Joku ihmeen keksitty ”Myllis” vie halun lukea palstaa!
Muiden paikkakuntien palstat rakentuvat todellisen tilanteen päälle. Kauhajoki on pelkkää hömpötystä aivan niin kuin Myllis, jota tuskin on olemassakaan todellisessa elämässä!
Tällä palstalla on turha käydä!
13
222
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Minä taasen tykkään lukea Kauhajoen sivuja, koska Myllis tuo niihin oman säväyksensä. Ikaalisten sivut ovat myös hyvät. Kannattaa seurata niitäkin.
- Anonyymi00002
Anonyymi(Kirjaudu/Rekisteröidy)
Ikaalisten sivut ovat myös hyvät. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Anonyymi(Kirjaudu/Rekisteröidy)
Ikaalisten sivut ovat myös hyvät.Hyvä vitsi!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyvä vitsi!
Niin on !
Koko Myllis-episodi on kauhajokisille syötettyä puppua! - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin on !
Koko Myllis-episodi on kauhajokisille syötettyä puppua!Myllis seikkaaloo myös Ikaalisten sivuulla kakkapuheineen
- Anonyymi00005
Valtionsalaisuus valtion johdossa on vedelty pride lippu salkoon joka merkitsee HOMO Gayminkiaä kyseisessä lafkassa. https://positv.fi/uutisartikkelit/aleksi-valavuori-ravaytti-pride-liputuksesta-valtiojohdon-kateenveto-olisi-fiksumpi-valinta/
Puolustusvoimissa GAY juttu lehdessä jotta ei kannata heteron mennä suomen armeljaan enää koskaan.. https://positv.fi/uutisartikkelit/ruotuvaessa-vaitetaan-todellinen-maanpuolustus-loytyy-pride-kulkueesta/ Olen häiriköinyt täällä yli 10 vuotta. En lopeta koskaan!
- Anonyymi00007
Koetko itsesi jo kenties supersankarin kaltaiseksi henkilöksi?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koetko itsesi jo kenties supersankarin kaltaiseksi henkilöksi?
Olen jumala. Palvokaa minua!!!
- Anonyymi00006
Pökäleet ovat Kauhajoen suola. Ulosteet antavat paikkakunnan sielunelämään sen olennaisen ja konstailemattoman vivahteensa.
- Anonyymi00009
Ei ruikuissakaan mitään vikaa ole, varsinkin kun ne on laskettu Pekan sierrahan.
- Anonyymi00010
Näkisit Pieksämäen sivut. Siellä muuten kettuilllaan teille.
- Anonyymi00011
Niin on. Tulkaa suonenjoelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506