Rydman jatkaa halpaa öyhötystään että saa sieltä ne muutaman tuhannen äänen kun tyhmiä riittää ihmis massoissa.
Sofialta sitten tulee keväällä erikoisjoukot lusmuilu , siinäkin julkisuutta ja keräilee ne muutamat tuhannet äänet..
Rydman ja Virta jo virittäneet vaali ansansa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitää olla Idiootti joka antaa äänensä Sofia Virralle.
- Anonyymi00002
Rydman on osoittanut olevan erittäin vahva johtaja.
- Anonyymi00003
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
Ilkkujat ei tykkää demokratiasta vaan haluaa että valta pysyy harvoilla kokoomuksen elitisteillä. Mutta turmio tulee pahuudelle.
- Anonyymi00005
Rydman pisti farssin pystyyn koska taistelee viimeisestä persukansanedustajan paikasta omassa vaalipiirissään. Hillotolpalla Wille haluaa pysyä.
- Anonyymi00011
Minä luulen että se myös tepsii ja hyvä niin, kokoaan paljon suurempi ministeri.
- Anonyymi00006
Jos sofia mitenkää "pärjännyt" erikoisjoukoissa,
sillä teatterilla kyllä ääniä kerää ..- Anonyymi00007
Että haluavat samaa teatteria eduskuntaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Että haluavat samaa teatteria eduskuntaan?
Mikäpä sen parempaa
- Anonyymi00009
Sofia on täysi turhake. Ei tuollainen HullunKiilto silmissä olevaa uskottavana pidä kukaan.
Suomenkansa toivoisi, että Virta vietäisiin pikaisesti Niuvanniemeen, jossa hänen Mälkättäminen ei haittaa ketaan.
- Anonyymi00010
Rydman-operaatiolla on tarkoitus saada ääniä myös kokoomukselle, ja varmasti saadaankin.
Poliittinen sirkus pyörii. Todellisuudessa ainakaan kokoomusedustajien suojatyöpaikat järjestöissä ei häviä minnekään, kokoomus pelastaa ne, mutta muiden paikkoja voi kadota. - Anonyymi00013
Rydman aloitti tosiaan persujen vaalikampanjan. Veikkauksia kehiin! Kestääkö hallitus koossa seuraaviin vaaleihin vai eroaako persut jo ennen ja keskittyvät vaalityöhönsä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564