Virta vie tässä kisassa selvästi pidemmän korren.
Virtaa saataisin panna, Rydmania en
17
56
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oojko halla ? Jussi joskus kirjoitti toivonsa biaudetin ja parin muun joutuvan matujen raiskaamiksi .
- Anonyymi00002
Aloittaja on seksuaalisesti ahdasmielinen. Etkö ikinä ole pannut edes äitiäsi?
- Anonyymi00003
virta onkin senkku ja vielä sieltä voi tulla paksuksikin lisää, win win tilanne..
- Anonyymi00004
Miehenä tykkäisin ryytimanis jos se olis musta .
- Anonyymi00005
Et sä Willelle kelpaisikaan, olet selvästi liian vanha, Wille tykkää sakkolihasta.
- Anonyymi00006
Minne sinä sen laittaisit? Käytä kääntäjää että viestistäsi tulee ymmärrettävä.
- Anonyymi00007
Niin. Virrassa on kolme paikkaa, Rydmanissa on vain kaksi.
- Anonyymi00008
Ei hätää, ei Rydmankaan haluaisi panna sinua. Olet todennäköisesti jo yli 14-vuotias, joten olet hänelle jo liian vanha.
- Anonyymi00009
Täyttää kunnianloukkauksen kriteerit, eikö tällä palstalla tarvitsekaan noudattaa Suomen lakeja?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Täyttää kunnianloukkauksen kriteerit, eikö tällä palstalla tarvitsekaan noudattaa Suomen lakeja?
Täällä vallitsee viidakkoveitsen laki. Persuille on annettu oikeus käyttää vasaraa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tapasimme tuolloin Helsingissä ravintolassa. Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen.
Rydman sanoi minulle, että minä muistutan erästä seksikästä naista vappubrunssilta ja alkoi kertoa minulle tarinaa tästä seksikkäästä naisesta (14 vuotiaalle)
TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14–15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana” - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tapasimme tuolloin Helsingissä ravintolassa. Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen.
Rydman sanoi minulle, että minä muistutan erästä seksikästä naista vappubrunssilta ja alkoi kertoa minulle tarinaa tästä seksikkäästä naisesta (14 vuotiaalle)
TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14–15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”Täällä voi nyt puhua paskaa niin paljon kuin sylki tuo suuhun.
Rydmania ei ole tuomittu koskaan mistään rikoksesta.
- Anonyymi00011
SofTa ja WilMan = Sofia Wirta ja Ville Rydman
- Anonyymi00013
Rytmän on niin kovin hentoinen olento jotta jos ensimmäisen kerran tuuppaisi häntä niin hänhän menisi rikki. Mitä siitä nyt sitten olisi seurauksena ... nihh ? No tietenkin todistusaineisto Rytmännin rikkimenemisestä olisi vedenpitävä jotta Rytmanni on raiskattu ! En minä ole raiskaaja enkä myöskään ole persu.
- Anonyymi00016
Tuuppaatko kaikkia hentoisen näköisiä olentoja?
Ehkä sun kannattaisi mennä jollekin vihanhallintakurssille.
- Anonyymi00014
Pumpattava Ville kahdella aukolla on jokapojan haave.
- Anonyymi00017
Ottaisihan tuon tiukan paikan tullen vaikka väkisin, jos oikein kovasti tarjoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604