Mitä ajatuksia herättää ?
Hepr. 4:12
Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se PALJASTAA sisimmät aikeemme ja ajatuksemme. [Ef. 6:17; Ilm. 1:16]
Ilm. 1:16
Hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, hänen suustaan pisti esiin kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat kuin loistava keskipäivän aurinko. [Jes. 49:2; Hepr. 4:12 | Matt. 17:2]
Ilm. 2:12
"Pergamonin seurakunnan enkelille kirjoita: "Näin sanoo hän, jolla on kaksiteräinen, terävä miekka: [Ilm. 1:16]
Ilm. 19:13
Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja hänen nimensä on Jumalan Sana. [Jes. 63:2,3 | Joh. 1:1]
JUMALAN SANA ON KUIN KAKSITERÄINEN MIEKKA
8
57
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Joo. Tuhoja tulee joka suuntaan.
- Anonyymi00002
Jumalan sana ei ole Raamatun mukaan kirkkoisien kokoama Raamattu-niminen kirja, vaan Jeesus.
Jeesus on viime kädessä se, jolla kaikki opit ja opetukset on koeteltava, ei Lutherin omasta päästään keksimä Sola Scriptura.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
Jos oppi on ristiriidassa Jeesuksen opetusten ja elämän kanssa, niin se ei ole Jeesuksen uskon mukainen.
Jeesuksen seuraajalla on Jeesuksen usko.- Anonyymi00003
Miten sinä seuraat Jeesusta? Matkimaanko pyysi? Onneksi yksi Jeesus riittää sovitukseksi ja lunastukseksesi. Turvautuminen Hänen tekoonsa puolestamme riittää. Älkää eksykö!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten sinä seuraat Jeesusta? Matkimaanko pyysi? Onneksi yksi Jeesus riittää sovitukseksi ja lunastukseksesi. Turvautuminen Hänen tekoonsa puolestamme riittää. Älkää eksykö!
"Miten sinä seuraat Jeesusta? Matkimaanko pyysi?"
Ei todellakaan mikään huono valinta verrattuna siihen, että on kipannut Jeesuksen ja hänen opetuksensa tunkiolle, ja seuraa/siunaa ja tukee sotarikoksia suorittavia ja lapsia murhaavia siionisteja. Ja kuvittelee vieläpä pelastavansa itsensä sillä tavoin.
Raamatun Jeesus ei koskaan tehnyt noin. Sen tajuavat jopa ateistit, mutta eivät jotkut "kristityt". - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
"Miten sinä seuraat Jeesusta? Matkimaanko pyysi?"
Ei todellakaan mikään huono valinta verrattuna siihen, että on kipannut Jeesuksen ja hänen opetuksensa tunkiolle, ja seuraa/siunaa ja tukee sotarikoksia suorittavia ja lapsia murhaavia siionisteja. Ja kuvittelee vieläpä pelastavansa itsensä sillä tavoin.
Raamatun Jeesus ei koskaan tehnyt noin. Sen tajuavat jopa ateistit, mutta eivät jotkut "kristityt".No ei tehnyt, ei tietenkään ja nuo ovat jumalattomia kadotuksen lapsia, voivat toki kääntyä armosta hekin, mutta tuskin.
- Anonyymi00006
"Hepr. 4:12
Jumalan sana on elävä ja väkevä. Se on terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se PALJASTAA sisimmät aikeemme ja ajatuksemme. [Ef. 6:17; Ilm. 1:16]"
Vanhasta testamentistakin löytyy tuomioon liittyvä miekkakertomus, jonka avulla paljastettiin totuus.
Salomon tuomio
1.Kun.3
16 Noihin aikoihin kuninkaan puheille tuli kaksi porttoa. He astuivat hänen eteensä,
17 ja toinen heistä sanoi: "Herrani, kuule minua! Minä ja tuo nainen asumme samassa talossa. Hän oli läsnä, kun minä synnytin lapsen.
18 Ja kun oli kulunut kaksi päivää siitä kun minä synnytin, silloin myös tuo nainen sai lapsen. Me olimme kahden, talossa ei ollut ketään muuta.
