tosi tiheään, josko oisit kirjoitellut. Armoton kiima päällä. Mulla alkaa aina anaalin ympärys hikoilemaan, kun mietin sen käsittelyä. Pitää kohta käydä päivän ekalla huuhtelulla, että voin illalla touhuta siististi.
        Ym

Tuli yö vieraita. Palaan huomenissa. Bi ukm

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Tuli yö vieraita. Palaan huomenissa. Bi ukm

Toivottavasti on antoisia vieraita.
        Huomiseen.
        Bi pks

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Huomiseen.
        Bi pks

Siis Ym.. koitan keskustella muillakin nimimerkeillä, meni sekaisin. Pakko käyttää olemassaolevat keinot.
        Ym

• Anonyymi00082
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Siis Ym.. koitan keskustella muillakin nimimerkeillä, meni sekaisin. Pakko käyttää olemassaolevat keinot.
        Ym

Kerro huomenna kärkeen kuinka halukas ja valmis sä oot. En haluu roikkuu, enkä vonkaa.
        Ym

• Anonyymi00083
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Huomiseen.
        Bi pks

Huomenta! Tässä yksin makkarissa, toiset jo aamu kahvilla. Ystävä pari joka tavattu ulkomaan matkalla, rouva kyllä ois naitava jolla muodot kohdallaan. Miehen kans käytiin kahden saunassa, hitsi meinas väkisin alkaa seisoo kun katselin hänen vehjettään. Hyvä perä myös työntyä sisään, kyllä teki mieli saunassa. Kysyit halunko totta vie tekee mieli sua, myös halun kalusi sisääni ja suuhuni molempiin saat naida kunnolla. Bi ukm

• Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Huomenta! Tässä yksin makkarissa, toiset jo aamu kahvilla. Ystävä pari joka tavattu ulkomaan matkalla, rouva kyllä ois naitava jolla muodot kohdallaan. Miehen kans käytiin kahden saunassa, hitsi meinas väkisin alkaa seisoo kun katselin hänen vehjettään. Hyvä perä myös työntyä sisään, kyllä teki mieli saunassa. Kysyit halunko totta vie tekee mieli sua, myös halun kalusi sisääni ja suuhuni molempiin saat naida kunnolla. Bi ukm

Kiitos. Kiva kuulla. Sait taas reaktion aikaan.
        Mä olin saunassa yksin eilen. Miedot lämmöt ja anaalin kimppuun.
        Pakko jatkaa vielä unia. Myöhemmin lisää?
        Ym

• Anonyymi00085
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Kiitos. Kiva kuulla. Sait taas reaktion aikaan.
        Mä olin saunassa yksin eilen. Miedot lämmöt ja anaalin kimppuun.
        Pakko jatkaa vielä unia. Myöhemmin lisää?
        Ym

Moi. Tietääkö sun vaimo sun tekemisistä, tai mieltymyksistä?
        Juttelisin mielelläni myös lisää kyrvän kiduttamisesta sun kanssa. Harvoin( jos koskaan) löytää näin samat kiinnostuksen omaavaa tyyppiä.
        Ym

• Anonyymi00086
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Moi. Tietääkö sun vaimo sun tekemisistä, tai mieltymyksistä?
        Juttelisin mielelläni myös lisää kyrvän kiduttamisesta sun kanssa. Harvoin( jos koskaan) löytää näin samat kiinnostuksen omaavaa tyyppiä.
        Ym

Meillähän oli agtiivinen seksielämä pitkään naimisiin menon jälkeen, vaimolle etsittiin vierasta miestä yhdessä. Silloin ollut vielä saatavilla netinkautta yhteyksiä, yhdessä kävimme hakemassa seksi alan liikkeestä lehden jossa ilmoituksia. Asunto vaunumme oli jonkun aikaa sääksin vieressä vaunu alueella, mielessä yksi nuorempi varattu mies jonka löysimme lehden kautta. Tapasin ekan kerran nummelan likellä nesteellä, kahviteltiin juteltiin kerroin tärkeintä vaimo saa kunnolla munaa. Annoin vaimon puhelin numeron, muutaman päivän päästä tapasivat samassa paikassa. Vaimohan innostu hoikka hyväkuntoinen ja käytöksenin kaveri, vaimo kertoi kotia tultua olivat käyneet lähimaston juurella autolla juttelemassa intiimin. Olivat sopineet tulee viikonloppuna vaunullemme, kaveri tuli motskarilla upee näky. Sovittiin kävelen sääksin rantaan aurikoo ottaa siksi aikaa, laittavat viestin kun nauttineet tarpeeksi. Parin tunnin päästä lähdin takaisin vaunulle kun viestiä kuulunut, kun avasin vaunun oven molemmat alasti makoilivat toistensa kainalossa. Koskaan nähnyt vaimon kasvoja niin hehkuvina, riisuin itseni alasti myös käänsin vaimon vatsalleen ja työnnyin takaa spermattuun pilluun, kaveri antoi kalun vaimolle imettäväksi, nussittiin varmaan tunti yhdessä lisää. Joo vaimolla useita panoja vieraiden kanssa, yksi julkiskin joka telkkarissa esiintyy. Sitten paloi loppuun kaikki tyssäs kuin seinään minun osaltani, sitähän en tiedä käykö panettaa vierailla kun paljon yö töissä. Emme enää juttele seksistä, eikä hän tiedä mun mies haluista, vaikkakin nähnyt kun vieras mies yrittää iskeä mua. Bi ukm