19 Tuon naisen poika kuoli yöllä, hän oli nukkuessaan tukahduttanut sen.
20 Silloin hän nousi keskellä yötä ja otti poikani minun vierestäni. Minä nukuin, ja niin hän pani lapsen viereensä makaamaan ja asetti kuolleen poikansa minun viereeni.
21 Kun aamulla nousin imettämään poikaani, se oli kuollut. Minä tutkin silloin lapsen tarkoin, eikä se ollut minun synnyttämäni poika!"
22 Toinen nainen sanoi: "Tuo ei ole totta! Minun poikani elää, sinun poikasi kuoli!" Toinen vastasi: "Ei, tuo kuollut on sinun poikasi, minun poikani elää!" Näin he riitelivät kuninkaan edessä.
23 Kuningas sanoi: "Tämä nainen väittää, että elävä poika on hänen ja kuollut tuon toisen. Tämä toinen taas sanoo, ettei se ole totta, kuollut poika on toisen ja elävä hänen."
24 "Hakekaa minulle MIEKKA", kuningas sanoi. Miekka tuotiin kuninkaan eteen.
25 Hän antoi käskyn: "HALKAISKAA ELÄVÄ LAPSI KAHTIA ja antakaa toinen puoli toiselle, toinen toiselle."
26 Silloin ***RAKKAUS LAPSEEN*** pani elävän pojan äidin puhumaan, ja hän huudahti kuninkaalle: "Herrani! Anna lapsi hänelle, älä anna surmata sitä!" Mutta toinen sanoi: "Ei minulle eikä sinulle. ***Halkaiskaa vain!***" [Jes. 49:15]
27 Silloin kuningas lausui: "Antakaa lapsi tuolle, joka ensin puhui, ***ÄLKÄÄ TAPPAKO SITÄ***. Hän on lapsen äiti."
28 Kautta koko Israelin levisi tieto tuomiosta, jonka kuningas oli antanut. Kaikki alkoivat kunnioittaa kuningasta, sillä he näkivät nyt, että ***hän oli saanut Jumalalta viisauden tuomita ja hallita oikein***.- Anonyymi00007
Lasten tappamisen hyväksyminen/oikeuttaminen on yhteistä Molokin sekä HELLvetin + Israelin palvojille.
Näin nämä kuvittelevat palvelevansa Jumalaa ja jälkimmäiset seuraavansa vielä Jeesusta. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lasten tappamisen hyväksyminen/oikeuttaminen on yhteistä Molokin sekä HELLvetin Israelin palvojille.
Näin nämä kuvittelevat palvelevansa Jumalaa ja jälkimmäiset seuraavansa vielä Jeesusta.https://fi.wikipedia.org/wiki/Gehenna
"Gehenna eli Hinnomin laakso (kreik. Γέεννα, Geenna; hepr. גֵּי בֶן־הִנֹּם, gei ben-Hinnom; aram. ܓܝܗܢܐ, Gēhannā; Mishna גהנום / גהנם, Gehinnam) on Jerusalemin eteläpuolella Länsirannalla sijaitseva pienimuotoinen laakso, jossa Juudan kuningasten Aahaan ja Manassen aikana uhrattiin lapsia Moolokille.[1] Raamatussa mainitaan miten Juudaan kuninkaat laittoivat poikiaan ja tyttäriään kulkemaan tulen läpi, mutta ei ole varmuutta, toimittiinko näin. Myöhemmin sen katsottiin olevan kirottu paikka (Jer. 7:31, 19: 2–6).[2]"
"Kristillisessä tulkinnassa Gehenna merkitsee tuomittujen kuolemantakaista rangaistusta tai rangaistuspaikkaa, helvettiä (Matt. 5:22, Jaak. 3:6). Uudessa testamentissa Jeesus mainitsee Gehennan useamman kerran."
Jer.7
30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen.
31 Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, polttaakseen tulessa poikiansa ja tyttäriänsä, mitä minä en ole käskenyt ja mikä ei ole minun mieleeni tullut.
32 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota 'Toofet' ja 'Ben-Hinnomin laakso', vaan 'Murha-laakso', ja Toofetiin haudataan, kun ei ole muualla tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3961590Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26610392 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78890Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28865- 54813
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa74745- 65736
- 59725
- 57722