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Meillähän oli agtiivinen seksielämä pitkään naimisiin menon jälkeen, vaimolle etsittiin vierasta miestä yhdessä. Silloin ollut vielä saatavilla netinkautta yhteyksiä, yhdessä kävimme hakemassa seksi alan liikkeestä lehden jossa ilmoituksia. Asunto vaunumme oli jonkun aikaa sääksin vieressä vaunu alueella, mielessä yksi nuorempi varattu mies jonka löysimme lehden kautta. Tapasin ekan kerran nummelan likellä nesteellä, kahviteltiin juteltiin kerroin tärkeintä vaimo saa kunnolla munaa. Annoin vaimon puhelin numeron, muutaman päivän päästä tapasivat samassa paikassa. Vaimohan innostu hoikka hyväkuntoinen ja käytöksenin kaveri, vaimo kertoi kotia tultua olivat käyneet lähimaston juurella autolla juttelemassa intiimin. Olivat sopineet tulee viikonloppuna vaunullemme, kaveri tuli motskarilla upee näky. Sovittiin kävelen sääksin rantaan aurikoo ottaa siksi aikaa, laittavat viestin kun nauttineet tarpeeksi. Parin tunnin päästä lähdin takaisin vaunulle kun viestiä kuulunut, kun avasin vaunun oven molemmat alasti makoilivat toistensa kainalossa. Koskaan nähnyt vaimon kasvoja niin hehkuvina, riisuin itseni alasti myös käänsin vaimon vatsalleen ja työnnyin takaa spermattuun pilluun, kaveri antoi kalun vaimolle imettäväksi, nussittiin varmaan tunti yhdessä lisää. Joo vaimolla useita panoja vieraiden kanssa, yksi julkiskin joka telkkarissa esiintyy. Sitten paloi loppuun kaikki tyssäs kuin seinään minun osaltani, sitähän en tiedä käykö panettaa vierailla kun paljon yö töissä. Emme enää juttele seksistä, eikä hän tiedä mun mies haluista, vaikkakin nähnyt kun vieras mies yrittää iskeä mua. Bi ukm

No on ollut hyviäkin aikoja sulla.
        Ootko varma, että et tekisi itsellesi anonyymiä posti osoitetta. Voitaisiin vaihtaa ajatuksia, kokemuksia ja haluja yksityisesti. Ei ole mitään pelkoa, että henkilöllisyytesi paljastuu, jos et itse kerro. En todellakaan ole omillani tietotekniikan kanssa, niin senkin väärinkäytön ainoa mahdollisuus on, että hukkaan, tai epäonnistun postin lähetyksessä ja saamisessa. Siten me (minä ainakin)
        Voisin lähettää myös kuvia.
        Tosiaan, kun meillä on mieltymykset mitä on, niin en halua niitä täällä avata, juttelisin niistä kyllä mielelläni kanssasi yksityiskohtaisemmin.
        Ei mitää sitoutumista, tai tunnistautumista. Postin voi poistaa käytöstä, jos tuntuu, että ei lopu, vaikka haluaisi.
        Voisin siellä alkuun kertoa eilisestä saunomisesta. Tuntuu anaalissa vieläkin.
        Bi pks

• Anonyymi00090
        Anonyymi00087 kirjoitti:

No on ollut hyviäkin aikoja sulla.
        Ootko varma, että et tekisi itsellesi anonyymiä posti osoitetta. Voitaisiin vaihtaa ajatuksia, kokemuksia ja haluja yksityisesti. Ei ole mitään pelkoa, että henkilöllisyytesi paljastuu, jos et itse kerro. En todellakaan ole omillani tietotekniikan kanssa, niin senkin väärinkäytön ainoa mahdollisuus on, että hukkaan, tai epäonnistun postin lähetyksessä ja saamisessa. Siten me (minä ainakin)
        Voisin lähettää myös kuvia.
        Tosiaan, kun meillä on mieltymykset mitä on, niin en halua niitä täällä avata, juttelisin niistä kyllä mielelläni kanssasi yksityiskohtaisemmin.
        Ei mitää sitoutumista, tai tunnistautumista. Postin voi poistaa käytöstä, jos tuntuu, että ei lopu, vaikka haluaisi.
        Voisin siellä alkuun kertoa eilisestä saunomisesta. Tuntuu anaalissa vieläkin.
        Bi pks

Hei Bi ukm. Kävin just ekalla huuhtelulla, illan saunaa silmälläpitäen. Mietin pääsisitkö kirjoittelemalla mukaan tunnelmaan, jos toinen alusta, niin ehkä saamaan kuvia, tai videota. Voisit myös ehdotella tekimistä mulle saunassa.
        Ym

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Hei Bi ukm. Kävin just ekalla huuhtelulla, illan saunaa silmälläpitäen. Mietin pääsisitkö kirjoittelemalla mukaan tunnelmaan, jos toinen alusta, niin ehkä saamaan kuvia, tai videota. Voisit myös ehdotella tekimistä mulle saunassa.
        Ym

Saa sanoa, jos ei kiinnosta. Ymmärrän, aina ei osu. Olisi kiva tietää, niin en odottaisi turhaan Bi ukm: ää. Osaan lopettaa, kun on sen paikka.
        Ym

• Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Saa sanoa, jos ei kiinnosta. Ymmärrän, aina ei osu. Olisi kiva tietää, niin en odottaisi turhaan Bi ukm: ää. Osaan lopettaa, kun on sen paikka.
        Ym

Onpa harmi (mulle) Bi ukm. Moni asia oli niin hyvin kohdallaan. Kiitos tästä ja kaikkea hyvää sulle jatkoon.
        Ym

• Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

Onpa harmi (mulle) Bi ukm. Moni asia oli niin hyvin kohdallaan. Kiitos tästä ja kaikkea hyvää sulle jatkoon.
        Ym

Eilen oli vähän vaikeeta viestitellä kun vieraita, näin kesällä aikuiset lapset ja lasten lapset kyläilee yllättäin. Haluun tavata päästään nauttii toisistamme. Bi ukm nytkin kiimassa💦

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Eilen oli vähän vaikeeta viestitellä kun vieraita, näin kesällä aikuiset lapset ja lasten lapset kyläilee yllättäin. Haluun tavata päästään nauttii toisistamme. Bi ukm nytkin kiimassa💦

Onko tänään helpompi viestitellä?
        Ym

• Anonyymi00095
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Onko tänään helpompi viestitellä?
        Ym

Klo. 14 jälkeen. Bi ukm

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Klo. 14 jälkeen. Bi ukm

Odotan innolla. Ois kiva kuulla susta enemmän.
        Ym

• Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Odotan innolla. Ois kiva kuulla susta enemmän.
        Ym

Miten olisi klo. 18 maissa ois tehtävä pikku hommia kotona. Halun samalla tyydyttää itseäni kun viestitellään. Ps. Ollaankohan me viestein "rakastumassa" toisiimme. Bi ukm

• Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Miten olisi klo. 18 maissa ois tehtävä pikku hommia kotona. Halun samalla tyydyttää itseäni kun viestitellään. Ps. Ollaankohan me viestein "rakastumassa" toisiimme. Bi ukm

Klo 18 sopii. Ei rakastutaan. Pidättäydytään himoitsemansa toisiamme.
        Oletko harkinnut uudestaan anonyymiä sähköpostia? Ei tarvitsisi täällä kaikille kuuluttaa.
        Ym

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Klo 18 sopii. Ei rakastutaan. Pidättäydytään himoitsemansa toisiamme.
        Oletko harkinnut uudestaan anonyymiä sähköpostia? Ei tarvitsisi täällä kaikille kuuluttaa.
        Ym

Ok. Heitin huumorilla! Bi ukm

• Anonyymi00101
        UUSI
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Ok. Heitin huumorilla! Bi ukm

Hyvä niin. Mutta onpa nastaa jos tyydyttää itseäsi meidän kirjoitellessa. Itselläni pitää vielä silloin olla työvaatteet päällä.
        Ym

• Anonyymi00102
        UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Hyvä niin. Mutta onpa nastaa jos tyydyttää itseäsi meidän kirjoitellessa. Itselläni pitää vielä silloin olla työvaatteet päällä.
        Ym

Minulla moottorilla varustettu laite kuin iso kaukoputki, toisessa päässä vakina ja toisessa anaali joka tiukempi. Laite imee ja värisee voi säätää, olen seljällään laite tekee töitä ja pystyn viestittelee ja nauttii samalla. Bi ukm

• Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Minulla moottorilla varustettu laite kuin iso kaukoputki, toisessa päässä vakina ja toisessa anaali joka tiukempi. Laite imee ja värisee voi säätää, olen seljällään laite tekee töitä ja pystyn viestittelee ja nauttii samalla. Bi ukm

Paneeko mielummin löysempään, vai kireempään? Itse olen löysän ystävä. Edelleen kokemusta on vain naisista. Olet varmaan huomannut, että haluaisin itsenikin olevan löysä. Mitä löysempi, sen parempi, aina voi jännittää, jos tarvii.
        Ym

• Kaipaatko 32v syväkurkkua?

• Anonyymi00067

En osaa kaivata, kun en tiedä sinusta mitään?
      Ym

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      204
      1481
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      44
      1144
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      846
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      710
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe